Hakutulokset

  1. M

    esittäydytään

    Moi vaan kaikki 40+äidit...ja muutkin! 40 täyttyy reilun viikon päästä. Minulla puolitoistavuotias tytär, toinen jo aikuinen, mies ja koira. Tässä järjestyksessä, kai =) Asumme Kainuussa.
  2. M

    montko keskenmenoa?

    Kyllä meitä löytyy! Tää on valitettavasti aika yleistä tää keskenmeno. Mulla lapset 2002 ja 2004,2peräkkäistä keskenmenoa siinä välissä... Oli TODELLA rankkaa. Saat kaiken sympatiani.Toivon sulle voimia ja koita jaksaa!!!!
  3. M

    Jonathaneista?!

    Mitä mieltä ootte ollu Jonathaneista,onko ketään kuka on käyttäny? Kokemuksia!!!
  4. M

    clomit

    minä oon sellainen "sekunda-lapseton", elikkä omaan 2 lasta. aikoinaan reilu 10 v sitten menin lääkäriin kun lasta ei parin vuoden yrityksen jälkeen kuulunut. minulla oli aina ollut ongelmana kuukautiset jotka tulivat n. 3 kk välein. lääkäri määräsi minulle clomeja joilla kuulema saataisiin...
  5. M

    g:kuinka usein seksiä?

    \ Mulla sama ongelma,mun halut katos kun esikoinen synty(kohta 3 vuotta).Mies luulee etten rakasta sitä enää,kun en halua seksiä.Ehkä kerran-tai pari kertaa kuussa tekee mieli,mut useammin annan koska en jaksa kuunnella miehen mäkätystä. =)
  6. M

    turvaistuimen "valjaat"

    Hei! Pesin turvaistuimen päälliset ja jouduin ottaa valjaat pois,olen hukannut käyttöohjeet ja nyt en tiedä miten laittaa valjaat takaisin,eli selittäkää miten ne tulee.Olen ostanut istuimen anttilasta,joita myydään siellä vieläkin eli se on semmonen istuin mikä menee 9-18kg lapselle...muistaakseni.
  7. M

    Emmaljungan Scooter

    Meillä lukee taas ohjeissa 15kg.
  8. M

    Leivotko itse leivät?

    Meillä leivotaan kaikki leivät itse. Mites muilla? Ei taida enää olla kovin yleistä.
  9. M

    mikä lämmitysmuoto paras?

    no, meillä on sähkö ja täytyy sanoa että kateeksi käy tuttavia, joilla on puulämmitys. Sähkölämmitystä ei kyllä kannata laittaa, jos ei raski pitää termostaatteja täysillä. Leivinuunissa pidetään tulia lähes joka päivä. Meillä on yösähkö, eli yöllä lämpenee lattiat ja päivällä ne sitte onki jo...
  10. M

    Keksikää järkeviä aloituksia...

    Niinpä, mutta kun ei huonekalut ja koiranpennut tai tv ohjelmien julkkis jutut kiinnosta. Taitaa olla elämä erilaisissa uomissa. Vai kiinnostaako täälä palstailevia ruokaohje kyselyt? Mistäs täälä haluttais jutella? Menneistä vaaleista täälä ei kukaan kysellyt, vai kysyikö. Miten ois naisen...
  11. M

    saako selluliittia pois?

    Onko mitään toivoo häivyttää selluliitti takamuksesta veks?! Tehoaako mitkää ihmevoiteet ja mistä niitä saa? Mistähän se on sinne ees tullut, koska ylipainoo ei ainakaa ole (painoindeksi 19) ja liikuntaaki harrastan ihan kohtuullisesti. Vaikuttaakohan suklaa asiaan? :ashamed: sitä kyllä kuluu...
  12. M

    hei tohon neliöihin vastanneet!!!!

    meillä 1,5-kerroksinen vinttivarauksella, 136 neliötä, kappaletavarasta tehty itse. Rahaa meni 110 000 e.
  13. M

    hirmuisesti tietoa!!!

    Käykääpä katsomassa www.silikonitieto.net löytyy asiaa painonpudotuksesta. Ihan ällistyttävä määrä linkkejä joka suuntaan, kaikki dieetit ja karppauksesta ym.. Olin ihmeissäni!
  14. M

    haloo!!

    ihmeellinen tapa ajatella teillä,kyllä minusta jokainen voi kommentoida millä palstalla vain,oli sitte minkä ikänen äiti tahansa. Ja se että kertoo mielipiteensä täällä vaikka onki yli 20,ei tosiaan tarkoita et on jotenki elämäänsä kyllästyny..Täytyy sanoa et jos tosiaan oletta niin aikuisia ja...
  15. M

    Unilääkkeet ja imetys

    Minulle määrättiin Opamoxia juuri tuohon järjettömään univelkaan ja koviin kipuihin. otin puolikkaan ja pääsin uneen, ei kuulema niin vähästä haittaa vauvalle. Mutta ilman muuta keskusteltava lääkärin kanssa.
  16. M

    Avoliitossa elävät?

    Asuin edellisen kanssa 10 vuotta avoliitossa jonka jälkeen menimme naimisiin.sen jälkeen suhteemme lopahti ja mies piti minua varmana tapauksena olimmehan naimisissa. Alkoi hänen "juoksuaikansa" ja sen mukana tuli pettämiset ja muut reissut. Erossa minulle jäi lapset ja heidän sänkynsä sekä...
  17. M

    Toisin on meillä!

    \ no ei jokainan välttämättä pysty itse asuinpaikkaansa valitsemaan. en todellakaan asuis etelä suomessa jos löytäsin pohjosempaa töitä sekä itselle että miehelle. toisaalta valitsisko joku asuinpaikkansa sillä perusteella että kuinka kaukana on lähin synnytys sairaala. sitä palvelu harva...
  18. M

    clomifen

    kyllä minun käsittääkseni täytyy sen lämmön nousta, itse en koskaan sillon mitannut lämpöä kun oli clomi-kuuri ja kun tulin raskaaksi. ja tuo alhainen lämpö, et ole ainut, minulla on myös. toivotan onnea yrityksellesi, minulla clomien avulla tärppäsi ensimmäinen lapsi ekalla clomi-kierrolla ja...
  19. M

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Vilma Roosa Olivia Elias Heikki Tapani :heart:
  20. M

    Hurja asuntolainako?

    Tuosta lainan otosta..mulla on tuttu pankissa töissä ja sanoi just että nykyisin on todellisuus ehkä vähän hämärtynyt, kun normaalit tavallisessa työssä käyvät ei akateemiset yms.yms. ottavat 30000? autolainoja...ei ennen olisi tullut mieleenkään ostaa autoa kerrostaloyksiön hinnalla.Arveli että...

Yhteistyössä