Hakutulokset

  1. S

    Kysymys autoilustanne?

    1. Tänään 2. Pari päivää sitten 3. Ei sitten edellisen pysähtymisen
  2. S

    Jos olisit strippari VAIN yhden biisin ajan...

    http://www.youtube.com/watch?v=YZjmt_Y9wpk&feature=fvst Britney Spears IF U SEEK AMY OFFICIAL HD(HIGH QUALITY) :laugh: :laugh:
  3. S

    Salkkareista...Mua ärsyttää tuo samperin Lasse..

    ..ja sen käyttäytyminen.. ensin itse pettää vaimoaan ja vaihtaa toiseen... sit ku ex on löytänyt uuden ja kaikki hällä hyvin niin kehtaa tuollainen olla ku itse huomaakin että eipä se ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolen.. voi argh... :headwall: :headwall:
  4. S

    Mies ei suostu viemään lastamme lääkäriin...

    onkos tullut tietoa tähän ???
  5. S

    Maanantaina menen katsomaan mun tulevaa karvapörriäistä

    mulla on profiilissa mein uusin tulokas.. 3vk on meitä ilostuttanut jo neitokainen meillä on siis tällä hetkellä 2 shetlanninlammaskoiraa :heart:
  6. S

    Viedäänkö räkäinen lapsi tarhaan ellei kuumetta??

    jos sä siis olet töissä niin sairaslomaa ei flunssan takia yleensä saa.. eli kyllä se on hoitoon vietävä ja äidillä mentävä töihin... jos taas olet kotosalla niin sit pitäisin itse lapsen kotona jos on pahasti räkäinen
  7. S

    kummalla "oikeus" loukkaantua ? * ehkä vähän joo turhis *

    jos morsian tahtoo niin sit on muilla vaan suostuttava tai jäätävä häistä pois... eiköhän se ole hääparin asia haluavatko häänsä telkkariin vai eivät...eipä siinä minusta muilla ole nokan koputtamista
  8. S

    Viihtyykö teiän koirat pihalla yksin?

    ei viihdy... jos joku meistä menee sisälle niin ne tunkee samalla oven aukaisulla sisälle... tosin nämä onkin sisäkoiria :D
  9. S

    G: Kuiz moni kerää Mäkin Cokis-laseja?

    mä haluisin kerätä ne tölkin malliset mutta ku tässä tuppukylässä ei oo mäkkäriä.. lähin on 200km päässä :D
  10. S

    Voihan sanonko mikä...

    Miten on mahdollista että miehen tili on sanottu irti sampopankista, ja pankki kortti luovutettu jo viime vuonna pois. Kirjallisesti on sanottu se irti ja ne sanoi että kaikki on ok.. nyt tuli pankilta kirje, saataviaan perii.. 45,95e :o :headwall: :headwall: ja siinä on jopa ylitysmaksu...
  11. S

    Söisikö teidän lapset tällaista ruokaa?

    kyllä söis...
  12. S

    Pärjääkö teiän perhe

    melkein aina jää jotain säästöön
  13. S

    NYT KAIKKI POTALLE OPETTELU VINKIT TÄNNE KIITOS!!!!

    opetat kuin koiran matot pois lattialta, potta vaikka käytävälle ja lapselta housut pois. aina jos tulee lattialle otat lapsen kiinni viet vahingon luo ja kiellät, sit viet sen potan luo ja sanot että tänne ja jos tähän tulee niin saa vaikka tarran paperiin joka on siinä potan takana seinässä...
  14. S

    Jos teille tulis kolmas lapsi, niin minkä auton haluaisitte?

    kyllä mie tuon rellu meganen pitäisin...
  15. S

    Miten ihmeessä tässä nyt näin taas kävi... !!!!

    ahaa... kiitos.. *rupeaa tutkimaan sählyn tietoja jostain* :flower:

Yhteistyössä