Salkkareista...Mua ärsyttää tuo samperin Lasse..

..ja sen käyttäytyminen..
ensin itse pettää vaimoaan ja vaihtaa toiseen...
sit ku ex on löytänyt uuden ja kaikki hällä hyvin niin kehtaa tuollainen olla ku itse huomaakin että eipä se ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolen..
voi argh... :headwall: :headwall:
 
minua taas ärsyttää...
kun se lääkäri (Miika?) oli alkuun joku neurologi tai vastaava, eikös se leikannut tai ainakin hoiti Ossia, niin sit onkin suunniilleen joku gynekologi kun hoiti sitä Paulaakin ja varmaan hoitaa jatkossakin kaikki Pihlajakadun sairastuneet. Jotenkin epärealistiselta vaikuttaa koko sarja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No uuteen Kariin kestää tottua.... pakkohan se on....

Kaikkien aikojen ärsyttävin lässyttäjä on silti varmaankin Aleksi Salin...
Meinaako oikea Kari olla pitkäänkin pois? Ei kai pysyvästi?
Eikös se jonkun sairauden takia lähtenyt... en tiiä kauanko on pois ja tuleeko enää takas.... Toivottavasti tulee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siis uskomatonta, mua ärsyttää kun aikuiset ihmiset keskustelee jostain Salkkareista niinkuin se olis tosielämää....hohhoijaa
Pöh..... ei kun tää on just sitä nollausta, kun ei oikeesti tarvii jutella oikeen mistään... voi vaan olla ja höpötellä....
 
Mallia Amerikasta
Alkuperäinen kirjoittaja minua taas ärsyttää...:
kun se lääkäri (Miika?) oli alkuun joku neurologi tai vastaava, eikös se leikannut tai ainakin hoiti Ossia, niin sit onkin suunniilleen joku gynekologi kun hoiti sitä Paulaakin ja varmaan hoitaa jatkossakin kaikki Pihlajakadun sairastuneet. Jotenkin epärealistiselta vaikuttaa koko sarja.
Niinhän se oli Kauniissa ja Rohkeissakin sillon joskus aikoinaan, kun katsoin, että aina hoiti sama lääkäri, vaik vaiva oli mikä ja kun kaidalta polulta poikettiin, niin paikalle kurvas aina sama poliisi. Ja kyse oli tosiaan Los Angelesin kokosesta kyläpahasesta, niin eihän siel tietty olekaan, ku yks poliisi ja yks lääkäri :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No uuteen Kariin kestää tottua.... pakkohan se on....

Kaikkien aikojen ärsyttävin lässyttäjä on silti varmaankin Aleksi Salin...
Meinaako oikea Kari olla pitkäänkin pois? Ei kai pysyvästi?
Eikös se jonkun sairauden takia lähtenyt... en tiiä kauanko on pois ja tuleeko enää takas.... Toivottavasti tulee...
Salkkarit jää tauolle 1.6 ja kun tauon jälkeen taas alkaa niin oikea Kari on mukana.

 
vieras
Tänä keväänä Salkkareissa nähdään jotain ennen kuulumatonta: Kari Taalasmaa saa loppukevääksi sijaisnäyttelijän. Roolin kolme viikkoa näyttelevä Henri paljastaa, että hänellä oli vain yö aikaa opetella ensimmäiset vuorosanansa!
 

Yhteistyössä