hormonikierukka vs. ehkäsyrengas!!!

  • Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
kiitos
kertokaas. mulla rengas ollut 2v, lihonut olen 20kg, on ollut ihana elää melkein menkatonta elämää, mutta tän lihomisen vuoksi olen ajatellut siirtyä hormonikierukkaan.

onko mitään ideaa?
 
myy
kyl se voi mun kaks kaverii ainaski liho siit laastarista lähes saman verran ku ap, enkä usko et toi rengas on sen kummempi. kai se lisää ruokkahalua tai jotain mut on noista ehkäsyvalmisteista moni lihonu.. toki ei kaikki liho tai saa vaik näppyjä vaik ois tismalleen sama valmiste.
 
kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis miten syyllinen lihomiseen voi olla ehkäisyrengas?
lainasin toisen ketjun kirjoitusta:

Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
http://www.easynetti.com/additional_2.jsp?id=1890&tid=806

Mitä aineenvaihdunta on?
- Aineenvaihdunta mittaa, miten hyvin elimistö ottaa ruoasta ravintoaineita kehon käyttöön
Siis miten tehokkaasti poltat ruokasi eli miten hyvin muutat ravinnon soluissa energiaksi.

Mitä tarkoitetaan, kun sanotaan, että aineenvaihdunta on hidasta tai nopeaa?
- Hormonit säätelevät energian palamista, ja lopputuloksena on joko hidas tai nopea aineenvaihdunta.
Henkilöllä, jolla on hidas aineenvaihdunta, hiilihydraatit muuttuvat hitaasti energiaksi kun taas nopean aineenvaihdunnan omaavalla hiilihydraatit muuttuvat nopeasti energiaksi.
eli siis jos ehkäsyrengas hidastaa aineenvaihduntaa???
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
muaki kiinnostas tää. mites tos renkaas onko ollut muita ikävii sivuvaikutuksii ku toi lihominen??
on, mm.haluttomuus. kerran kuussa/kahdessa tekee mieli :x ja runsas valkovuoto.
eli ei mulle rengasta kuulostaa pahalta toi haluttomuus mut oiskohan se hormoni kierukka sen parempi..? mietiskelee
 
mulla rengas on vienyt makean himon pois..
ennen meni suklaata ym karkkeja paljon..
nyt on hyvä jos kerran puolessa vuodessa ostaa pussin ja syö muutaman päivän...
lihonut en ole renkaan kanssa..
halut on samanlaiset ku ennenkin...
tosin menkka kivut on järkyttävät...vaikka valuukin vaan pari päivää...mut tuntuu ettei suorassa pysty seisomaan niiden aikana
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mulla rengas on vienyt makean himon pois..
ennen meni suklaata ym karkkeja paljon..
nyt on hyvä jos kerran puolessa vuodessa ostaa pussin ja syö muutaman päivän...
lihonut en ole renkaan kanssa..
halut on samanlaiset ku ennenkin...
tosin menkka kivut on järkyttävät...vaikka valuukin vaan pari päivää...mut tuntuu ettei suorassa pysty seisomaan niiden aikana
mulla tulee menkat 3kk välein ja on niukat, ei kipuja. siks tää oiskin niin ihana.
 

Yhteistyössä