Missä viipyy elisan lasku?

HMM
:/

Ennen tullut aina alku kuusta ja eräpäivä on 16:sta päivä..
Nyt vasta havahtuin että hei, missä se lasku oikein viipyy :/
Kyse siis kännykkälaskusta..

Onkohan se hävinnyt jonnekkin vai tuleeko sieltä sit kohta joku suurempi lasku kun ei nyt ole laskua tullut :/
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:54 Arkadian Ulla kirjoitti:
Jos sulla on ollu sen verta pieni lasku, niin ne lähettää vasta seuraavassa kuussa, mulla tulee aina kahden kuukauden välein lasku.
ei :)
tai siis mulla on kytky liittymä jossa on puhe ja tekstiviesti paketti, että lasku on aina jotain 28?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:54 hmm kirjoitti:
:/

Ennen tullut aina alku kuusta ja eräpäivä on 16:sta päivä..
Nyt vasta havahtuin että hei, missä se lasku oikein viipyy :/
Kyse siis kännykkälaskusta..

Onkohan se hävinnyt jonnekkin vai tuleeko sieltä sit kohta joku suurempi lasku kun ei nyt ole laskua tullut :/
joo täällä kans kaverin kanssa ihmetelty pari viikkoa missä laskut kuppaa

soitettiin elisalle viime viikolla ja sanoivat että niillä jotein häikkää siellä että lasku tulee vasta ens kuussa ja siinä sitten tietty 2 kuun lasku....touko ja kesä!! =)
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:56 hajuherne81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:54 hmm kirjoitti:
:/

Ennen tullut aina alku kuusta ja eräpäivä on 16:sta päivä..
Nyt vasta havahtuin että hei, missä se lasku oikein viipyy :/
Kyse siis kännykkälaskusta..

Onkohan se hävinnyt jonnekkin vai tuleeko sieltä sit kohta joku suurempi lasku kun ei nyt ole laskua tullut :/
joo täällä kans kaverin kanssa ihmetelty pari viikkoa missä laskut kuppaa

soitettiin elisalle viime viikolla ja sanoivat että niillä jotein häikkää siellä että lasku tulee vasta ens kuussa ja siinä sitten tietty 2 kuun lasku....touko ja kesä!! =)
no voi pylly! :(
toi on kyl mulle huono juttu, siis jos ne molemmat laskut on siinä samassa. Koska mä kuitenkin unohdan sen ja sitten ei ookkaan varaa maksaa sitä :ashamed:
 
joo..mekin miehen kans odoteltu laskuja..tulee varmaan kuun alusta ja en todellakaan aio maksaa kahden kk:n laskua samaan aikaan.kaiken järjen mukaan elisan olisi kuulunut ilmoittaa tuplalaskusta asiakkaille,eikö? :kieh: :kieh: reilu 12 vuotta mulla ollu sama numero/liittymä,mutta voipi olla että tämän jälkeen menee vaihtoon.. \|O \|O
 

Yhteistyössä