Hakutulokset

  1. S

    Täällä sataa todellakin LUNTA !!!!

    nuo kuvat napsasin ihan teidän hyviksi vartti sitten... juhannuskin on kohta niin pittäähän se tietenkin olla lumi maassa täällä.. :D mä inhoon tällästä kesää...hellettä tahtoo....
  2. S

    Turhiskyselyä: Julkkis, jonka näit viimeksi?

    tais olla koivurannan anssi jonka näin viimeksi
  3. S

    Enpä ois uskonut tätäkään päivää näkeväni

    ainakin viime vuonna tuli...3 työtä tein ja joka kerta oli se 7pv oma vastuu jolloin rahaa ei tule mistään
  4. S

    Enpä ois uskonut tätäkään päivää näkeväni

    kai tiedät että loppupeleissä keikka työ ei kannata... jos oot pari viikkoa kotona ja pari viikkoa töissä.. joka ikinen työssä tienattu penni vähennetään päivärahasta, ja joka työputken jälkeen tulee se samperin oma vastuu...
  5. S

    Kuinka usein pyykkikone päällä?

    joka toinen tai kolmas päivä... joskus tulee enemmän ja joskus vähemmän... 2 aikuista ja 2 lasta
  6. S

    Grrrrr, taas toi Kaapo alkoi, just kun kerkisin kiroomaan sitä

    oi..musta se on ihana ohjelma..kuten myös se pauli koira.. lapset ja äiti ihan innoissaan aina kattoo :D
  7. S

    Onko kukaan kasvattanut kulmakarvoja?

    mulla oli pari vuotta sitten se kasvatus edessä..halusin uuden muodon noihin.. kyllä se kuukaus menee... eli kesäloma kuukaus et voi lippis silmillä juosta :D tekis mieli taas ns päivittää malli ihan kosmetologilla... eli kaipa se pitäs kasvattaa taas
  8. S

    Sossussa nähtyä :/

    ei tuo mun 6v kyllä halua ennää joka paikkaan lähteä matkaan.. jää mieluummin autoon odottamaan... eli en todellakaan olis tuon ikäisestä huolissaan
  9. S

    Lapset nuorena vs. vanhana. Pohdiskelua

    mä olen kans tehnyt lapset nuorena.. eli 40v olen taas vapaa ku taivaan lintu... ja osa vasta aloittelee sitä vauva rumpaa =) jaksaahan sitä nuorempana toki paremminkin valvoa ja leikkiäkkin lapsen kanssa.. tosin kaikki ei vaan ole valmiita nuorena vanhemmaksi.. meille tämä nuorena lasten...
  10. S

    Koiran napatyrä... !!!

    danalla on ikää 13vk :D mäkin toivon että tuo on sellaista laatua ettei tarvitse leikata..pahin mahdollisuushan se on mutta ku aina pitä varautua siihen pahimpaan mahdolliseen
  11. S

    Koiran napatyrä... !!!

    Onko kenenkään haukulla..?? Onko kotihoito riittänyt vai pitikö leikata..? Me käytiin danan kanssa tänään piikillä ja eläinlääkäri vahvisti mun epäilyksen napa tyrälle.. kuukausi ainakin nyt hieronta painanta systeemiä kotosalla ja sit jos ei auta niin se vissiin leikataan pois...
  12. S

    oululaisia paikalla?? =)

    http://www.oulutourism.fi/fin/tekemista/Potnapekka_junabussi.aspx mä ihan unohdin tuon potnapekan... pittää sekin käydä huristelemassa
  13. S

    Oulun HopLop !?!?!?!

    ok.. lapsen lippu näytti olevan 10e.. sen takia kyselin ettei ihan hukkaan mee yli 20e jos se onkin sit ihan pyllystä koko paikka.. mut jospas sinne sitten suuntais nokkansa jos ouluun asti pääsemmä
  14. S

    oululaisia paikalla?? =)

    mä kyselen hoplopista tuossa yhdessä ketjussa :D tietomaahan ajattelin kyllä noi omani raahata jos ouluun asti pääsen..ite ainakin olen tykännyt paikasta
  15. S

    Myynkö ensin vai ostanko? Asuntoasiaa

    jos on erittäin hyvä ja teidän unelta koti tiedossa niin osta ja sit myyt sen vanhan pois.. jos taas ei niin sit toisin päin
  16. S

    Oulun HopLop !?!?!?!

    Onko millainen paikka? Olen lasten kanssa tulossa tässä kesällä käymään oulussa ja aattelin että jos siellä kävis pyörähtämässä... Kävin katsomassa jo netti sivut eli kyselisin ihan vaan käytännön kokemuksia paikasta :D
  17. S

    Värjäävät lasten saippuat

    oriflamella oli viime vuonna tuota ainakin myynnissä...
  18. S

    turvavyöistuimesta...

    maxi cosi...meillä on se ja siitä saa irrotettua
  19. S

    Onko totta..?

    jaa-a...empä tiedä... millä ihmeellä sitä todistaa että se ei oo niin vanha... kuitikaan ei säily niin kauaa ellei ota sit kopiota..
  20. S

    Onko muilla mese päällä ??

    no niin ja nyt tuli että olet yrittänyt väärällä salasanalla liian monta kertaa :laugh: voi luoja...ei voi ku nauraa taas vaihteeksi... tännään se ei mikkään onnistu

Yhteistyössä