g:kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja marylou
  • Ensimmäinen viesti
marylou

Ei mikään uusi aihe, mutta kuinka usein teillä on seksiä miestenne kanssa?

Meillä 5kk vauva ja mieheni ei mun mielestä tarpeeksi usein halua seksiä. Olen tosi masentunut siitä ja mietin että onko tämä ihan normaalia, meillä on seksiä noin 2krt viikossa. Ennen lasta oli joka päivä!
 
meillä kohta pari vuotias lapsi ja seksiä on ehkä se pari kertaa kuussa...no,toivottavasti mun halut vielä palaa ennelleen joskus...mut on kaikenlaista stressiä ollu pitemmän aikaa niin se vaikuttaa tosi paljon.
 
Meillä on poika 1v4kk ja toinen tulossa hetkenä minä hyvänsä,,, ei meidän kohdalla seksi elämä ole hävinnyt minnekkään lapsen tulon myötä. Siis lähes joka päivä, mutta onhan niitäkin aikoja ettei homma maistu ja tulee pitempiä välejä.
 
Vauvan syntymän jälkeen ja varsinkin tän toisen vauvan syntymän jälkeen olen huomannut itsessäni sellaisen homman, että seksiä tekee mieli tasan alkukierrosta ennen ovulaatiota. Muulloin homma menee ihan nyhjäämiseksi, jos edes vaivautuu yrittämään (paikat on kuivat eikä syty sitten yhtään millään, kun ei haluta, niin ei haluta). Tämän takia meillä harrastellaan se minkä ehditään ja mieli tekee sen noin viikon aikana, mikä menee menkkojen loppumisesta ovulaatioon ja sen jälkeen annetaan homman suosiolla olla taas loppukierron ajan. Kuopus on nyt reilun vuoden ikäinen ja ehkä nyt tällä kierrolla tunnen halujen olevan tallella vielä vaikka ovulaatio olikin alkuviikosta. Ehkäpä meilläkin vielä tämä iloksi muuttuu tästä...
 
toihan on luksusta...
me harrastetaan seksiä kerrran viikossa ja aika usein jää väliin....
jos sää väliin kiipeilen pitkin seiniä ja oon pirtti hirmu....
sit toi kertakin on aika usen kovin pikanen...
haluisin kyl useammin ,mut mies nysvää tietokoneella kauheen usein...
5v ja 7kk tytöt.....

:'( :kieh: :kieh:
 
yhen äiti
MOi!¨

Mulla halut kadonneet ja se on jo iso ongelma. Mies luulee, että vika siinä vaikka kuinka vakuutan ettei ole. Mun ei vaan tee mieli, en ymmärrä,ehkä kerran kuussa kiinnostaa, mutta sitten taas lopahtaa...olen palaillut työelämään takaisin ja illalla vaan haluais omaa aikaa ja löhöillä....tai sitten kotityöt painaa...ymsselityksiähän löytyy...neuvoja tarvisin kovasti, onko kohtalotovereita.... :'(
 
koivunkäpy harmaana
Meillä ei oikein ole viel palautunu elämä ennalleen kakkosen tultua, kun kielto tuli moiseen 13.8, sit enen synnytystä kerkes harrastaa 3krt ja tän vuoden puolella on harrastettu 3krt, että eipä paljon naurata.. no ehkä tämä elo joskus piristyy. toivottavasti...
 
Ninni 86
Ootteko te ottanut aihen esille miestenne kanssa? Musta tuntuu että meillä ei mies halua enää samalla tavalla kuin ennen (oon rv 23) vaikka seksiä harrastetaan suunnilleen joka päivä. Enkä mä oikein tiedä että miten sitä kysyisi niin etten olisi ihan maan raossa jos vastaus ei ole mieleinen.
 
Heh heh!!! Voi niitä aikoja kun meilläkin oli tosiaan seksielämää!! Tytsy nyt 7kk ja seksiä synnytyksen jälkeen harrastettu tasan 4 kertaa! Niista 2 kertaa voi ehkä laskea! Ei tee mieli ja hännitän koko ajatustaki! Mies kyllä melkeen joka ilta ehottaa, ja kieltäytyminen kasvattaa vaan muuria!!!!!!! :(
 
Mulla nyt rv 27 kohta täynnä ja kahden käden sormilla voi laskea, monestikko on raskauden aikana harrastettu seksiä. :whistle: Kullan kanssa on puhuttu asiasta paljon ja molemmat on todettu, että ei se seksi tunnu samalta kuin ennen raskautta, jolloin se oli taivaallista! =) Jotenki sitä kuitenki miettii koko ajan vauvaa, vaikka tietääki, ettei se vahingoitu seksin harrastamisesta. Tällä hetkellä meille merkkaa seksiä enemmän toisen läheisyys ja hyvänä pitäminen. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 12:13 yhen äiti kirjoitti:
MOi!¨

Mulla halut kadonneet ja se on jo iso ongelma. Mies luulee, että vika siinä vaikka kuinka vakuutan ettei ole. Mun ei vaan tee mieli, en ymmärrä,ehkä kerran kuussa kiinnostaa, mutta sitten taas lopahtaa...olen palaillut työelämään takaisin ja illalla vaan haluais omaa aikaa ja löhöillä....tai sitten kotityöt painaa...ymsselityksiähän löytyy...neuvoja tarvisin kovasti, onko kohtalotovereita.... :'(
Mulla sama ongelma,mun halut katos kun esikoinen synty(kohta 3 vuotta).Mies luulee etten rakasta sitä enää,kun en halua seksiä.Ehkä kerran-tai pari kertaa kuussa tekee mieli,mut useammin annan koska en jaksa kuunnella miehen mäkätystä. =)
 
mamuska
jotai 3-6kertaa/viikko,ihan alkuun oli 2-3 kertaa päiväski...välillä kyl mietityttää et noinkohan sitä viel vuosienki päästä samalla tahdilla jaksaa,mut nautitaa nyt ku viel puolin ja toisin haluttaa B)
 
Mischelin
No meillä poika vajaa 4-vuotias ja seksiä noin 2 x vuoteen, eli mua ei kiinnosta ollenkaan.
Miehessä ei ole vikaa, mutta jotenkin seksi on kuollutta.
Tokihan tuota körilästä rakastan ja tunne on molemminpuolinen, mutta jotenkin se seksi on sitten kuihtunut.
Täytys vaan otta itteä niskasta kiinni. Siitä se sitten taas lähtis kun vaan kerran alottas... :heart:
 
Ne hormoonit ne hormoonit ja väsymys. Todella harvoin nyt kun pieninkin on tosi pieni,mutta voin lohduttaa, että kyllä se siitä kun aikaa kuluu ja lapsi kasvaa. ai niin... nyt kerran viikossa tai kahdessa.
 

Yhteistyössä