Täällä sataa todellakin LUNTA !!!!

missy6
Missä sä oikein asut? jossain Lapissako? Jos tollasella säällä viettäisin kesää, niin kuolisin... ..... ihan totta..... miten noita hymiöitä voi muuten laittaa???
 
kuusamossahan mie..
Oulun läänissä...että en mä nyt sentään lapissa asu..
tää kuusamo vaan on tämmöinen paikka että kesällä tää on kylmin...täällä sataa melkein aina ja talvella täällä on metri tolkulla lunta ja pakkasta...ja taas ollaan melkein suomen kylmin kolkka
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kmosta kans..:
Hyvä kun nyt sataa, eikä sitten jussina!!
Ja Mellu, nyt kun kylmenee nää ilmat, niin sääskiä ei taida kauheesti tulla.
Kumman kirkas tuo kesäkuun talvisää :D :D

joo..rauhottu onneksi
:D

niin..sääsket...niitä ei todellakaan taida olla tämän jälkeen..eli jotain hyvää sentään
 
laahkana
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
kuusamossahan mie..
Oulun läänissä...että en mä nyt sentään lapissa asu..
tää kuusamo vaan on tämmöinen paikka että kesällä tää on kylmin...täällä sataa melkein aina ja talvella täällä on metri tolkulla lunta ja pakkasta...ja taas ollaan melkein suomen kylmin kolkka
Ette kuitenkaan vedä vertoja naapurikunnalle eli Sallalle. Sehän on/oli tunnetusti pitkään Suomen kylmin paikka, yli 50 asteen pakkasennätyksellä.

Muista yhden juhannuksen tässä melko vasta, kun Sallassa satoi lunta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
kuusamossahan mie..
Oulun läänissä...että en mä nyt sentään lapissa asu..
tää kuusamo vaan on tämmöinen paikka että kesällä tää on kylmin...täällä sataa melkein aina ja talvella täällä on metri tolkulla lunta ja pakkasta...ja taas ollaan melkein suomen kylmin kolkka
Ette kuitenkaan vedä vertoja naapurikunnalle eli Sallalle. Sehän on/oli tunnetusti pitkään Suomen kylmin paikka, yli 50 asteen pakkasennätyksellä.

Muista yhden juhannuksen tässä melko vasta, kun Sallassa satoi lunta =)

no ei onneksi..tosin mies on kotoisin sallasta...mut sitä nyt ei noteerata
:D
 
Minä suren hillan ja mustikan kukkia!! :'( :'( Ne ovat nyt kyllä komeasti kukassa.
Toivottovasti edes paikoitellen säästyvät!
Täällä Taivalkosken tässä kolkassa ei aivan tuollaiaselta näytä mutta lunta on tullut täälläkin!
 
myy
Mellulle terveisiä vaan Kuusamoon :) Onneksi kuusamoon tulee tänä vuonna kunnon LÄMMIN kesä,että mekin taretaan tulla omalle mökille nautiskelemaan pienne vauvan kanssa:)
Höh,tulipa aivan ikävä sinne päin...
 

Yhteistyössä