Dildo mukana sängyssä...

Meillä ei ole koskaan vielä käytetty dildoa mukana kun sekstaillaan mieheni kanssa, no joku aika sitten hommattiin sellainen (molempien toiveesta) ja ostettiin sellainen joka on kooltaan samaa luokkaa kuin miehelläni,ehkä kuitenkin ihan pikkiriikkisen isompi...(mutta ei tod. paljoa isompi!)

Ongelma on nyt se että tuota dildoa ei olla vielä yhdessä kokeiltu,vaikka seksiä on ollut...miehelle kun sitä ehdotin hän sanoi että kokeillaan sitten toisella kerralla...mutta kokeilu on aina jäänyt! niin ja siis mieheni myös halusi että ostamme dildon.
Nyt mies vähän vihjasi siihen suuntaan että ei missään nimessä haluisi tyydyttää mua isommalla dildolla kuin mitä hänen oma heppinsä on...
Mietin vaan että voiskohan tässä olla sittenkin joku "itsetunto kysymys" ettei mies oikeen halua dildoa mukaan..näin ymmärsin hänen puheestaan,rivien välistä..mutta kuyn kysyin asiasta,sanoi että ei sen takia ole kieltäytynyt dildosta...sekavaa sepostusta varmaankin tämä,anteeksi!

Mutta onko muita,joiden mies ei halua dildoa mukaan leikkeihin?
 
Miss
Kuulostaa ainakin siltä että ottaisi itsetunnon päälle miehelläsi, onkohan ihan vilpittömästi halunnut tuon ostaa vai vaan sinun mieliksi? Ainakin voisin luulla että tulis sellanen tunne että ei itse riitä jos tarvii dildon mukaan sänkyyn.... kysy mieheltäsi ihan suoraan että mikä mättää???....
 
Meillä tilanne vähän päinvastainen;
Eli ostin delffiinin ja mieskin oli ihan innoissaan mun hankinnasta.
Yleensä se on mies, joka ottaa sen mukaan sänkyyn, kun harrastetaan seksiä. Mua itseäni ei oikein kiinnostakaan lelut sängyssä, vaikka ennen niin luulin.
 
yks Gimma
Mun miesystävä tykkää leikkiä dildoilla yms.

Ja hän on ITSE ostanut AIVAN JULMETUN KOKOISIA ja pitusisia ,
mulla itsellä lähes kaikki oli lyhempiä dildoja (paisti yksi 22 cm).

Mutta minä itse en pidä niin suurista ollenkaan..
 
yks Gimma
JATKOA: siis leikkiä minun kanssani niillä , ei siis mies itselleen niitä ostanut.

Miäs sen kivempaa välillä niillä leikkiä,mutta ei aina , muuten menee mielenkiinto,jos aina on samalla kaavalla..

:D :)
 
M37
Ei välttämättä itsetunto-onglma. Saatan olla väärässäkin, mutta ajattelen seuraavasti: Jos aluksi tyydytetään naista isommalla dildolla ja ollaan sitten yhdynnässä -> menetetään pimpsan tiukkuutta yhteisen session aikana?

Kuten sanottu, voin olla väärässä, mutta itse en tämän takia pidä isommista dildoista, kun mitä itselläni vehkeen koko on.
 
Soolonaikkonen
Mies 37:lle,

Tiukkuus ei kärsi,vaikka olisi esm.23 cm dildo..

ilolihasalue on joustavaa ja lihaksia puristamalla katkeaisi vaikka
sormi..


Naisesta se on kiinni... miten on paikat kunnossa ja miten on harjaantunut käyttämään ilolihastensa puristus+ imuvoimaa .


Miesystäväni on itse on hankkinut vaikka mitä...joilla kiusottelee minua,
toisaalta jo melkein "pelottaa" leikkimelessä,että mitä nyt tällä seuraavaa kertaa...sillä eilen kertoi jostain yllätyksestä..

.AUUTS...aaaaaah...uuuuhh... :p
 
M37
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 14:31 Soolonaikkonen kirjoitti:
Mies 37:lle,

Tiukkuus ei kärsi,vaikka olisi esm.23 cm dildo..

ilolihasalue on joustavaa ja lihaksia puristamalla katkeaisi vaikka
sormi..


Naisesta se on kiinni... miten on paikat kunnossa ja miten on harjaantunut käyttämään ilolihastensa puristus+ imuvoimaa .


Miesystäväni on itse on hankkinut vaikka mitä...joilla kiusottelee minua,
toisaalta jo melkein "pelottaa" leikkimelessä,että mitä nyt tällä seuraavaa kertaa...sillä eilen kertoi jostain yllätyksestä..

.AUUTS...aaaaaah...uuuuhh... :p
Varmasti perää puheissasi. En niinkään ajattele pituutta vaan paksuutta ts. halkaisijaa. Toki yleensä 23 cm pituinen on myös melko paksu.
Jos dildo on paljon paksumpi, kuin miehen lemmensalko, silloin eipäilisin, että paikat eivät ole enään niin tiukat dildoilun jälkeen.
Ainakin itse olen huomannut, että jos harrastaa esim. 3-4 yhdyntääkin melko lyhyellä aikaa yhden päivän aikana, niin ei ne viimeiset kerrat enää ole niin "tiukkoja", toki onko omakaan salko enää parhaimmillaan?

Enkä pelkästään laittaisi lihasten varaan, vaan minusta sisääntulolla ja emättimen aukon tiukkuudella on merkitystä, jos se venyy. Tiukkaan on kiva tulla, kun esinahka jää makeesti heti taakse ja saa sen jälkeen paljaalla ja pingottuneella terskalla antaa kunnon kyydit.

Minusta naisen emättimen aukko on tiukempi, jos on päivä pari oltu rakastelematta verrattuna, että monta kertaa päivässä olisi yhdytty.


:)
 
Soolonaikkonen
edellinen puhuu asaiaa B)


Ja pikku tauoista puheen ollen...


Jos mies olut ilman ejakulointia.. vaikkapa viikon.. on kiima miehellä rajumpi ja sitten kun lentää.. niin sitä lemmennestettä tulee PALJON..

ja seuraavilla varveilla vähemmän.. :)
 
M37
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 21:55 Soolonaikkonen kirjoitti:
edellinen puhuu asaiaa B)


Ja pikku tauoista puheen ollen...


Jos mies olut ilman ejakulointia.. vaikkapa viikon.. on kiima miehellä rajumpi ja sitten kun lentää.. niin sitä lemmennestettä tulee PALJON..

ja seuraavilla varveilla vähemmän.. :)
Näinhän se ja sillä paljolla on kiva kastella. B)
 
Snaikkonen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 22:40 M37 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 21:55 Soolonaikkonen kirjoitti:
edellinen puhuu asaiaa B)


Ja pikku tauoista puheen ollen...


Jos mies olut ilman ejakulointia.. vaikkapa viikon.. on kiima miehellä rajumpi ja sitten kun lentää.. niin sitä lemmennestettä tulee PALJON..

ja seuraavilla varveilla vähemmän.. :)
Näinhän se ja sillä paljolla on kiva kastella. B)

B) :flower: :wave: :p

Kyllä kyllä .. ja onhan se hyvää elävää ravintoa..."ihorasvaa-elävää ...lämminta ..ja kallisarvoista ..tisuillekin..
puhumattakaan muuitakin paikkoja..

Mikäs sen mukavampaa.. esim.. imukuppiDildon päällä istua..ja
(sooloilla.....)

ja

siinä samalla ottaa vastaan miehen lemmenheppiä...ja sitä nestettä...
maistella..

....ja....sillä kastella vaikkapa just tisuja ..

ne ne kuitenkin aina kaipaa sitä lämmintä elävää kylpyä....


:p Siispä.. muutamat pienet tauot rakastelussa tekevät ihmeitä..
kun harvoin saa ...tuntuu se sitten suurempana nautintona..

No joo.. vaihdellen tätäkin.. joskus kyllä monta kertaa päivässä,mutta
toisinaan on hyvä olla taukojakin... mahlaa kehittyy siten pusseihin..
arvaaaaamton määrä..
:p :D ...


Sunnuntaita vaan kaikille ja nauttikaa ! =)
ja dildoja koklaamaan ...

vaihtelu virkistää ja piristää..myös petipuuhissa :wave: :p B)
 
Mies
Onko dildo ehkä iso?

Minua arvelutti jotenkin kun naiseni hommasi sauvan.
Minä sen hälle kyllä tilasin mutta..

Kuitenkin huomasin että sillä säästää niskaa ja ranteita. ;)

Hyvä apuväline. Menee kuitenkin maku jos kokoajan on mukana.
 

Yhteistyössä