itku

  • Viestiketjun aloittaja allapäin
  • Ensimmäinen viesti
allapäin
eka viikko pv:tä ja tänää oli eka punnitus.mitä tein väärin et paino ei ollu tippun yhtää!!!! :'( olen yrittän parhaani mukaan noudattaa pisteitä! ainut oli että en ole tajun laskee kahveista pisteitä kun menee kuulemma 1p per.kuppi kun käyttää maitoa. no nyt aloitan alusta koko homman vaikka mieli tekis luovuttaa :'( :ashamed:
 
Mulla oli sama tilanne ku aloitin pv:ssä vuonna1. Olin noudattanut jämptisti pisteitä mutta paino oli just sama ku aloitus viikolla. Kahvista ei silloin tarvinnut merkitä mitään!! Seuraavalla vko:lla olikin sitten tippunut enemmän. Tsemppiä! Anna ajan kulua kyllä se siitä lähtee tippumaan kunhan et luovuta ;) =) =)
 
syötkö paljon perunaa/pastaa/leipää aterioiden yhteydessä? Niistä kannattaa tinkiä, lisää muita kasviksia. Entäs ootko muistanu juoda pari-kolme litraa vettä per päivä? Sekin voi jumittaa jos juo liian vähän.
 
alama
Tän kahvijutun täytyy tarkoitaa semmosta oikeeta maitokahvia, mihin laitetaan puolet ja puolet, siis sillon sitä maitoa tulee isompi määrä.

Mutta jos lorauttaa vain pikkusen kahviinsa maitoa, ei siitä todellakaan tuu 1 pistettä! Joa vaikka juot 5-10 kuppia päivässä, niin sitten vois merkata yhen pisteen ylös...
 
allapäin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 11:20 alama kirjoitti:
Tän kahvijutun täytyy tarkoitaa semmosta oikeeta maitokahvia, mihin laitetaan puolet ja puolet, siis sillon sitä maitoa tulee isompi määrä.

Mutta jos lorauttaa vain pikkusen kahviinsa maitoa, ei siitä todellakaan tuu 1 pistettä! Joa vaikka juot 5-10 kuppia päivässä, niin sitten vois merkata yhen pisteen ylös...
joo niin meinasinkin tehdä,minustakin kuulosti aika oudolta se että kupillinen kahvia olisi 1p.outoa oli kuiteskii eetei sitä painoa ollu tipun yhtää.no toivottavasti ens kerralla ois muuten menee usko koko hommaan :ashamed:
 
Älä panikoi, vaikkei ensimmäisen viikon aikana näy vielä tuloksia. Ruumis on vain täysin sekaisin muutoksista ja silläkin menee aikansa, ennenkuin tajuaa uudet kuviot.

Tsemppiä laihdutukseen...samaa toivon myös itselleni :)
 

Yhteistyössä