ystäviä

Niitä ei ole koskaan liikaa, mutta hyviä kun ei tahdo enää "vanhalla" iällä saada. Kaikki entiset jäi kotikonnuille ja uudella paikkakunnalla energia mennyt enemmän perheen perustamiseen ja arjen pyörittämiseen. Nyt kun pilarit on pystyssä ja lapset isoja, on herännyt ajatus vapaaillasta silloin tällöin ja muutenkin viikolla lenkki tai juttukaverista sekä lapsille leikkikavereista. Mutta se tärkein eli kaveri puuttuu. Asun Satakunnassa ja lapset -99 ja -02.
 
Hei, en tosin asu Satakunnassa mutta päätin silti vastata.
Meillä myös lapset syntyneet v-99 ja -02!Itse asiassa voin puolestani sanoa että ei sitä omaa aikaa vieläkään ole. Työ
vie energiaa, ja vapaa-aikana lapset toivoo huomiota. Iältänikin olen jo reilut 40-v.
Mutta toki haluaisin omaa aikaa ja omia kavereita, mutta eipä niitä kavereita enää niin ole kuin silloin nuorena. Joko ovat itse kiireisiä tai välit muuten viilenneet. Vielä lähivuosina lapset vie suuren osan ajastani mutta enpä tiedä, mistä löytyis niitä omia ystäviä sitten kun seuraa tarvis. Tällä hetkellä kaverit on niitä joilla on samanikäisiä lapsia, toisin sanoen lapset lähinnä on se yhdistävä tekijä.
Viestittele jos haluat jatkaa juttua. Laita y-viestiä
 
Moi!

Asun myös Satakunnassa. Perhe on varustettu yhdellä lapsella ja miehellä, mutta itseltä se kahvikaveri kadoksissa. :(
Ikää mulla on 25-vuotta. Laita osotetta niin otan yhteyttä!

Terv. Liinuliini
 

Yhteistyössä