kun luette pidättäkää naurua

  • Viestiketjun aloittaja nukke
  • Ensimmäinen viesti
nukke
niin siis ollaan erottu ja lasten isän uusi vaimo syyttää mua varastamisesta ja uhkaa tehdä rikos ilmoituksen.Asia koskee tytön nukkea jolla irrotettavat jalat ja nyt ne on hävinnytsamoin on nuken vaatteet. tytöllä on tapana kuljetella leluja mihin minnekkin.että kohta meillä poliisit ovella hah hah
että näin meillä


 
Boogy
ainut joka voi tehdä ilmoituksen on tyttö itse...hänen nukke se kuitenkin on ....vai onko se vaimon? mun poika on tuonut ja hävittänyt niin paljon vaatteita ja leluja isän ja meidän välillä että saatais istua raastuvassa koko lopun elämän jos tuolleen tehtäis joka kadonneen tavaran tai vaatteen kohdalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nukke:
niin siis ollaan erottu ja lasten isän uusi vaimo syyttää mua varastamisesta ja uhkaa tehdä rikos ilmoituksen.Asia koskee tytön nukkea jolla irrotettavat jalat ja nyt ne on hävinnytsamoin on nuken vaatteet. tytöllä on tapana kuljetella leluja mihin minnekkin.että kohta meillä poliisit ovella hah hah
että näin meillä
nuken siis on ostanut vissiin isä. mutta mie ostin hävinneiden jalkojen tilalle uuden nuken mutta ei kelvannut

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukke:
niin siis ollaan erottu ja lasten isän uusi vaimo syyttää mua varastamisesta ja uhkaa tehdä rikos ilmoituksen.Asia koskee tytön nukkea jolla irrotettavat jalat ja nyt ne on hävinnytsamoin on nuken vaatteet. tytöllä on tapana kuljetella leluja mihin minnekkin.että kohta meillä poliisit ovella hah hah
että näin meillä
nuken siis on ostanut vissiin isä. mutta mie ostin hävinneiden jalkojen tilalle uuden nuken mutta ei kelvannut
No mieti nyt vähän: jalaton nukke, jonka jalkojen tilalle asennetaan uusi nukke. Ei menisi läpi meilläkään.

;)

 
Damseli
No jopas. Varros hetki, pian on ovella karhuryhmä. Oli ovelaa viedä nukelta myös jalat, näin se ei pääse etsimään kadonneita vaatteitaan. Ensi kerralla tosin kannattaa "kadottaa" koko nukke. Olethan tietoinen, että ei ruumista, ei todisteita?

Alaikäisen puolesta kylläkin asiasta voi tehdä ilmoituksen hänen huoltajansa. Toisaalta nuken oikeuksien vaatiminen omiin jalkoihinsa ja vaatteisiinsa nähden on paljon monisyisempi ongelma.

Kai ymmärsit vaatia lunnaita jaloista ja vaatteista?
 

Yhteistyössä