Hakutulokset

  1. mum84

    Kielessä sammasta (?) miten saada se pois?

    Puolukkamehulla? Ja saahan siihen ihan lääkettäkin.
  2. mum84

    Kumppanin kännykkä. Tutkitko puhelut tai viestit?

    Ei tutkita. Tosin meillä on esim. töiden takia niin että mies joutuu joskus etsiä edustajien jne. numeroita minun puhelimestani jos itsellään ei ole, ja jos toisen puhelin soi ja toinen esim. pihalla niin siihen vastataan. Rutinaa tulee jos ei vastaa kun kuulee että puhelin soi :whistle:
  3. mum84

    Tyttö-/poikasyke- siis mitä?

    Ei mekään ostettu mitään pojan juttuja. Olin niin varma että tyttö tulee, ja toivoin että esikoistyttö saisi sen siskon.
  4. mum84

    Tyttö-/poikasyke- siis mitä?

    Meille oli rakenneultran mukaan tulossa myöskin varma poika :whistle: Tosin ne vehkeet katosi johonkin ennen syntymää :D
  5. mum84

    Tyttö-/poikasyke- siis mitä?

    Meillä näillä kaikilla kolmella tyttösyke eli n. 155 ollut. Kaksi ekaa tyttöjä ja tämän kolmannen sukupuolta en vielä tiedä, mutta luulempa että tyttö :heart:
  6. mum84

    mikä on ollut paras kivunlievitys (synnytys)

    Mulla ei ollut nopea ja raju synnytys mutta spinaali oli silti todella hyvä. Supistukset alkoivat myöhään illalla. Sairaalaan lähdettiin aamulla. Kaurapussin kanssa pärjäilin sen yön. Sairaalassa oltiin aamulla n. klo 9 ja silloin kohdunsuu 6cm auki. Tyttö syntyi puolen päivän jälkeen.
  7. mum84

    Kohdunsuun tila kierron eri aikoina

    Mulla on ovis ollut melko tarkalleen (tunnen sen niin selvästi etten voi erehtyä) kp 14 ja kuukautisten alkamispäivä on kp 1.
  8. mum84

    miten istukan paikka on vaikuttanut synnytykseen?

    Minulla on ollut 2 raskaudessa takaseinämässä, ainakin rakenneultrassa on sanottu että se olisi parempi paikka kuin etuseinämä, enkä ole sen tarkemmin kysellyt miksi. Tässä kolmannessa on etuseinämässä. Kahdessa raskaudessa joissa siis istukka takaseinämässä, se on ainakin synnytyksen...
  9. mum84

    Mitä himoja raskauden aikana?

    Esikoiselta lanttulaatikko, hernekeitto ja ruisleipä. Niin ja vihreetä vimiä olisin halunnut syödä. Toiselta ei juurikaan himoja, tältä kolmannelta vielä vähemmän.
  10. mum84

    karpelan raskaus

    Suunnilleen samaa luokkaa kuin omani, mitä nyt iltalehden kuvasta katsoin, ja minulla la elokuun lopulla. Muoks. kunnon sivukuvaa en ole nähnyt.
  11. mum84

    mikä on ollut paras kivunlievitys (synnytys)

    Epiduraalista tuli jotenkin sellainen pökkelöinen olo ja tuntui ettei se auttanut kovinkaan hyvin. Spinaalin kun sain, en tiennyt että oli jo kiire ottaa puudutus. Kätilö sanoi vain että suosittelee spinaalia ja se oli ainakin selvä että epiduraalia en enää ota. Kätilö tuli hakemaan suihkusta ja...
  12. mum84

    Haluatteko tietää mitä mieltä olen lasten päiväunista?

    Meillä joutuu hoitotäti hoidossa herättämään tytön päiväunilta kun nukkuisi mieluusti pidempäänkin, ja heti päikkäreille nukahtaa. Illalla sängyssä menee n. 2-5min kun jo kuorsaa.
  13. mum84

    Haluatteko tietää mitä mieltä olen lasten päiväunista?

    Meillä ei tule illasta mitään jos 5v5kk ja 3v8kk eivät nuku päiväunia.
  14. mum84

    mikä on ollut paras kivunlievitys (synnytys)

    Spinaali oli tosi hyvä, ei voinut epiduraalia verratakaan siihen.
  15. mum84

    Sunnuntain rv-pino & pössis

    Rv 26+5. Harmittaa ettei pysty nukkua selällään ja se että vauva istuu niin on ähky olo koko ajan, muuten ihan ok olo.
  16. mum84

    minkäväriset seinät teidän eteisessä?

    Se seinä jolla ovi on, on sellainen harmaan beige, ja muut seinät valkoiset.
  17. mum84

    mua vituttaa meidän naapurit!!!

    Jos rasittaa nähdä naapureita ulkona pihallaan, niin miksi ette muuta jonnekin jossa niitä naapureita ei ole lähelläkään?
  18. mum84

    turhuuksia mitä olette vauvalle ostaneet?

    Tuttipullo ja tutti. Täysin tarpeettomia molemmat.
  19. mum84

    Miten sinut hurmattaisiin piknikillä?

    Minä haluaisin että kysyttäisiin normaalisti eikä mitään hiton runoja tms. :x Mutta siis jokuhan voi sellaisistakin tykätä.....

Yhteistyössä