Keksikää järkeviä aloituksia...

  • Viestiketjun aloittaja piha
  • Ensimmäinen viesti
piha
ettei nuo nuoret tai vanhat valittele että on tosi huono palsta, tuolla "mitäs nyt" palstallahan on mitä tahansa aloituksia siis ei aina kovin järkeviä mutta kuitenkin ;)
 
Niinpä, mutta kun ei huonekalut ja koiranpennut tai tv ohjelmien julkkis jutut kiinnosta.
Taitaa olla elämä erilaisissa uomissa.
Vai kiinnostaako täälä palstailevia ruokaohje kyselyt?
Mistäs täälä haluttais jutella?
Menneistä vaaleista täälä ei kukaan kysellyt, vai kysyikö.
Miten ois naisen asema töissä onko samat mahdollisuudet uralla kuin miehillä?
 
Kukas se Kalifi on joka niiden aiheiden järkevyyden määrittelee???

Kun palsta on Kaks plussan, niin on mielestäni aika selvää, että vauvoista ja niiden haaveilusta/odotuksesta puhutaan. Aihevalinnoissa ei mielestäni ole ollut mitään vikaa, ikäväksi tämän palsta tekee jatkuva 40+ äitien haukkuminen ja arvostelu, turhaa siitä sitten on pillastua kun täällä itseämme joudumme puolustelemaan. Kaikkein ihaninta tietysti olisi, että tällä palstalla keskustelisivat vain ne joille se on tarkoitettukin, eli yli nelikymppisille äideille. Voitaisiinhan me myös sopia, että jätetään kommentoimatta kaikki asiattomuudet ja mollaukset ja keskustellaan vain omista aiheistamme.
 
piha
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 10:58 vieras kirjoitti:
Kukas se Kalifi on joka niiden aiheiden järkevyyden määrittelee???

Kun palsta on Kaks plussan, niin on mielestäni aika selvää, että vauvoista ja niiden haaveilusta/odotuksesta puhutaan. Aihevalinnoissa ei mielestäni ole ollut mitään vikaa, ikäväksi tämän palsta tekee jatkuva 40+ äitien haukkuminen ja arvostelu, turhaa siitä sitten on pillastua kun täällä itseämme joudumme puolustelemaan. Kaikkein ihaninta tietysti olisi, että tällä palstalla keskustelisivat vain ne joille se on tarkoitettukin, eli yli nelikymppisille äideille. Voitaisiinhan me myös sopia, että jätetään kommentoimatta kaikki asiattomuudet ja mollaukset ja keskustellaan vain omista aiheistamme.
Näinhän tuo pitkälti on, kakarat pysyköön pois aikuisten palstalta vai mitä ootte mieltä 40+ naiset?en minä edes käy vilkaisemassa tuolla nuorempien sivuilla annan olla ihan rauhassaheidän siellä omassa luokassaan
 
eikös aikanaan tänne tullut tuo ikäjako-palstat ihan vaan että samanikäiset saisi keskenään pähkäillä oman ikäluokkansa keskustelunaiheita. Sittenhän on nuo monet muut asiat niin moneen muuhun asiaan liityen.
eli sitä mieltä olen että annettaan nuoren pähkäillä nuorten asioita nuorten näkökulmasta omalla palstallaan ja me sitten omiamma omasta vanhemman ihmisen (mitenkään väheksymättä nuorten ajatuksia) näkökulmasta.
Jos joku 40+ haluaa yleisemmän mielipiteen asiasta niin varmaan sitten nakkaa kommenttinsa/kysymyksensä jonnekin muuhun osioon.
Ihan vaan tulee mieleen se, että jos minä esim jostakin ihan IRL keskustelen omanikäiseni ihmisen kanssa, asiasta joka koskettaa juuri meitä, vaikka vanhemman äidin äitiys tai murrosikäisen kasvatus, niin en todellakaan tykkää edes siitä että oma jo täysi-ikäinen mutta alle 20 v sekaantuu keskusteluun ja heittää siihen oman nuorisonäkökantansa, sen osaan kysyä häneltä jos tarve on.
Mutta aloitusten puutteeseen voin todeta sen, että ehkä niitä aloituksia sitten tästäkin 40+ porukasta menee tuonne yleisille palstoille.
 
Jaspis
Sovitaan että jokainen täällä vähänkin käyvä
keksii vähintään yhden "järkevän" aloituksen
viikossa B)
Mulle käy niin, että joskus tulee mieleen joku hyvä
juttu josta vois täällä kekustella mutta en muista sitä
enää kun vihdoin pääsen koneelle, siis väliä on monta tuntia
:whistle:
Pitää vissin laittaa taskuun sinikantinen "kaksplusäidit40+osionaloitusehdotukset" vihko
johon laittaa ylös jos tulee hyvä "aloitus" mieleen :D :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 22:05 Jaspis kirjoitti:
Sovitaan että jokainen täällä vähänkin käyvä
keksii vähintään yhden "järkevän" aloituksen
viikossa B)
Mulle käy niin, että joskus tulee mieleen joku hyvä
juttu josta vois täällä kekustella mutta en muista sitä
enää kun vihdoin pääsen koneelle, siis väliä on monta tuntia
:whistle:
Pitää vissin laittaa taskuun sinikantinen "kaksplusäidit40+osionaloitusehdotukset" vihko
johon laittaa ylös jos tulee hyvä "aloitus" mieleen :D :D :D
Mulle käy monasti myös niin, että kesken ruoanlaiton tai tiskauksen keksin mielestäni hyvän keskustelunaiheen, mutta sitten kun muutaman tunnin päästä pääsen koneelle, en enää muistakaan sitä. Onkohan tämä jo sitä alkavaa dementiaa? :\|
 
Olen samaa mieltä erään kirjoittajan kanssa, että miksi ihmeessä nuoremmat kuin 40-v. edes tulevat tälle palstalle. Miksi heitä kiinnostaa mistä täällä keskustellaan ?

En ole kertaakaan käynyt tuolla nuorempien palstalla, keskustelkoot puolestani aivan mistä huvittaa, en aio sinne mennä arvostelemaan heidän elämäänsä, kuten NIIN moni alle 40-v. tulee tänne haukkumaan ja mollaamaan, kuinka tyhmiä me ollaan kun halutaan vielä lapsia.. Siis vähintäänkin outoa.

Tuo oli mielestäni myös erittäin hyvä ehdotus, ettei kommentoida noihin "haukkumakirjeisiin" YHTÄÄN MITÄÄN, sehän se eniten ärsyttää noita "nuoria" , jos eivät saa rähinöilleen mitään vastakaikua.
Joten itse ainakin lupaudun, etten vastaa mitään ko. juttuihin. Lupautuuko joku muu ?

Joten kaikille yli 40-vuotiaille oikein paljon onnea lapsen tekoyrityksessänne, toivottavasta saamme sellaisen lopputuloksen jota vielä niin kovasti toivomme! =) :flower:

terveisin yli 40-kymppinen
 

Yhteistyössä