Mitä himoja raskauden aikana?

  • Viestiketjun aloittaja tii
  • Ensimmäinen viesti
RV 38+1
suolakurkkuja, mulla meni purkki päivässä :D Ja arvaa turvottaako?? Mutta viikko sitten iski oksennustauti ja nyt en pysty enään syömään niitä.yök.... Mutta mullapa on uusi himo.... MANSIKKAKEITTO :D
 
maria
Yleensä peruskotiruokaa :p Perunoita ja itsetehtyjä lihapullia. Kaikki peruna- ja liharuuat.
Tässä raskaudessa(menossa rv27) vain jääpalojen pureskelu himoittaa, samoin kuin edellisellä kertaa.
Niin ja sit sänkypuuhissa voisin viihtyä paaaljon enemmän kuin mahdollisuuksia on :whistle:
 
Mulla ei ollut mitään himoja, mut aloin pitämään sellaisista ruoista, joista en muuten pidä. Kuten tomaatista ja mansikasta. Ketsuppiakin aloin käyttämään :xmas: Nyt taas tomaatti ei maistu, mut nuo muut menee edelleen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Mulla ei ollut mitään himoja, mut aloin pitämään sellaisista ruoista, joista en muuten pidä. Kuten tomaatista ja mansikasta. Ketsuppiakin aloin käyttämään :xmas: Nyt taas tomaatti ei maistu, mut nuo muut menee edelleen :D
Minäkään en ennen raskautta syönyt fetaa, sen jälkeenkin olen kyllä syönyt
 
Ekassa jossain vaiheessa oli keltanen Jaffa ja meetvursti (vain yhdessä) sekä koko raskauden kestävä hillitön himo jääkylmään maitoon (helpotti närästystä myös). Lisäks oisin voinu elää Subwayllä.

Tokassa ei ollu oikein mitään. Paitsi klementiinit jossain vaiheessa.
 
Ihan ykkösenä punaiset viinimarjat. Onneksi oli kesä ja sai syödä omista puskista niistä paaaaljon. Sitten nämä oudommat mielihalut; olisin halunnut syödä hiekkaa, multaa ja puukuorta. Bensa haisi älyttömän hyvälle ja samoin auton pakokaasut. :snotty:
 
kovaa ja korkealta
Porkkana, näkkileipä. Ekaraskaudessa aprikoosit, ne olivat sesongissa. Nyt toisen aikana miniluumutomaatit, mandariinit, viinirypäleet ja mehut. Ja suuseksi, en tiedä onko jotenkin yhteydessä porkkanaan ja näkkileipään, mutta hyvin maistuu... =)
 

Yhteistyössä