Mitäs te meinaatte touhuta tänään?

Menkää metsään kävelylle :) Minun tuo pari vuotias poika tykkää hirveesti metsässä kävelystä :) Samalla kuunnellen lintujen ääniä. Minä en touhua mitään pojan kanssa, vaan itse itseni kanssa jotain tänään keksin. Poika lähtee isänsä kanssa mökille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hepzutin:
Menkää metsään kävelylle :) Minun tuo pari vuotias poika tykkää hirveesti metsässä kävelystä :) Samalla kuunnellen lintujen ääniä. Minä en touhua mitään pojan kanssa, vaan itse itseni kanssa jotain tänään keksin. Poika lähtee isänsä kanssa mökille.
Joo metsään tosiaan vois mennäkin ja ottaa kameran messiin :), hyvä idis! Kiitos! Kivaa vapaata sulle =)
 
poitsuli
pienemmän kans lääkärii,isompi käymää crp:s ja sit ollaa TAAS sisällä koko päivä niinku viimise vko joka pvä =( ei tää räkätauti parane ikinä ja kuumettaki joka toinen pvä..alkaa kypsyttää tää jatkuva sisäl olo =(
 
Särkänniemeen :xmas:
Sitten iltapäivällä vastaanottamaan sukua pohjoisesta, huomenna juhlitaan häitä. :D

*muoks* Niin ja onhan tänään tietty erään synttäripäiväkin... :whistle: |O
 
voi raukkaa
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Vien pojan klo 10:30 hoitoon,tulen takaisin vielä kotiin syömään ja menen klo 13 töihin,ja siellä vietän klo 21 asti.Sitten poika hoidosta kyytiin ja kotiin nukkumaan.
Onpas raukalla pitkä hoitopäivä,huh
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi raukkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Vien pojan klo 10:30 hoitoon,tulen takaisin vielä kotiin syömään ja menen klo 13 töihin,ja siellä vietän klo 21 asti.Sitten poika hoidosta kyytiin ja kotiin nukkumaan.
Onpas raukalla pitkä hoitopäivä,huh
No pakko on viedä tuolloin,kun itse menen iltaan. Saa muiden lasten kans olla eka ulkona,sit menevät syömään klo 11,siitä nukkumaan jne..
 

Yhteistyössä