Uusia tuulia...olisikin...

  • Viestiketjun aloittaja sinkkuäippä
  • Ensimmäinen viesti
sinkkuäippä
on tullut aika että alkaisi jo pikkuhiljaa kaipaamaan vakavaa seurustelua... erosta on kulunut jo muutama vuosi ja sinkkuna on tullut "heiluttua"... kuitenkin toiveenani olisi löytää mies jonka kanssa voisi viettää "perhe-elämää"... en etsi lapsilleni isää vaan itselleni miestä... jostakin kumman syystä miehet kuitenkin pelkäävät yksinhuoltajia. meillä on kaveriporukka jossa kaikki yhäitejä ja kaikille tapahtuu joka kerta samalla lailla; löytyy mies josta kiinnostuu ja kun selviää että lapset on kuvioissa mukana niin miehen kiinnostuu lopahtaa. tämä on aika lailla rasittavaa itselle kun itse kaipaisi jo kovasti suhdetta ja aina sattuu sama juttu... miten ihmeessä voi löytää miehen jota lapset ei haittaa???...hmm... meillä päin tuntuu olevan kovinkin vaikeaa... ehkä joskus sitten :/ ... kokemuksia???!!!
 
Itse oon ollu 1,5 v sinkkuna.Nyt on alkanu tuntuun että olis kiva joskus käpertyä kainaloon eikä vaan yksikseen tuijotella telkkaria.
En oo harrastanu miehen metsästystä mutta todennut että........
Pitää etsiä mies millä myös itsellä lapsi/lapsia.Ne hyväksyy myös sinun lapset.Aika harvassa miehet jotka yksinäisiä ja ottaisivat muijan ja muksut kaupanpäälle =)
 
Minäkin muutaman vuoden sinkkuna elelin, enkä edes etsinyt miestä. Sitten kun tuohon nykyiseen aviomieheeni törmäsin, se rakastui minuun oitis niin palavasti ettei sitä mitkään lapset haitanneet pätkääkään. Ainut mikä sitä närästi, oli koira ja kaksi kissaa, exästään erotessaan vannoi ettei enää ikinä ota naista jolla on eläimiä...
 
kyllä niitä uusia tuulia kaivataan täälläkin. En enää käy ravintoloissa ja kukaan ei tule kotoa hakemaan. Työpaikkaromanssit ei kiinnosta, eikä yhdenillan jutut. Tässäpä pulma mistä löytyy se mies jota kiinnostaan yh jolla myös koira?
 
koiraharrastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2006 klo 22:28 vieras kirjoitti:
kyllä niitä uusia tuulia kaivataan täälläkin. En enää käy ravintoloissa ja kukaan ei tule kotoa hakemaan. Työpaikkaromanssit ei kiinnosta, eikä yhdenillan jutut. Tässäpä pulma mistä löytyy se mies jota kiinnostaan yh jolla myös koira?
Nykyisen mieheni tapasin aikanaan koiranäyttelyissä...Vaikka aloimmekin seurustella vasta 15 vuotta myöhemmin, silloin kohtasimme ihan vaan baarissa. Huoli minut, kaksi lasta, kuusi koiraa sekä lauman kesyrottia... Omituinen mies, mutta niin ihana... :heart:
 
Mulla löytyi nykyinen samasta rapusta missä asuin. En etsinyt uutta, meillä vaan kolahti ja siitä alkoi, mun mielestä helpommiten ne miehet hyväksyvät lapset on niitä joilla on jo ennestään entisestä liitosta lapsi
 
yh-82
Vähän samoja ongelmia on ollut täälläkin suunnassa..Olen eronnut viime tavena lapsen isästä ja jotain kiinnostuksen kohteita on tässä ollut..Toisesta suunnasta kiinostus kuitenkin tuntuu lopahtaneen kun mies huomaakin ettei se arki ole niin yksinkertaista aina lapsen kanssa, kun ei voikkaan lähteä joka suuntaan milloin haluaa.Miespuolisia ystäviä löytyy, mutta ystävänä on parempi pitääkkin varsinkin kun kyseessä on oman ikäiset miehet...Tuntuu siltä että useimmilla sinkkumiehillä on maailmakuva aika lapsikielteinen, tai vaikka lapsista pitäisikin paljon, ei niitä haluta vasta kun sitten joskus pitkän ajan päästä. Ehkä se on tämä nykyajan maailmankuva, matkustelu, työura ym..etusijalle...
 
On niitäkin vannoutuneita lapsettomia poikamiehiä jotka haluavat naisen lapsinenn kaikkineen!
Oma kohtainen kokemus!
Mies on aina (ekan keran tavattin jo 10v sitten ja samassa kaveri piirissä pyörittiin, joten tutuksi tuli) ollut sitä mieltä että poikamiehenä on paras olla, saahan "sitä" jostain silloin kun haluaa, eikä koskaan ikinä lapsia!!
Kun sitten taas tavattiin, oli minulla pienen pieni vauva ja parivuotias! Rakkaus kun iski niin mies otti lapsenikin omakseen! Monta vuotta oli sitä mieltä ettei kuitenkaan koskaan sitä ihan omaa lasta halua. Kuitenkin välistä jätti kuminkin pois vaikka tiesi seuraukset ja niinhän siinä kävi! Eräänä aamuna vain ilmoitin että niin se asia nyt vain on! Pieni tulee!
Nyt tämä entinen lapsia vastaan oleva mies haluaisi vielä lisää lapsia mutta minä olisin kyllä tyytyväinen näihin kolmeen!

Nämä kyllä oikeasti ovat harvinaisia, mutta kyllä niitä on olemassa!

Tsemppiä kaikille yksinäisille. Kyllä se oikea vielä kohdalle osuu! Eikä tarvitse edes baariin lähteä, se tulee vastaan vaikka kaupassa!
Hyvää ja onnellista kesää kaikille! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 08:02 vieras kirjoitti:
On niitäkin vannoutuneita lapsettomia poikamiehiä jotka haluavat naisen lapsinenn kaikkineen!
Oma kohtainen kokemus!
Mies on aina (ekan keran tavattin jo 10v sitten ja samassa kaveri piirissä pyörittiin, joten tutuksi tuli) ollut sitä mieltä että poikamiehenä on paras olla, saahan "sitä" jostain silloin kun haluaa, eikä koskaan ikinä lapsia!!
Kun sitten taas tavattiin, oli minulla pienen pieni vauva ja parivuotias! Rakkaus kun iski niin mies otti lapsenikin omakseen! Monta vuotta oli sitä mieltä ettei kuitenkaan koskaan sitä ihan omaa lasta halua. Kuitenkin välistä jätti kuminkin pois vaikka tiesi seuraukset ja niinhän siinä kävi! Eräänä aamuna vain ilmoitin että niin se asia nyt vain on! Pieni tulee!
Nyt tämä entinen lapsia vastaan oleva mies haluaisi vielä lisää lapsia mutta minä olisin kyllä tyytyväinen näihin kolmeen!

Nämä kyllä oikeasti ovat harvinaisia, mutta kyllä niitä on olemassa!

Tsemppiä kaikille yksinäisille. Kyllä se oikea vielä kohdalle osuu! Eikä tarvitse edes baariin lähteä, se tulee vastaan vaikka kaupassa!
Hyvää ja onnellista kesää kaikille! :hug:
Olet oikeassa! Mun mieheni sisko löysi ihanan miehen itselleen jolla ei ollut omia lapsia, on ottanut lapset ihan omikseen. Ihanaa että tunnollisia ja lapsirakkaita miehiä löytyy
 
On tullu kokeiltua "lapsellisia" ja lapsettomia miehiä.
Todettava on että nyt on ymmärtäväisin ja uskomattomin mies. Hänellä 2 lasta viikko-ja-viikko periaatteella. Mun pienemmän (isättömän raukan :ashamed: ) hän on ottanu kuin omakseen, puhuu pojalle "pikku kulta" jne.

Mut hyviä ja huomioonottavia miehiä löytyy molemmista ryhmistä. Suurin ongelma varmaan on tilanteen ymmärtäminen, mitä elämä lapsiperheessä oikeasti on.

Voimia kaikille, kyllä se jokaiselle se oikea sieltä vastaan tulee! =)
 
Munahaukka
En ole vielä kokeillu miestenmetsästystä eron jälkeen, eli kahteen ja puoleen vuoteen. Vaikka mulla onkin "aktiivisemman naisen" nikki ;) .
Ehkä se on niin että kannattaa sitten joskus "ottaa" ukko, jolla on omiakin lapsia jossain.. en tiedä.

Turhaan kirjotin kun nyt mulla ei oo mittään ohjeita tai sanottavaa. :p
 
MULLAKIN ON VÄHÄN SELLANEN TILANNE ETTÄ MUIJAT PELKÄÄVÄT KUN OLEN 6V YH-ISÄ ITSE OLEN VIELÄ 28V SEN TAKIA OLIS KIVA LÖYTÄÄ SELLANEN NAINEN JOLLA OLIS MYÖS LAPSIA. JOS KIINNOSTAA VAIHTAA AJATUKSIA JA TUTUSTUA NIIN PISTÄKÄÄ POSTIA MULLE.HANSKA78@HOTMAIL.COM ASUSTELEN ESPOOSSA. :hug:
 
Yh vm -62
Se on totta, mikä hitto noita ukkoja riivaa, kun niille ei kelpaa nainen, jolla on kaksi isoa lasta ja kissa. Olen tapaillut yhtä ja toistakin vuosien varrella, kukaan ei ota tosissaan.
Alkaa tympäsee. Ei huvita viettää koko loppuikää ittekseen, kun nuorempikin lähtee pois kotoa.
Olisi jo kiva alkaa viettämään elämää, josta on tähän asti vain haaveillut.
Oma talo, matkustelua, auto ja tietty se ukko, joka on aivan myyty mut nähdessään
:p

Elämäni varrelle on osunut avioeron jälkeen vain itseään ja omaa etuaan ajavia äijänkoppuroita, minut on jätetty kuin tiskirätti altaan reunalle.
\|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 00:06 Yh vm -62 kirjoitti:
Se on totta, mikä hitto noita ukkoja riivaa, kun niille ei kelpaa nainen, jolla on kaksi isoa lasta ja kissa. Olen tapaillut yhtä ja toistakin vuosien varrella, kukaan ei ota tosissaan.
Alkaa tympäsee. Ei huvita viettää koko loppuikää ittekseen, kun nuorempikin lähtee pois kotoa.
Olisi jo kiva alkaa viettämään elämää, josta on tähän asti vain haaveillut.
Oma talo, matkustelua, auto ja tietty se ukko, joka on aivan myyty mut nähdessään
:p

Elämäni varrelle on osunut avioeron jälkeen vain itseään ja omaa etuaan ajavia äijänkoppuroita, minut on jätetty kuin tiskirätti altaan reunalle.
\|O
Totta, paitsi minulla on 2 kissaa ja koira...,muuten sama tilanne :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 00:06 Yh vm -62 kirjoitti:
Se on totta, mikä hitto noita ukkoja riivaa, kun niille ei kelpaa nainen, jolla on kaksi isoa lasta ja kissa. Olen tapaillut yhtä ja toistakin vuosien varrella, kukaan ei ota tosissaan.
Alkaa tympäsee.
Vikahan ei ole miehissä, vaan ihmisissä ylipäätään. Molemmista sukupuolista löytyy yhtä paljon niitä jotka vieroksuvat yksinhuoltajia ja tätä "syrjintää" tapahtuu myös yksinhuoltajien kesken. Osa yksinhuoltajista tuntuu ajattelevan että omissakin lapsissa on riittävästi tekemistä, eikä missään nimessä enää halua toisten lapsia riesakseen(tähän on törmätty).

Täytyy kuitenkin muistaa, että jos toinen kavahtaa sua sun lasten takia, niin se kertoo ihmistyypistä ja heidän vastuunottokyvystä aika paljon ja tuskinpa olisi muutenkaan se "elämäsi mies/nainen". Kyseessä on todennäköisesti niin kutsuttu "tarpeittensa tyydyttäjä" joka ottaa mitä saa, kunnes saa parempaa ja ois joka tapauksessa kadonnut kuvioista jossain vaiheessa... Eli ei todellakaan kannata itkeä perään...

Ei kannata kuitenkaan luopua toivosta! Maailma on täynnä ihania molempien sukupuolen edustajia, joista meille jokaiselle löytyy(Itse ainakin näin uskon ) se oikea =), kunhan vaan jaksaa odottaa. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 21:19 yh-isä kirjoitti:
MULLAKIN ON VÄHÄN SELLANEN TILANNE ETTÄ MUIJAT PELKÄÄVÄT KUN OLEN 6V YH-ISÄ ITSE OLEN VIELÄ 28V SEN TAKIA OLIS KIVA LÖYTÄÄ SELLANEN NAINEN JOLLA OLIS MYÖS LAPSIA. JOS KIINNOSTAA VAIHTAA AJATUKSIA JA TUTUSTUA NIIN PISTÄKÄÄ POSTIA MULLE.HANSKA78@HOTMAIL.COM ASUSTELEN ESPOOSSA. :hug:
Pikku vinkki kohtalo-toverille.
Kannattaa pitää silmät auki kun liikkuu lapsen kanssa ulkona. Ihania yksinhuoltaja-äitipuoli ehdokkaita löytyy melkein joka paikasta esim. hiekkalaatikolla, tarhan juhlissa, lasten tapahtumissa. Pitää vaan mennä rohkeasti juttelemaan vaikka ois molemmilla lapset mukana. Aika nopeasti se kuitenkin selviää onko kyseessä sinkku vai ei. Ja jos on niin ei muuta kun treffi-pyyntö vetämään.. B) Baarista bongaaminen on kuitenkin arpapeliä ja jos haluaa löytää ihmisen joka on aidosti kiinnostunut teistä molemmista, niin kannattaa ehdottomasti yrittää tutustua uusiin ihmisiin lapsen kanssa ja lapsen "varjolla". Tulee paljon vähemmän pettymyksiä.
 
välillä vähän samat tunnelmat kuin ap:lläkin tosin hieman toisinpäin.. eli siis naisissa tuntuu törmäävän niihin vääriin.. se ehkä tuolla baarielämässä on et valtaosaltaan ne on niitä sinkkuja ja sellaisia jotka sinkkuna haluavat pysyä.. ei juuri niitä kohtalotovereita.. tai liikkuuhan niitäkin mut kun ei niihin tunnu törmäävän.. lähinnä just bilehileitä joiden viikonloput kuluu bailatessa sun muussa.. ja sit elämään ei sovi mies ja kaksi lasta sekä perhe-elämäkin jota ite taas kaipaa.. vaikken myöskään lapsilleni äitiä kaipaa, mut sitä nimenomaista aikuista seuraa

nää kaksplussan ym palstat on ehkä se helpoin tie kohdata samassa elämäntilanteessa olevia, ihmisiä joita kiinnostaa muukin kuin seuraavan viikonlopun kännääminen... mut ihmisiä joilla on elämässä muutakin merkitystä kuin se viikonloppujen bilettäminen vaikka joskus sitäkin harrastais

toki itsekkin liikkuu aika ajoin maailmalla mutta se kun kuitenkin on harvinaisempaa ja kun baarista ei oo tullu koskaan toista kotia niin ei niissäkään oikein viihdy.. kaveripiiri kun sit koostuu lähinnä iki-sinkuista iki-poikamiehistä niin jollain tapaa kuitenkaan sitä reissuilla kaipaa jotain muuta kuin pää täyteen sammumispisteessä örvellystä jota ei kyllä ite oo tullu harrastettua.
muutenkin elämältä haluaa jotakin syvempää kuin yhden illan juttuja ja kännejä
 
niin piti tuo edellinenkin laittaa kirjautuneena mut kuinkas kävikään.. mut rupee meistä yh iseistäkin meteliä pikkuhiljaa kuuluun.. muutaman vuoden jo palstalla olleena kiva nähä et pikkuhiljaa rupee meitäkin löytymäään ääneen
 
pettynyt

Ei ole vielä minunkaan kohdalleni yhtään tarpeeksi fiksua miestä tullut. Miehiä kyllä baarista löytyy (muualta ei juurikaan), mutta kiinnostus myös lakkaa siinä vaiheessa kun aletaan puhumaan elämästä. Nykyään jo pelkään kysymystä: "käytkö töissä, opiskeletko tms..." Siihen loppuu kiinnostus. Onhan se toki tavallaan ymmärrettävää, aika harva mies on valmis ottamaan vastaan koko paketin. Minäkin sen verran nuori (23v.), etteivät miehet osaa edes tavatessa ajatella että minulla olisi lapsia.

Tiedän että ne miehet eivät ole sitten oikeita. Toisaalta en nyt mtään aviomiesehdokasta edes etsi, mutta jotain edes..treffejä ja sen semmoista. Että joku välittäisi ja kaipaisi minua.
Olen niin kyllästynyt siihen, että joka ikinen juttu toistaa samaa kaavaa. Onneksi alkaa opiskelut ja tulee uutta sisältöä elämään.

Itsetunto on aika nollassa, koska toisten silmissä ei ole mitään. Ylioppilaaksi valmistumisen jälkeen tehnyt kaksi lasta. Ammattikorkeeseen en päässyt, ammattikouluun menen. Ehkä se on hyväkin, tässä elämäntilanteessa, mutta kun sekään ei tunnut olevan mitään. Exä on jatkanut elämäänsä. Minä kierin samassa p.....ssa päivästä toiseen,välillä on hyvä olla, mutta sitten taas sama kieriskely. Hoah.
 

Yhteistyössä