Hakutulokset

  1. S

    Pelottaa mennä ekaan neuvolaan tänään..

    ei kannata pelätä.. ne on nähneet ties minkä kokoista tyyppiiä puntarilla.. he vain haluavat seurata että raskaus aika menee hyvin.. p.s neuvolan vaaka meillä näyttää vähemmän mitä kotona oma vaaka :whistle:
  2. S

    mä luulin että lapsilisät tulee tänään

    tiistaina vasta
  3. S

    Kuusamo?

    hyvin me on täällä viihdytty.. onhan tää pieni paikka, mut kumminkin jokaisella on oma rauha eikä mitään juoruja leviä jos ei niihin ole aihetta...
  4. S

    Mitäs te meinaatte touhuta tänään?

    pittää mennä työkkäriin tekemään joku hemmetin toimintasuunnitelma... :headwall:
  5. S

    Osaako sun mies rakentaa talon tai korjata auton?

    osaa se lego talon rakentaa ja lelu autoja korjata :D
  6. S

    Autoja poltettiin kuusamossa

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1688714 Kyllä sitä näköjään täälläkin osataan :|
  7. S

    Pitääkö teidän mielestä korvata?

    mut sehän oli toiminut koulussa..entäpä jos laitteessa on joku vika kotona...?? Ja ei cd-levyn pitäis hajota tippuessaan..ellei sit mee poikki
  8. S

    H&M:n syksyn ennakko kuvastosta !!

    Jokos teille muille tilanneille se on tullut ??? Mulle nimittäin ei ja mä mietin että eikös se olis pitänyt jo tulla ?? :|
  9. S

    Mitä suunnitelmia helatorstaille?

    Appivanhempia pitäs mennä moikkaamaan
  10. S

    Miten miehesi reagoisi jos sinut raiskattaisiin?

    saattas olla meilläkin näin...
  11. S

    Onko teistä hyväksyttävää tämmöinen?

    ei minusta tuossa määrin... vaikka itse me otamme joskus kun lapset nukkuvat pari olutta illalla...ja joskus pari lasia viiniä... olutta ja viiniä emme ota sekaisin jo ihan sen vuoksi että siitä tullee hirvee olo ku juo mitä sattuu sekasin ns. kännissä emme ole mutta auton rattiin ei...
  12. S

    Siivoaisiko miehesi wc-pöntön oma-aloitteisimmi, jos pyytäisit asiaa norjaksi?

    en tiiä... ku ei se suomeksi annettua pyyntöä ymmärrä niin pitää vissiin testata...
  13. S

    Mulla on normaali korva...

    :D kyllä..mun korva on vihdoin ja viimein normaali.. siinä oli tuossa korvalehdessä jumalaton patti yli 6v... ja nyt se poissa...tai no sehän lähti viime keskiviikkona mut tänään sain tikit pois ja voi ku se on ihan tavalinnen korva sen patin jälkeen :D
  14. S

    Minä pääsin otsikoihin :O

    :laugh: :laugh:
  15. S

    runsaat menkat

    kuppia on mun kaveri käyttänyt ja hällä on runsaat... mulla tuo ehkäisy rengas on vetänyt menkat parin kolmen päivän mittaseksi niukaksi vuodoksi
  16. S

    G: Kumpi raskaampaaa, odottaa esikoista vai odottaa toista lasta esikoisen kanssa?

    tieto lisää tuskaa.. eli toista on raskaampi odottaa.. tosin mulla oli vähän yli 1v edellisestä synnytyksestä ku rupesin toista odottamaan.. neideillä ikää siis 1v11kk
  17. S

    Luomusynnytyspino

    luomu ja luomu.. yritettiin käynnistää mutta kotiutettiin viikonlopuksi ku ei tapahtunut yhtään mitään.. käynnistyi samana iltana itsekseen 2h 15min oli kuopuksen aika..ja luomuna...ei keretty mitään antaa...ei edes sitä ilokaasua.. ennemmin tuon otan kipuineen ku 12h kamaluuden ilman...
  18. S

    Vaatisitko korvausta jos sinulla olisi paperi jossa lukee palvelunumeroesto!!

    vaatisin, mutta tuossa on ihan oikeasti tulos jos kännykällä pystyy kohta maksamaan kaiken.. laskut on sellaisia ettei moni voi maksaa..varsinkaan jos puhelinta käyttää lapsi....
  19. S

    Jos ois 2 vkoo oikeestaa syömätä?

    elimistö kärsii siitä ku on syömättä... en todellakaan suosittele...

Yhteistyössä