Tyttö-/poikasyke- siis mitä?

  • Viestiketjun aloittaja kummin.
  • Ensimmäinen viesti
kummin.
Jossain nettikeskustelussa sanottiin että sikiön/vauvan sydämensykkeestä voi päätellä tulevan lapsen sukupuolen. miten siis? Ekalla syke oli 140-150 (tyttö), mutta heitteli 120-160 välillä. Nyt juhannukseksi luvatulla tapauksella tuo samanen 140-150...
 
äiti
Sykkeeseen vaikuttaa sekin, että onko sikiö hereillä ja liikkeessä vai nukkuuko. Mulla on ainki kummallaki ollu isoja heittoja, enkä alkais sykkeen perusteella arvioimaan sukupuolta, koska se ei oo yhtään luotettava menetelmä
 
nipsu
Sykkeet aina luokkaa 145-155 ja poika tuli.
Syke nousee sikiöllä, kun on hereillä ja esim. jumppailee siellä kohdussa. Ei kannata pelkkään sykkeeseen siis perustaa sukupuoliarvausta. Jos aktiivinen vauva, niin sykkeet on korkealla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Sykkeellä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
Ei niin, minä olin sykkeen perusteella varma poika.
Meille oli rakenneultran mukaan tulossa myöskin varma poika :whistle: Tosin ne vehkeet katosi johonkin ennen syntymää :D
Niin kävi siskolla ja yhdellä tutulla.
Johonkin ne varmojen poikien vehkeet katos ennen syntymää :D jostain syystä en rakenteen jälkeen ostanu vauvanjuttuja sukupuolen mukaan vaan odotin että näen itse mitä siel alakerrassa on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Sykkeellä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
Ei niin, minä olin sykkeen perusteella varma poika.
Meille oli rakenneultran mukaan tulossa myöskin varma poika :whistle: Tosin ne vehkeet katosi johonkin ennen syntymää :D
Niin kävi siskolla ja yhdellä tutulla.
Johonkin ne varmojen poikien vehkeet katos ennen syntymää :D jostain syystä en rakenteen jälkeen ostanu vauvanjuttuja sukupuolen mukaan vaan odotin että näen itse mitä siel alakerrassa on.
Ei mekään ostettu mitään pojan juttuja. Olin niin varma että tyttö tulee, ja toivoin että esikoistyttö saisi sen siskon.
 
kelpo maamuska
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Sykkeet aina luokkaa 145-155 ja poika tuli.
Syke nousee sikiöllä, kun on hereillä ja esim. jumppailee siellä kohdussa. Ei kannata pelkkään sykkeeseen siis perustaa sukupuoliarvausta. Jos aktiivinen vauva, niin sykkeet on korkealla.
Samoin nousee melko korkeelle jos tupakoi ja ryyppää liikaa, saati pössyttelee.
 
nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja kelpo maamuska:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Sykkeet aina luokkaa 145-155 ja poika tuli.
Syke nousee sikiöllä, kun on hereillä ja esim. jumppailee siellä kohdussa. Ei kannata pelkkään sykkeeseen siis perustaa sukupuoliarvausta. Jos aktiivinen vauva, niin sykkeet on korkealla.
Samoin nousee melko korkeelle jos tupakoi ja ryyppää liikaa, saati pössyttelee.
Niin varmaan tekeekin, mutta tässä tuskin kysymyksessä minkäänlainen pössyttely. Ei myöskään allekirjoittaneella itsellä :)
 
nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja kelpo maamuska:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Sykkeet aina luokkaa 145-155 ja poika tuli.
Syke nousee sikiöllä, kun on hereillä ja esim. jumppailee siellä kohdussa. Ei kannata pelkkään sykkeeseen siis perustaa sukupuoliarvausta. Jos aktiivinen vauva, niin sykkeet on korkealla.
Samoin nousee melko korkeelle jos tupakoi ja ryyppää liikaa, saati pössyttelee.
Niin varmaan tekeekin, mutta tässä tuskin kysymyksessä minkäänlainen pössyttely. Ei myöskään allekirjoittaneella itsellä :)
 

Yhteistyössä