Hakutulokset

  1. M

    Kakat kolmesti päivään

    Kannattaa käydä lekurilla. Kyllä kyseesä varmaan jokin allergia. Ei ainakaan normaalia ole.
  2. M

    Trombosyytit!

    \ Trombosyytit on veren hyytymistekijöitä ja syitä voi olla monia. En viitsi tässä lähteä arvioimaan mikä voisi olla kyseessä, mutta en usko sen johtuvan tulehduksesta jos muut veriarvot ovat kunnossa.
  3. M

    puheen kehityksestä

    \ Jos koittaisitte olla ymmärtämättä mitä tyttö milloinkin haluaa, se voisi auttaa. Sanot vaan aina, että et tiedä mitä hän tarkoittaa niin voipi sitä puhetta alkaa sieltä tulla. Erään ystäväni pojalla oli sama homma ja ymmärtämättömyys toimi heillä.
  4. M

    Kakat kolmesti päivään

    \ Juoko tavallista maitoa? Voisi olla maitoallergiaa.
  5. M

    ahtaus yskä

    \ Minkä ikäinen lapsi? Hinkuyskä voisi olla kyseessä, kun siinähän on juuri tuo öinen tukehtumisyskä. Antibiootit sen parantaisivat, mutta ei enää tossa vaiheessa, kun on ollut jo noin kauan. Ajan kanssa paranee ja kestää pahimmillaan n.3kk. Runsas veden juonti voi helpottaa oireita.
  6. M

    Äidiksi uudelleen?

    Kyllä musta tuntuu että kun lapsia harkitsee niin jokaisen kohdalla tuntee jo harkinta vaiheessa epävarmuutta. Se taitaa olla se luonnon keino varmistaa että harkitsee asiaa. Mulla on kaksi lasta ja kyllä mä tunsin kummankin kohdalla epävarmuutta jo harkintavaiheessa mutta kyllä ne lapset on mun...
  7. M

    Toivoa lapsettomille

    Onnea, sekin on hienoa että olet pystynyt tulemaan raskaaksi, se siis on ainakin mahdollista. Toivon kaikesta sydämmestä että raskaus sujuisi nyt hyvin!!! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:
  8. M

    Tiedättekö miksi tuli km?

    \ Myös mulle luvattiin tieto. Sitä olen tässä odotellut jo yli NELJÄ VUOTTA! Soitin joskus sairaalaan asiasta, mutta silti ei ole mitään kuulunut.
  9. M

    Avautumistvaiheen kesto?

    Neljä päivää supisteli tasiseen tahtiin, mutta ajaksi on merkattu n.19 tuntia.

Yhteistyössä