Hakutulokset

  1. M

    Kokemuksia Nuvaringistä kaipailen!

    Mulla oli nuvaring,olihan se helppo kun ei tarvinu muistaa joka päivä mut mulle tuli siitä aivan järkyt menkkakivut joiden takia istuin joka kerta päivystyksessä... Välivuotoja oli myös. Vaihdoin takas pillereihin
  2. M

    Paljon käytätte rahaa pvä:ssä?

    Joka päivä en käytä rahaa yhtään. Käymme kaks kertaa viikossa ruokakaupassa ja ruokiin menee n.50 euroa ehkä vähän yli. Ollaan nelihenkinen perhe ja meillä on koira.
  3. M

    Lohja!

    Siis mitä mitään? Kyllähän täällä jotain tapahtuu...
  4. M

    Kuntalisä Lohjalla

    Kuntalisä määräytyy perheen tulojen mukaan. Avoin kerho löytyy mm.Ojamolta ja perhekahviloita on keskustassa ja Virkkalassa. Minne päin olette muuttamassa? Päivähoitotilanteesta en osaa kyllä sanoa mitään,toiset sanoo et ihan helposti järjestyy ja toiset sanoo et on joutuneet jonottamaan jonkun...
  5. M

    paikkakunta gallup

    \ Minä myös! =)
  6. M

    Lohjalaisia laihduttajia?

    Heipsan,täällä olisi 24v äiti-ihminen vailla uusia ystäviä Lohjalta. Kaipailen etenkin laihduttajia ystäviksi,olisi mukava mennä jonkun kanssa yhdessä lenkkeilemään, siis ihan kävelylenkkejä tarkoitan. Mailaillaan vaikka ekana? =) Iloista äitienpäivää kaikille! :flower:
  7. M

    lapsi omaan huoneeseen

    Meillä esikoinen siirrettiin vuoden ikäsenä omaan huoneeseen. Samalla vaihtui pinnasänky jatkettavaan. Ensin nukutin päiväunia, sitten tein itselleni "siskonpedin" hänen sänkynsä viereen pariksi yöksi. Oppi todella hyvin nukkumaan yksin, ja aamuisin oli ihanaa kuunnella pientä tepastelua ennen...
  8. M

    Minkä nimisiä lapsia?

    Anni Helena Suvi Kaarina :hug:
  9. M

    Kerätään tähän muksujen lempparit!

    \ Tämä herkku maistuu meilläkin. Muusi kelpaa myös kananmunalla tai ketsupilla. :)
  10. M

    Löytyykö 79 syntyneitä äippiä?

    Mamma79 ; meillä on samana päivänä syntyneet vauvat. Meidän neiti syntyi meinaa myös 14.6. 2004
  11. M

    Rovaniemi kuulolla

    Saako udella,että mistäpäin Roita olet?
  12. M

    Pippelin pesu -asiaa

    \ Meille on lääkäri neuvonut samaisen pesun pojan ollessa reilu 2-vuotias.
  13. M

    Keväthaalarin koko askarruttaa...

    98 cm puvun ostaisin minä.
  14. M

    lapsen pääkipu

    \ Minun pojalla oli samanlaista särkyä hieman vajaa 2-vuotiaana. Aivosähkökäyrä tehtiin ja magneettikuvaus. Lääkärillä käytiin säännöllisesti. Migreeniä epäiltiin aluksi, mutta kivut loppuivat n. puolenvuoden kuluttua. Syy ei oikeastaan koskaan selvinnyt varmasti, mutta todennäköisesti saattoi...
  15. M

    itku

    kahvistako 1p? Siis jos laitat rasvatonta maitoa kahviisi 2 desilitraa, silloin siitä menee se yksi piste. Mistä ihmeestä te keksitte näitä juttuja?
  16. M

    MINKÄ IKÄISENÄ

    Eka 22v, toka 25v ja kolmas 30v.
  17. M

    gallup kihloissa?

    4v kihloissa, naimisiin ei ilmeisesti koskaan..
  18. M

    Haikaranpuremista tarvitaan tietoa!!!

    meidän pojalla (4kk) oli myös toisen silmäluomen päällä ja otsassa ja on vieläkin mutta vähän on haalistunut, kuulemma pitäis iän myötä hävitä.
  19. M

    Puheen normaalirajat?

    \ Millä tavalla jutut on viisaampia? Jos tarkoitat sitä, että ekat jutut viisaampia, niin järkikin sen jo sanoo, että 2 vuotias on jo viisaampi kuin 1 vuotias.
  20. M

    tyttö

    Onnea, onnea! :flower: :flower: :flower: :hug:

Yhteistyössä