clomit

  • Viestiketjun aloittaja jenksa
  • Ensimmäinen viesti
jenksa
kyselisin että onko ihmisiä joille lääkäri ei ole kirjoittanut clomeja vaikka niitä olisi pyytänyt? ja jos ei ole kirjoittanut niin mikä on ollut siihen syynä? ja kuinka monella on tärpännyt clomi kuurin kanssa ja kuinka kauan se on kestänyt että tärppäs? ollaan nyt yritetty pikkukakkosta yliparivuotta kertaakaan onnistumatta :ashamed:
 
minä oon sellainen "sekunda-lapseton", elikkä omaan 2 lasta. aikoinaan reilu 10 v sitten menin lääkäriin kun lasta ei parin vuoden yrityksen jälkeen kuulunut. minulla oli aina ollut ongelmana kuukautiset jotka tulivat n. 3 kk välein. lääkäri määräsi minulle clomeja joilla kuulema saataisiin vuoto aikaan, ensin oli tutkittu mies ja minut myös ja vikaa ei muuta löytynyt kuin tuo minun säännöllisen epäs. kuukautiskierto. noh, kun kuukautisia ei alkanut kuulua vaikka clomit söin, tein testin ja kappas olin raskaana! siitä tuli sitten tämä ensimmäinen lapsi. no, meni vajaa vuosi kun alettiin haaveilla sisarusta. yritettiin kunnes juniori oli n. 2 menin taas lekuriin ja eiköhän taas clomit kun kerran ekallakin kerralla meni niin hyvin...nyt piti syödä 2 kuuria ennenkuin tärppäsi, mutta tämä raskaus meni kesken 11 vkolla...sitten sen jälkeen vähän aikaa odotettiin ja satunnaisesti kokeiltiin taas clomeja muutaman kerran mutta EI kunnes kun juniori olivähän vajaa 4 niin sitten söin 1 kuurin 1tbl/pvä ja sitten annos tuplattiin, jouduin syömään peräkkäin 3 kuuria niin tärppäsi ja tuloksena tämä meidän "vauva!" nyt 6v, nyt yritetty yhteensä 5 vuotta kolmatta välillä olen clomi kuurin syönyt silloin tällöin, nyt viimeisimmästä kulunut 4viikkoa, pari viikkoa oli aivan älytöntä alavatsan kipuja mutta ne loppuivat nyt alkuviikosta, olivatko lie sitten munasolujen aikaansaannosta, mene ja tiedä mutta vuotoa ei vielä ole kuulunut.....elikkä tässäkin nähdään, että kun yhdellekin ihmiselle sama hoito saattaa onnistua taikka epä, niin kyllä se on hankalaa mutta kannattaa kaikkea kokeilla eikä varsinkaan menettää toivoansa!!!! :hug:
 

Yhteistyössä