Hakutulokset

  1. M

    Leikitäänkö tytöt?

    :p Mä oon aivan kiimassa,alapäässä sykkii ja on aivan märkä,kumpa pääsis itsekkin jonkun naisenkanssa......
  2. M

    Uusia tuulia...olisikin...

    Itse oon ollu 1,5 v sinkkuna.Nyt on alkanu tuntuun että olis kiva joskus käpertyä kainaloon eikä vaan yksikseen tuijotella telkkaria. En oo harrastanu miehen metsästystä mutta todennut että........ Pitää etsiä mies millä myös itsellä lapsi/lapsia.Ne hyväksyy myös sinun lapset.Aika harvassa...
  3. M

    "ranneke"

    hei! tietääkö joku mistä saisi vajaassa viikossa hankittua lapselle rannekkeen johon voisi matkan ajaksi laittaa nimen ja puhelinnumeron eli jos eksyy niin siitä näkee yhteystiedot ja nimen kuka lapsi on yms. apteekissa ei ollut kun luulin, että siellä ihan varmana on.. kiitti jo etukäteen...
  4. M

    Ikäerosta lasten välillä ja muusta...

    ikäeroksi tulossa 2.5v ja meidän tilanteessa ihan sopiva. jos vauva olisi tullut vaikka esikoisen ollessa jotakin alle kaksi niin en tiedä olisinko jaksanut. Mutta jokainen lapsi on oma persoonansa ja tiedän montakin joilla pieni ikäero ei ole tuntunut missään.
  5. M

    minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

    ekan aikana söin kaikkea makeaa..suklaavanukkaita..karkkia ja muuta hyvää, poika tuli. nyt mieli tekee koko ajan "oikeaa ruokaa" suolsta lihaa, uusia perunoita, pinattilettuja ja kaikkea jossa on suolasta, eli leipää menee enemmän kuin koskaan. Pahoinvointi oli myös ensimmäisen aikana rajumpaa...
  6. M

    Dildo mukana sängyssä...

    Kovasti haluaisin kokeilla dildoa sängyssä,mut mieheni ei innostu ajatuksesta. Meillä hyvää ja tyydyttävää seksiä,mutta kiihottaa ajatys leluista.. :snotty:
  7. M

    löytiskö äitejä joilla on vuona 2004 syntynyt lapsi

    poika 05/04 ja la joulukuun alussa
  8. M

    ystäviä

    Niitä ei ole koskaan liikaa, mutta hyviä kun ei tahdo enää "vanhalla" iällä saada. Kaikki entiset jäi kotikonnuille ja uudella paikkakunnalla energia mennyt enemmän perheen perustamiseen ja arjen pyörittämiseen. Nyt kun pilarit on pystyssä ja lapset isoja, on herännyt ajatus vapaaillasta...
  9. M

    puudutukset

    Spinaali on IHAN YKKÖSJUTTU! Kaikki kivut pois... Itse ponnistin spinaalin kanssa hymyillen ja yhdellä ponnistuksella neiti tuli maailmaan =)
  10. M

    Mitä mieltä?

    Ja lapsethan varmaan ymmärsi,että se olikin vain näpäytys isälle :whistle: Meillä kaikki saa tasapuolisesti. Niin minulta ja mieheltä. Lapsesta tuntuu todella pahalta tuollainen erottelu. Puolin ja toisin. Olen jutellut ystäväni kanssa jolla lapsena oli isäpuoli joka osti vain hänen...
  11. M

    kiusallista

    Itselläni on sama vaiva. Myös kohtu on taaksepäin kallistunut mutta en ole tiennyt että vaiva johtus siitä. Arvelin vain että kolme lasta synnyttäneenä se johtus siitä että on jo niin löystynyt. =) En ainakaan muista että sitä olisi ollut ennen synnytyksiä. Ja kyllä mies sen ymmärtää. Voihan...
  12. M

    Muumit

    meidän kolmaluokkalainen tyttömme tykkää myös vielä Muumeista joita myös 6 v veli ja 4 v sisko katsovat.
  13. M

    hämähäkit ja muut

    voi olla että menee palstan vierestä mutta mulla on kamala ongelma aina keväisin hämähäkkien ja koppakuoriaisten kanssa. niitä on aikasta paljon ja jopa sängyssä oli eilen,hirvittää ihan. onko kellään tietoa miten näitä sais vähennettyä,paitsi tietty tappamalla??? olen kuullut että olisi...
  14. M

    Ketkä ovat takaamassa lainojanne?

    meillä tontti takaa lainan. arvo 22000 e nyt tontti vuokrallla ja kun talo valmis lunastamme sen. omasiuutta nyt 30000 e ja lainaa otamme 150000
  15. M

    menkkojen jälkivuoto

    Ihmetyttää kun menkat loppunu jo viikko sitten ja edelleen saattaa tulla punertavaa vuotoa vessassa käynnin yhteydessä. Onkohan ihan normaalia vai mitä. Ei ennen kyllä oo tämmöstä ollu.
  16. M

    kun pinna vaan palaa!

    Minä painin myös jatkuvasti tuon ongelman kanssa. tuntuu aina että minä oon aivan raivo akka eikä musta ole äitiksi. Ja aina näyttää että toiset on niin hyviä äitejä ja osaa hyvin hoitaa kiukuttelevankin lapsen ja että ne ei varmasti ráivoa ikinä niinku minä. En minä juuri tukistele, enkä anna...
  17. M

    Lastenvahdeista!

    mannerheimin lastenlikkojen maksu on vajaat 5e tunnilta
  18. M

    Ja mitähän tänään ruoaksi?

    Pakastealtaasta sipuliperunasekoituspussi siihen janssoninfileitä tai kanasuikaleita tai ruskistettua jauhelihaa, tai kasviksia tai tonnikalaa vähän mustapippuria, suolaa ja purkillinen ruokakermaa. hökötys uuniin, lämpötila 200 ja n.45-60minsaa uunissa.parempaa tulee ku puolesvälis heittää...
  19. M

    4-vuotiaan kuume

    tyttö kuumeessa jo 4 päivää. lääkärissä käytiin, virustaudiksi epäilivät. parin päivän päästä mentävä uudestaan jos vielä on. yskää on kyl kans ja ääni painoksissa. ei ollut kumminkaan kurkunpääntulehd.onko muilla olleet lapset kuin pitkään pahimmillaan kuumeessa?

Yhteistyössä