Viihtyykö teiän koirat pihalla yksin?

Niin kauan kun joku meistä on pihalla tuon kanssa, se on ihan hiljaa ja ok. Mutta annas olla kun muut menee sisälle, niin alkaa sen päiväinen elämä ja haukkuminen :headwall: :headwall: :headwall:

Miksi, oi miksi se on tuommoinen?? |O
 
vieras
Meillä koira viihtyy tosi hyvin yksin ulkona. Se etsii (tällaisinä päivinä ) jonkun aurinkoisen kohdan aidan viereltä ja makailee siellä vaikka koko päivän.

Minkä ikäinen koiranne on? Mikä rotu?
 
Borkku
Eipä noi borkut oikeen itekseen viihdy, vaikka ne harvoin puhuu turhaan :D ne on laumasieluja. Mun dobberit oli kyl ulkona aitauksis hiljaa mut kyllä sen huomas et ulkona ku ite oli niin perässähän se lauma tuli sinne minne mä menin :D
 
Miitu
Labbis-saksanseisoja sekoitus kyllä viihtyy pihalla ihan keskenään. Asustaa tarhassa kun ei olla kotona, sisällä kanssamme ja ulkoilee yksinään. Pitkiäkin aikoja viihtyy kun välillä "unohtuu".
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Seurankipeä sitten kai. Mutta jotenkin sitä kuvittelee että koirana ois kauhean kiva olla nätteinä kesäpäivinä ulkona nurtsilla rauhassa. Ehkä mä inhimillistän sitä liikaa näin väsyneenä äitinä..
Ei laumaelukka oikeen itekseen vaan viihdy vaan se kaipaa sitä laumaansa siihen lähelle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Seurankipeä sitten kai. Mutta jotenkin sitä kuvittelee että koirana ois kauhean kiva olla nätteinä kesäpäivinä ulkona nurtsilla rauhassa. Ehkä mä inhimillistän sitä liikaa näin väsyneenä äitinä..
Ei laumaelukka oikeen itekseen vaan viihdy vaan se kaipaa sitä laumaansa siihen lähelle :D
Meillä on melko pieni piha (rivari) ja takapihan ovi auki jos koira on siellä, joten kuulee ja näkee meidät kyllä mutta ei se mitään vaikuta.
Tuo on myös tottunut siihen, että aina jos mä lähden jonnekin kotoa ilman autoa, se pääsee mukaan. Tässä yksi päivä lähdin nuorimmaisen kanssa kävellen käymään tuossa koululla enkä voinut koiraa ottaa mukaan, niin haukun kanssa se jäi ikkunaan itkemään.. Jos oisin lähtenyt autolla, ei se ois sanonut mitään.
 
noksu
Paremmin viihtyy sillon kun ovat keskenään. Auta armias kun minä kuljen pihalla ja koirat häkissä niin sitten vasta meteli on melkonen.
Yksin ollessaan haukkuvat vaan jos joku liikkuu pihalla.

 

Yhteistyössä