Pelottaa mennä ekaan neuvolaan tänään..

  • Viestiketjun aloittaja Läski
  • Ensimmäinen viesti
mie
Kyllä se ylipaino näkyy ilman vaakaakin, eli ei se vaan lukema mitään muuta! Rohkeesti vaan ja ota avoimin ja positiivisin mielin terkkarin neuvot vastaan. Hän ajattelee vain sinun ja vauvasi parasta!
 
Ap
Mulla esikoista odottaessa nousi paino huimasti ja ne kilot on sitten jääneet.:( viime äitiysneuvolasta jäi mieleen vaan terkkarin tokasu jälkitarkastuksessa et sun pitäs laihtua.:( se on jääny kummittelemaan.
 
Rohkeasti vaan
Samat on mitat ja eipä tullut mieleenkään laistaa vaa´asta.
Totuus on mikä on, ja eipä siinä tavallaan toisten sanomiset ole väärässäkään.
Mutta meidän neuvolassa ainakin vaaka näyttää enemmän kuin kotona :D

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
viime äitiysneuvolasta jäi mieleen vaan terkkarin tokasu jälkitarkastuksessa et sun pitäs laihtua.:( se on jääny kummittelemaan.
Miksi ihmeessä pelkäät tosiasioita? Mikset laihduta, jos siitä on sinulle terveydenhoitajan toimesta mainittu? Tuskin se turhaan siitä sanoo...:whistle:
 
voi teitä
Olisko kannattanu ajatella ennen ku päästää ittensä lihomaan noin isoksi! sääliäkö teitä lihavia pitäis. Ei muuta ku elämäntapamuutosta kehiin, se onnisuu keltä vain ku on tahtoa siihen.
 
kolmen äiti
Mulla on aina ollut niin ihania terkkareita, ettei ne ole mitään paasausta pitäneet :) Puhuvat terveellisen elämän puolesta ihan niin kuin kaikille muillekin. Itse asiassa viimeisimmässä raskaudessa multa kysyttiin, että syönkö tarpeeksi... painoa vaan laski koko raskauden ajan kun vauva imi energiat itseensä :) Vauva oli rv38 syntyessään 3,5kg ja minä 3kg hoikempi kuin ennen raskautta.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:
tarviiko sitä ilkeästi vastailla toisille,tollaset voi jäädä mieleen pitkäksi aikaa
Jotkut valopäät ei saa kiksejä muusta kuin toisten kiusaamisesta. Luulevat, että oma paha olo poistuu kun yrittää siirtää sen muihin...
 
dfgh
Ihan rauhassa yrität mennä :)

Mulla BMI 37, ja en mä mitään saarnoja saanut. Hienosti tukea ja kehuja kun paino ei noussut paljoakaan raskauden aikana.

Riippuu tietysti ihan millaisen terkkarin saat.... toivottavasti mukavan :)
 

Yhteistyössä