Hakutulokset

  1. S

    Kuinka moni ihan oikeasti voisi luopua lemmikistään

    sen vuoksi että esim leikin tiimellyksessä koira on vahingossa puraissut lasta..?? esim vaikka tuollaisen kangas luun kanssa mekastaessa...lapsi on toisessa päässä ja koira toisessa ja leikin tiimellyksessä koira parantaa otetta ja napsauttaa kädestä kiinni ?? Kuinka moni ihan oikeasti...
  2. S

    Koiramme PURI vauvaa/taaperoa, KOIRAIHMISILTÄ neuvoja?

    ikävää että lapselle kävi noin mutta mä ymmärrän tilanteen.. en mäkään välttämättä kerras raskis koiristani luopua.. meidän tessahan tämä 9v on näykännyt lapsia kun tulevat häiritsemään..ja tää pentuhan raapii ja puree vähän väliä tessan näykkimisestä tosin ei ole jäänyt jälkiä... pidä...
  3. S

    Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

    Onko mut tuomittu iän ikuisesti asumaan tässä tuppukylässä perheeni kanssa ???
  4. S

    Työ ongelmaa...

    onhan se niinkin, mut ahistaa tää tuppukylä ja tämä tilanne ettei täältä saa työtä.. talvethan mulla toki on töitä ja jotkut varmasti nauttis tästä että kesät on vapaata ja talvet töitä mutta ei tää herkkua ole.. nytkin olen liitosta ootellu rahoja jo puolitoista kuukautta :headwall:
  5. S

    Työ ongelmaa...

    ja miksi ihmeessä meri-toppilassa on paljon asuntoja vapaana... melko uusia kaikki... onko siellä koulua ym... vai onko siinä tehtaat naapurissa ??
  6. S

    Työ ongelmaa...

    tai no ongelma ja ongelma.. oulussa olis sellainen paikka mitä mä haluaisin todella hakea ja toivon että pääsisin siihen.. mut ukolla on täällä vakituinen paikka ja siirtoa nyt koulutuksen vuoksi on hakala saada.. mitenhän kaikki sujuis jos paikka tärppäis..?? miten lasten kanssa...
  7. S

    Oulussa sataa kaatamalla rakeita

    kuusamossa oli aamulla maa valkea ja sateli lunta :laugh:
  8. S

    Olen raskaana ja lapsi ei voi olla mieheni.

    mitä te höpötätte.. jos suutelee niin siitähän sitä raskaaksi tulee... miten te nyt noin alkeellista ees ehdottelette... :D
  9. S

    Täällä sataa todellakin LUNTA !!!!

    nyt se on melkein poissa... sadetta ei enää ole..ja varjo paikoissa on pikkaisen jäljellä.. kesä taitaa tulla sittenkin...kai
  10. S

    Täällä sataa todellakin LUNTA !!!!

    no ei onneksi..tosin mies on kotoisin sallasta...mut sitä nyt ei noteerata :D
  11. S

    Profiili päivitetty...

    hieno kuva... miten sulla on vaan niin paljon isompi ku mulla :|
  12. S

    Profiili päivitetty...

    ne on koiria.. tarkemmin ottaen shetlanninlammaskoiria :heart:
  13. S

    Profiili päivitetty...

    ja kuten huomaatte niin tuo 9v pitää tuota pentua tassu telineenä :D eli oikein on tainnut pomotukset mennä
  14. S

    Täällä sataa todellakin LUNTA !!!!

    joo..rauhottu onneksi :D niin..sääsket...niitä ei todellakaan taida olla tämän jälkeen..eli jotain hyvää sentään
  15. S

    Profiili päivitetty...

    kaverukset pääs profiiliin.. :D
  16. S

    Täällä sataa todellakin LUNTA !!!!

    kuusamossahan mie.. Oulun läänissä...että en mä nyt sentään lapissa asu.. tää kuusamo vaan on tämmöinen paikka että kesällä tää on kylmin...täällä sataa melkein aina ja talvella täällä on metri tolkulla lunta ja pakkasta...ja taas ollaan melkein suomen kylmin kolkka
  17. S

    hormonikierukka vs. ehkäsyrengas!!!

    mulla rengas on vienyt makean himon pois.. ennen meni suklaata ym karkkeja paljon.. nyt on hyvä jos kerran puolessa vuodessa ostaa pussin ja syö muutaman päivän... lihonut en ole renkaan kanssa.. halut on samanlaiset ku ennenkin... tosin menkka kivut on järkyttävät...vaikka valuukin vaan...
  18. S

    Paljonko maksaisit (kuva)?

    en ottais ees ilmaiseksi...tai voisin mä ottaa ne ja kiikuttaa sen siliän tien ne roskiin
  19. S

    mitä te täällä teette?

    uni loppu kesken :(

Yhteistyössä