Mitäs sanotte tästä

  • Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti
ohhoh
Oltiin autossa. Isä ajoi, äiti (minä) vieressä. Takapenkillä vauva, 2 ostoskassia ja isoveli 8v. Kassit olivat siis lasten välissä. Vauva alkoi repimään toisesta ostoksia ja kiljui kun ei saanut niitä. Isoveli yritti parhaansa mukaan pitää ostoskassia kasassa.

Isä alkoi raivota takapenkin metelistä ja käski poikaa ottamaan ostoskassin pois vauvan ulottuvilta. No, eihän sille ollut tilaa missään muualla. Poika ei saanut pussia tietenkään siitä ja minä käännyin ottamaan sen penkkien välistä omiin jalkoihini.

Isä aivan raivona ja sanoi; "Tollaset sais mun puolesta vaikka kuolla pois" :eek:
Mulla loksahti leuka ja kysyin että "Mitä oikein tarkoitat"
Isä siihen että "No tollaset jotka ei osaa elää kunnolla"

Mulle jäi paha mieli ja taatusti jäi pojallekin joka kuuli isän sanomiset!
 
HMM
Tavallaan ymmärrän miestäsi. Väsyneenä ja hermostuneena voi sanoa mitä vaan. Tuossa teillä olikin sellainen tilanne päällä että en ihmetteleisi jos olisi vaikka nakannut koko porukan ulos autosta.
 
Oli kyllä todella pahasti sanottu. Onko miehesi sanonut mitään kommentistaan myöhemmin tai jutellut pojan kanssa. Sanat voivat jäädä kaivelemaan pitkään ja syödä ison palan itsetuntoa.

JOskus menin sanomaan silloin 5-vuotiasta poikaani s.aatanan kakaraksi ja siitä puhuttiin kyllä pitkään tapahtuneen jälkeen. Tilanne oli kyllä sellainen, että minulla oli ihan oikeus olla pojalle vihainen, mutta sanani olisin voinut valita paremmin.

 
NuoriAikuinen
Oli se selitys tapahtuneelle nyt mikä vaan, niin eipä se minusta silti ole käypä. Pienille lapsille ei koskaan sanota mitään tuollaista, vaikka kuinka v.ituttaisi tai masentaisi tms..<br><br>
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 01:13 MaRLaSingeR kirjoitti:
Mokia sattuu paemmallekkin isillä tai äidille. Överiksi meni mutta se ei ratkaise mitään että ongelmaan jäädään junnaamalla miettien kuinka kamalasti tuli sanottua...
totta tuokin..
 
Voihan
jiekale. Taitaa ko iskä olla levon tarpeessa. Liikaa paineita työelämässä? Rahahuolia? Normaali aikuinen ei käyttäydy noin. Miehelläsi ei ole asiat kunnossa, aapee. Ja hänen tulee pyytää lapseltaan anteeksi ja selittää hänelle miksi käyttäytyi noin. Toivottavasti hän uskaltaa hakea apua pahaan oloonsa. Iskä, meinaan.
 

Yhteistyössä