kävin siellä personal trainerilla eilen *turhaaaa*

nyt on jalat ja kädet aivan tosi kipeet. en kunnolla voinu yöllä nukkua ku jatkuvasti heräsin kipeiden käsien (olkapäät) takia |O
ja sit se sano mulle että mun pitää alottaa vasta MAANANTAINA reenaaminen :eek:
hemmetti, mullahan on ollu aina tapana alottaa liikunta maanantaina tai huomenna :D
 
Why?
Mihin ihmiset tarvii personal traineria?
Eikös saleilla ole yleensä ne ohjaajat muutenkin neuvomassa niin niiltä kysymällä säästää sievoisen summan.
Tai sitten menee kunnalliseen punttikseen käymään ja sieltä nappaa neuvot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Why?:
Mihin ihmiset tarvii personal traineria?
Eikös saleilla ole yleensä ne ohjaajat muutenkin neuvomassa niin niiltä kysymällä säästää sievoisen summan.
Tai sitten menee kunnalliseen punttikseen käymään ja sieltä nappaa neuvot.
toinen tykkää toinen ei.
 
vieras
Mua just nauratti, kun joku kaveri oli palkannu personal trainerin, makso 250e, mutta en tiedä montako kertaa. Hän siis haluaa laihtua ja siitä syystä palkkasi sellaisen, ei paino-ongelmaa sen enempää kuin juuri synnyttäneellä nyt yleensä on. Ihan turhamaisuutta siis minusta. Minä vaan naureskelin, että jos maksaisin 250e personal trainerille niin laihtuisin taatusti, kun ei olisi enää rahaa ruokaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua just nauratti, kun joku kaveri oli palkannu personal trainerin, makso 250e, mutta en tiedä montako kertaa. Hän siis haluaa laihtua ja siitä syystä palkkasi sellaisen, ei paino-ongelmaa sen enempää kuin juuri synnyttäneellä nyt yleensä on. Ihan turhamaisuutta siis minusta. Minä vaan naureskelin, että jos maksaisin 250e personal trainerille niin laihtuisin taatusti, kun ei olisi enää rahaa ruokaan. :D
:D
 

Yhteistyössä