Hakutulokset

  1. H

    Kauan aurinkorasva säilyy?

    \ No juu, näköjään tuossa kaupan purkissa on 12M, mutta apteekin rasvassa pohjassa vaan päiväys 06/2008
  2. H

    "Hyvä asiakkaamme! Palveluumme on tullut paljon puheluita"

    anteeks uteluni, mutta mitä asiaa sulla ois ollu asiakaspalveluun?
  3. H

    "Hyvä asiakkaamme! Palveluumme on tullut paljon puheluita"

    juu, toi on tuttua, soitti yleensäkki mihin vaan asiakaspalveluun :headwall:
  4. H

    Kauan aurinkorasva säilyy?

    Ostin viime kesänä apteekista tytölle lasten aurinko rasvaa ja ihan tavallisesta kaupasta itelleni spray aurinkorasvaa.. Kai niitä voi vielä tänä kesänä käyttää?
  5. H

    meikkivoide hilseilee irti naamasta, missä vika?

    \ tässäpä siis todennäköinen syy miksi se meikkivoide hilseili...
  6. H

    meikkivoide hilseilee irti naamasta, missä vika?

    Syitä voi olla monta, esim. ihon pinnalla kuollutta ihoa - kuori ihoa välillä. Meikkivoide ei sopinut ihotyypillesi - mikäli ihosi on kuivahko tai pintakuiva älä käytä mattapintaisia meikkivoiteita. Meikkivoide merkki on huono tai voide vanhentunutta.
  7. H

    Mitäs sanotte tästä

    Tavallaan ymmärrän miestäsi. Väsyneenä ja hermostuneena voi sanoa mitä vaan. Tuossa teillä olikin sellainen tilanne päällä että en ihmetteleisi jos olisi vaikka nakannut koko porukan ulos autosta.
  8. H

    Rakkulat ja raskaaksi

    http://www.solunetti.fi/fi/histologia/munarakkulat/ Munasarjassa kehittyy useampi munarakkula samaan aikaan, mutta yleensä vain yksi kerrallaan kehittyy kypsäksi munarakkulaksi asti. Muut kehityksensä aloittaneet munarakkulat degeneroituvat (follicular atresia).
  9. H

    Rakkulat ja raskaaksi

    Mistähän rakkuloista mahtaa olla kyse? Kaikilla naisilla on munasarjoissa kypsymässä munarakkuloita, pco:ssa nekypsyvät rakkulat ovat vain aivan liian pieniä eikä normaalin rakkulan kokoisia isoja. Outoa se olisi jos sulla ei rakkuloita olisi munasarjoissa, sittenhän olisit hedelmätön. Pco:ssa...
  10. H

    milloin ä-vaatteet käyttöön

    Voi jos mahtuiski matala vyötäröiset farkut. Täällä on per.se levinny siinä määrin ettei toivoakaan. Mammavaatteet rules :D -toka rv14
  11. H

    Minä tahtoisin saada kaksoset.

    \ Anteeks mut miten niin? missähän mä olen paremmuuttani väittänyt, taitaa sulla olla hermot vähän turhan kireellä. Kunhan sattumoisin heitin minun mielipiteeni asiaan josta täällä käydään keskustelua, kuten mulla on tapana muihinkin ketjuihin osallistua aikani kuluksi :whistle: Minä en...
  12. H

    Minkä ikäisen lapsen/nuoren antaisit laittaa lävistyksen?

    Toisaalta kyllä noi huulikorut käy paremmin pennuille kuin aika-akoille, että 13 vuotiaana jos laittaa niin laittakoon. Jos 16 vuotias laittaisi niin ihmettelisin että mikä identiteettikriisi sitä joillekkin vielä tossa iässä iskee, että pitää hakea itteensä noiden lävistysten kanssa. Penskoilla...
  13. H

    ylioppilaslahjat pinoon!

    Ostan siskolle lahjakortin seppälään. Rakastaa vaatteiden shoppailua niinkuin suuri osa nuorista naisista...(ja suuri osa miehistäkin nykypäivänä ;) ) ja noilla opiskelijoilla kun ei sitä rahaa tunnetusti ole liikaa =) Uskon että tykkää....
  14. H

    Minä tahtoisin saada kaksoset.

    Minä en missään nimessä haluaisi. Vauva-aika on niin lyhyt, että haluan antaa yhdelle vauvalle kerrallaan huomioni jakamatta sitä aikaa väsyksissä kahden vauvan kesken. Eri juttu jos on isompia lapsia ja jakaa sitä huomiota heillekin, mutta kaksi vauvaa.. olis kummallista luoda sidettä vauvoihin...
  15. H

    Missä viipyy elisan lasku?

    \ No kai se sitten mullakin tulee ensikussa :/
  16. H

    Missä viipyy elisan lasku?

    \ no voi pylly! :( toi on kyl mulle huono juttu, siis jos ne molemmat laskut on siinä samassa. Koska mä kuitenkin unohdan sen ja sitten ei ookkaan varaa maksaa sitä :ashamed:
  17. H

    Missä viipyy elisan lasku?

    \ ei :) tai siis mulla on kytky liittymä jossa on puhe ja tekstiviesti paketti, että lasku on aina jotain 28?
  18. H

    Missä viipyy elisan lasku?

    :/ Ennen tullut aina alku kuusta ja eräpäivä on 16:sta päivä.. Nyt vasta havahtuin että hei, missä se lasku oikein viipyy :/ Kyse siis kännykkälaskusta.. Onkohan se hävinnyt jonnekkin vai tuleeko sieltä sit kohta joku suurempi lasku kun ei nyt ole laskua tullut :/
  19. H

    kauan makkarasoppa säilyy?

    \ :o Aattelin vaan että onko se viel hyvää, kun se koko v.lopun on ollu j.kaapissa, kun ei oltukkaan kotona sitä syömässä

Yhteistyössä