Mitä himoja raskauden aikana?

  • Viestiketjun aloittaja tii
  • Ensimmäinen viesti
Salmiakki ja BigMac-hampurilaiset, voisin syödä niitä koko ajan. Pelkkä MacDonalds kyltin näkeminen saa veden kielelle ja ihan hirveän himon. Enkä syö sieltä mitään muuta kuin sen hampurilaisen, ranskalaiset eivät uppoa :D
 
minä
Mulla tomaatit, jännä että täällä ollut monella muullakin =)
Loppuraskaudessa himoitsin grilliruokaa mutta onneksi lähin grilli on 60 km päässä niin ei ihan joka himoon kehdannut lähteä.

Nyt taas raskaana ja vielä ei mitään himoja. Paitsi tupakka =( mutta olen siis ollut polttamatta, kohta helpottaa.
 
jokutoinen
Mulla oli yhdessä vaiheessa mandariinit. Sit kaurapuuro ja Valion Puolukkamehua (sitä ei enää valmisteta, valitettavasti) vetäisin aina ekan litran jo kauppakasseja purkiessa :D
 
mulla..
Nakkikeitto!!!! Varsinkin se liemi :p Samoin jäätelö, grandi-pillimehut (joita meille ostettiin ihan lava-tolkulla). Mies jo hieman kyllästyi kun kerta viikossa oli ruokana nakkikeittoa iso kattila, jota syötiin pari päivää..... tai siis minä söin ainakin :D
 
vieras
Mulla oli appelsiinit. Sain niistä vatsanväänteitä kun söin niitä niin paljon, ja sitten keksin leikata ne kuorineen viipaleiksi ja imeskelin niistä vaan mehut, enkä syönyt hedelmälihaa lainkaan. Söin varmaan ison pussin appelsiineja päivässä, oli vaan pakko! :D
 
Ekassa raskaudessa oli himoina viinirypäleet ja maustekurkut. Ja loppuraskaudesta suklaa...
Nyt on vaikka mitä himoja: ruisleipää jonka päällä joko kinkkua&tomaattia tai juustoa&kurkkua, omenat, (gefilus)piimä, maustekurkut (TAAS!) ja kaikki normi kotiruoka yleensäkin, karkit ei ole oikein maistuneet paitsi (taas) suklaa!
:p
 
Jääpalat. Söin niitä niin et kurkku oli kipeenä :p

Ekassa raskaudessa Hesen kanahampurilaiset
Tokassa raskaudessa vikat 10 viikkoo juuri muu ei pysynyt sisällä ku keitetyt perunat ja kalapuikot. Niitä söin kyllästymiseen asti.

Normaalisti vaivaava suklaanhimo katosi molemmissa raskauksissa :saint:
 
musti
Ruokahimoja ei kummempia mutta ne hajut! Perunakellarit, multa, home... ai etta ne oli vastustamattomia. Mulla oli pussillinen multaa ja sita sitten nuuhkin hartaasti monta kertaa paivassa vesi kielella kun himotti syodakin sita. Bensan haju oli myos in.
 
mie
ekassa olivat omenat, niitä meni monen monta päivässä.

Kuopusta odottellessaan taas oli ihan kamala himo Geisha suklaseen, levy meni päivässä ( koko raskausajan). Raskauden jälkeen en ole kyseista suklaata enään oikein pystynyt syömään....
 
vieras
Ekassa raskaaudessa: kokonaiset maustekurkut, näkkileipä, appelsiinit, granny smith-omenat...

Nyt tokassa raskaudessa: näkkileipä, lasagne, feta, sipsit, appelsiinit, vihreät omenat (alkuraskaudessa) ja vihannekset, porkkanat, pinaattikeitto, suklaa, feta (loppuraskaudesta)
 

Yhteistyössä