Hakutulokset

  1. mum84

    Sairastatteko raskauden aikana enemmän/vähemmän vai samanlailla kun muulloinkin?

    Vähemmän. Tai no me ollaan oltu koko perhe koko talvi ja kevät terveinä, lapsilla oli yksi nopeasti ohi mennyt nuha ja minulla oli viime vuoden puolella yskä, mutta ei muuta.
  2. mum84

    1/2-vuotiaan imetys loppuu kuin seinään?

    Minä olen raskaana ja sain 4 eri allergialääkkeet, lääkäri sanoi että samoilla voin jatkaa myös vauvan synnyttyä ja imetyksen ajan, tarkasti asian 2 lääkäriltä. Eli nenäsuihke, silmätipat, hengityslääke ja sitten tavallinen allergialääke tabletti. Sanoi että jos pärjää ilman tabletteja niin...
  3. mum84

    1-vuotiaalla uhmaa?

    No ei pidä ainakaan antaa periksi kummankaan vanhemman, eli esim. tuolle jätskin "pyytämiselle" niin jos on päätetty ettei anneta niin ei myöskään anneta kitinän ja kinuamisen seurauksena ettei opi heti sitä että kitisemällä saa tahtonsa läpi. Meillä alkoi vanhemmalla tytöllä uhmaikä 1,5v ja...
  4. mum84

    Mihin aikaan odottaisit vieraita?

    Mun ei tullut ollenkaan :whistle:
  5. mum84

    Mitä värejä tummanharmaan sohvan kanssa?

    Mun mielestä harmaa on sellainen väri jota voi helposti piristää/keventää muilla väreillä. Siksi se on minun lempivärini sisustuksessa.
  6. mum84

    Eilen , iltapalalla meidän ruokapöydässä istui

    Hassua, että kiltisti käyttäytyvät lapset ovat monelle nykyään varsinainen yllätys :/
  7. mum84

    Kierukka ehkäisykeinona..

    Juups, samaa olen kuullut. Tosin on myös pari tuttua jotka ovat tulleet kyseisen ehkäisyn kanssa raskaaksikin, että varmaan joskus ollut pari vuotamatonta päivääkin?
  8. mum84

    Tuli mieleen tuosta päiväkodin ilmoittelusta virikelasten vanhemmille...

    Pari päivää sitten siitä täällä just puhetta oli, että jotkut vievät myös vapaapäivinä. En jaksa alkaa tonkia sit ketjua nyt.....
  9. mum84

    Pystyisipä pian taas nukkumaan selällään....(ihan turhis)

    Mutta vielä tässä joutuu ainakin 3kk odotella että vauva syntyy. Tosin tuskin ne yöunet siitä paranee sen synnyttyä. Tympii vaan kun yleensä nukun aina selälläni ja nyt ei pysty kun taju lähtee :headwall:

Yhteistyössä