Miten sinut hurmattaisiin piknikillä?

  • Viestiketjun aloittaja Morriz
  • Ensimmäinen viesti
Morriz
Miespuolinen kaveri on menossa naistuttavansa kanssa piknikille ja tarvisi hieman apua. Pitäisi siis laittaa kaunis viesti naiselle :)

Auttakee palstasiskot, mulla ei niin paljon romanttisuutta löydy jotta osaisin auttaa.
 
mie
Mies voisi esittää kutsun Michael Bellmanin epistolan nro 71 tahdissa:

"Ulla, mun Ullani, saanko sulle tarjota mansikoita maidossa, viinissä?"

Tai vaihtoehtoisesti epistola nro 80. "Kuin paimentyttö korea kesäpäivänä lähteellään, hän poimii kukkaisnurmelta nuo korunsa kauneimmat."

Molemmat löytyvät youtubesta suomeksi Vesa-Matti Loirin esittäminä.
 
hmm
mä en henk.koht. pitäisi piknikkiä tarjoavasta miehestä, mutta ravintolaan (esim. kiva maisemaravintola) olisi vallan loistava. Ja kutsu voisi olla puhelu, että "moi, ajattelin varata pöydän sieltä ja sieltä, lähdetkö syömään kanssani ja mikä ilta sulle sopisi?
En pidä yltiöromantikoista, sitä romantiikkaa tulee sitten suhteen edetessä lisätä..'alkuun voi vaan pelästyttää..
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minä haluaisin että kysyttäisiin normaalisti eikä mitään hiton runoja tms. :x

Mutta siis jokuhan voi sellaisistakin tykätä.....
Peesaa tätä. Jos joku mies alkais mulle runoileen, juoksisin karkuun.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minä haluaisin että kysyttäisiin normaalisti eikä mitään hiton runoja tms. :x

Mutta siis jokuhan voi sellaisistakin tykätä.....
Peesaa tätä. Jos joku mies alkais mulle runoileen, juoksisin karkuun.
Mä taas en lähde ilman runoa. Tosin, jokin sanaleikki jollain kuolleella kielellä toimii lähes yhtä hyvin. Piknik ja Bellman kuuluvat yhteen! Tosi mahtava teko miehen osalta olisi pukeutua 1700-luvun tukholmalaisten tyyliin. Valkoiset sukkahousut ja talkittu peruukki on ai jai jai.
 
Morriz
Juu itsekään en ole piknikillä tai millään läyryämisellä hurmattavissa, mutta ilmeisestikin tämä nainen sitä haluaa. Itse oli piknikkiä ehdottanut kun mies oisi vienyt johonkin syömään. Kiitos vinkeistä :)
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minä haluaisin että kysyttäisiin normaalisti eikä mitään hiton runoja tms. :x

Mutta siis jokuhan voi sellaisistakin tykätä.....
Peesaa tätä. Jos joku mies alkais mulle runoileen, juoksisin karkuun.
Mä taas en lähde ilman runoa. Tosin, jokin sanaleikki jollain kuolleella kielellä toimii lähes yhtä hyvin. Piknik ja Bellman kuuluvat yhteen! Tosi mahtava teko miehen osalta olisi pukeutua 1700-luvun tukholmalaisten tyyliin. Valkoiset sukkahousut ja talkittu peruukki on ai jai jai.
Juoksisin kirkuen karkuun.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä taas en lähde ilman runoa. Tosin, jokin sanaleikki jollain kuolleella kielellä toimii lähes yhtä hyvin. Piknik ja Bellman kuuluvat yhteen! Tosi mahtava teko miehen osalta olisi pukeutua 1700-luvun tukholmalaisten tyyliin. Valkoiset sukkahousut ja talkittu peruukki on ai jai jai.
Olisiko tämä jo hieman liikaa :LOL: apua...

 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mä taas en lähde ilman runoa. Tosin, jokin sanaleikki jollain kuolleella kielellä toimii lähes yhtä hyvin. Piknik ja Bellman kuuluvat yhteen! Tosi mahtava teko miehen osalta olisi pukeutua 1700-luvun tukholmalaisten tyyliin. Valkoiset sukkahousut ja talkittu peruukki on ai jai jai.
Olisiko tämä jo hieman liikaa :LOL: apua...
Tähän tyyliin: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Movitz&image_id=15515418
 
No mua ei hurmattais kutsulla vaan paikan valinnalla ja sillä piknik-korin sisällöllä. Stockan herkusta saisi pieniä määriä maisteltavaa, alkosta mukaan sopivaa viiniä, ei liikaa, ja myös vichyvettä. Herrasmies huomioi kaiken, on paperia, ruokailuvälineet, viltti, käsipyyhkeitä - ja varasuunnitelma sateenkin varalta. Herrasmies varautuu kaikkeen.

Minulle riittäisi jokin viesti tyyliin

Lähtisitkö viettämään kanssani unohtumatonta iltaan kauniiseen ja paikan nimi.
 
Rukoilijasirkka
Mää haluaisinkin yöpiknikille. Mulle pitäs olla mukana joku lämmin peitto ja tyynyjä ja valkosuklaamansikoita. Voitaisiin maata ja katsoa tähtiä ja puhua lässyttää jotain äitelää. :heart:

Runoista en pidä, mutta kirjallisista kutsuista pidän. Ja miehen pitäisi ostaa mulle kukkia laitettavaksi tukkaan.
 
huom huom
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
No mua ei hurmattais kutsulla vaan paikan valinnalla ja sillä piknik-korin sisällöllä. Stockan herkusta saisi pieniä määriä maisteltavaa, alkosta mukaan sopivaa viiniä, ei liikaa, ja myös vichyvettä. Herrasmies huomioi kaiken, on paperia, ruokailuvälineet, viltti, käsipyyhkeitä - ja varasuunnitelma sateenkin varalta. Herrasmies varautuu kaikkeen.

Minulle riittäisi jokin viesti tyyliin

Lähtisitkö viettämään kanssani unohtumatonta iltaan kauniiseen ja paikan nimi.
Kortsut unohtui!
 

Yhteistyössä