Hakutulokset

  1. O

    Kai se on ensivuonna erottava.

    Teillä on ainakin pitkäntähtäimen suunnitelmat...
  2. O

    meil onsellanen vaalsin kylmälaukku mutta johto rikki

    Joku kätevä sähkömies tai kylmäkonekorjaja osais laittaa mut mitä mahtaa maksaa?
  3. O

    oletko ollut koskaan kolarissa?

    Muutaman kerran
  4. O

    pitäiskö huolestua 3kk on nukkunut 12h putkeen?

    Herättelisin kyllä kohta puolin syömään. Onko nukkunut viime aikoina huonosti. jos on kertynyt univelkaa pikkuiselle =)
  5. O

    Mahakipua vai aiheuttaako vauva tämän?

    Vauva venyttelee. Polte tulee kun kudokset venyy.
  6. O

    kävin siellä personal trainerilla eilen *turhaaaa*

    No mulle kävis just noin. Nolotta ja harmittaa kun kunto on menny niin huonoks. :headwall:
  7. O

    kävin siellä personal trainerilla eilen *turhaaaa*

    Siis ne testitkö sut noin kipeeks sai vai mikä? Vähän oon kyl kade sulle... :ashamed:
  8. O

    kun luette pidättäkää naurua

    Siis hänkö oli sen nuken ostanut vai miksi se häntä vaivaa??
  9. O

    Kuinka moni pakottaa isommat sisarukset vahtimaan pienempiä?

    Meillä 12 v on välillä 6 v kanssa. En pakota vaan sanon että nyt on tarvis. Ajat ei oo kyllä pitkiä ku saavat kuitenkin jotain riitaa aikaseks.
  10. O

    Miten äiti raaskii jättää vauvansa??

    Mä tiedän tuttujen parissa ainakin kolme paria jotka oli varannu matkan ennen lapsen syntymää eikä ajatellut millasta se lähteminen sitten oikeesti on. Näillä ainakin oli kaikilla joko loma pilalla tai sitten semifiilarit. Kahdella parilla oli kyseessä häämatka.
  11. O

    Turun lastenvalvojan puh??

    Lastenvalvoja Lastenvalvojat hoitavat lasten isyyden selvittämistä ja vahvistamista koskevat asiat, silloin kun vanhemmat eivät ole keskenään naimisissa sekä vahvistavat lasten huoltajuuteen, asumiseen ja tapaamiseen sekä elatukseen liittyvät sopimukset. Isyyden tunnustamisen jälkeen...
  12. O

    Pissa tulee pimpasta.

    Tuon ikäiselle vielä aivan riittävä selitys. Musta on ihan normaalia että vanhemmat pohtii tälläsiä asioita...
  13. O

    Onko suurtakin haittaa jos käyttää yhtä kondomia kaksi kertaa?

    Musta vaarana on lähinnä se että kondomissa oleva sperma liukastuttaa sisäpuolelta --> kumi lähtee pois
  14. O

    Pinaattimerunamuussia 11kk ikäiselle?

    Pinaattia ei suositella alle 1-vuotiaalle nitraatin takia
  15. O

    Tää menee nyt *muoks* Tää tuli nyt

    Positiivinen asenne: Oot makee mimmi :wave:
  16. O

    Onkohan mulla 35 vuoden kriisi?

    Oot kasvanut oikeesti aikuiseks B)
  17. O

    Mitä eroa on olla äiti työlle tai pojalle?

    Mulla on mielestäni hieman omanlainen suhde jokaiseen lapseen. Tytön kanssa on eri jutut ja tekemiset ku poikien kanssa. Pojat on kanssa olleet hiukan "mammanpoikia" kun taas tyttö itsenäisempi ja omatoimisempi. Lasten tempperamentti kanssa vaikuttaa, jokainen tarvii omanlaistaan vanhemmuutta...
  18. O

    Raskaana ja mikään ei mahdu ja haluun uimaan!? Onko noloa jos menen...

    T-paita ja bikinialaosa olis varmaan parempi. Mekkohan nousee kun sen kanssa veteen menee. Eikä taida uintikaan onnistua.
  19. O

    Inseminaatiosta tietäviä:

    Täällä yks hätänen joka testas pari päivää etuajassa ja sai negan vaiks sitte olikin plussa. Ihan turhat itkut väänsin

Yhteistyössä