K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jos miettisin omalle kohdalleni, että joku jossain kuvittelisi että mulla on suhde jonkun työkaverini kanssa esim, ja tää henkilö sitten menisi ja tägäisi/viestittäisi sen työkaverin vanhemmille, ystäville ja sisaruksille että hei noi on yhdessä! Niin kyllä olisin ihmeissäni ja ärsyyntynyt.
 
vierailija
Nyt kun katon tätä keskustelua taaksepäin, niin taisin tosiaan toistella aika monta kertaa sitä "oman osansa", joten ymmärrän, jos siitä tuli trollifiilis. Hups! Pitänee vetäytyä keksimään uusia fraaseja!
Mä sanoin myös aiemmin että jokainen voi tehdä oman osansa. Ehkä sanoin sen jopa ensin, en muista. Oon edelleen sitä mieltä. Itse tarkoitin sillä sitä, että jokainen voi vähän mielessään miettiä Bojanin kannalta ja hillitä itseään siinä, mitä nettiin kirjoittaa. Tietysti kaikilla on oma mielipiteensä siitä, mitä voi sanoa, olis mustakin epärealistista luulla että ihmiset ajattelis kaikesta samalla tavalla. Mutta jos useimmat vähän edes pohtii mitä kirjoittaa ja minne, ja jättää sitä kautta edes osan jutuista kirjoittamatta tai muokkaa niitä, niin kyllähän se kokonaisuutena vaikuttaa positiivisesti siihen, mitä Bojanin silmille saattaa lävähtää. Eli ihan jokaisen omaa harkintaa hain siinä ja ymmärrystä niitä kohtaan, joita ne jutut koskee.
 
vierailija
Omien läheisten luulisi tietävän ilman ylimääräisiä selityksiäkin, että B oli silloin sairaana. Itse kuvittelin, että juuri noiden ihmisten sotkeminen asiaan, jotka eivät B n tilannetta läheltä tunne, olisivat ne kiusallisimmat.
Mä luulen myös, että tuo oli se, mikä häntä ahdisti siinä. Ne kaikki juorut mihin S:n sukulaiset tägättiin. Mutta ei halua mainita S:ää haastattelussa niin ei pysty selittämään suoraan. Ihan ilman mitään shippausta siis tämä.
 
vierailija
Mä sanoin myös aiemmin että jokainen voi tehdä oman osansa. Ehkä sanoin sen jopa ensin, en muista. Oon edelleen sitä mieltä. Itse tarkoitin sillä sitä, että jokainen voi vähän mielessään miettiä Bojanin kannalta ja hillitä itseään siinä, mitä nettiin kirjoittaa. Tietysti kaikilla on oma mielipiteensä siitä, mitä voi sanoa, olis mustakin epärealistista luulla että ihmiset ajattelis kaikesta samalla tavalla. Mutta jos useimmat vähän edes pohtii mitä kirjoittaa ja minne, ja jättää sitä kautta edes osan jutuista kirjoittamatta tai muokkaa niitä, niin kyllähän se kokonaisuutena vaikuttaa positiivisesti siihen, mitä Bojanin silmille saattaa lävähtää. Eli ihan jokaisen omaa harkintaa hain siinä ja ymmärrystä niitä kohtaan, joita ne jutut koskee.
Joo todennäkösesti sanoit ensin ja mä sit komppasin sitä.

Oon sun kanssa täysin samaa mieltä tosta kaikesta.
 
vierailija
Mä en ymmärrä asennetta, että kun ei kaikkea pysty estämään ja siivoamaan, niin sitten ei kannata tehdä mitään. Kyllä kaikki pienetkin teot vie asiaa eteenpäin.
Mun mielestä ei ole vienyt pätkääkään eteenpäin. Jos tällä siis tarkoitetaan vauvan ketjua. Se on kuin haamu entisestään vaikka osa on ilmeisesti yrittänyt jo puolisentoista vuotta saada ketjua sellaiseksi kuin itse sen haluaa. Siellä on laivasiivoojia ja muita jotka ilmeisesti kokevat että tekevät jotain palvelusta muille ja ovat korottaneet itsensä modejen asemaan. Tää on tietysti vauvan ongelma eikä kompostin.
 
vierailija
Oman kokemuksen mukaan tuollaiset kommentit "nyt menee yli" ei kyllä vaikuta mitenkään positiivisesti ihmisiin. Koska monelle siellä ne ylimenot on vaan hauskanpitoa.
Mitä enemmän meni yli niin sitä hauskempaa oli. Ja tietyllä tavalla mitä älyttömämpi meno niin sitä varmemmin kyse oli huumorista (toki kaikkia ei huvita samat asiat mutta sille ei ole mitään tehtävissä). Nyt siellä on just tätä hipsutusosastoa ja kädestä kiinni pitelemis tyylistä juttua että enää ihmettelisi jos osalla menee totuus ja fiktio sekaisin.
 
vierailija
Mitä enemmän meni yli niin sitä hauskempaa oli. Ja tietyllä tavalla mitä älyttömämpi meno niin sitä varmemmin kyse oli huumorista (toki kaikkia ei huvita samat asiat mutta sille ei ole mitään tehtävissä). Nyt siellä on just tätä hipsutusosastoa ja kädestä kiinni pitelemis tyylistä juttua että enää ihmettelisi jos osalla menee totuus ja fiktio sekaisin.
Juuri näin. Samaa mieltä.
 
vierailija
Haluan muistuttaa sitä henkilöä, joka sanoo jatkossa poistattavansa vauvalta ne 50 cm jutut (en ole muuten niitä nähnyt kuukausiin siellä), että Janilla on ollut instassaan videoita mm. siitä, miten hän matkii suuseksin antoa naiselle. Siellä on ollut kylpyjuttuja ja se yksi kuva, missä hän pitää vehkeestään kiinni jne. Ei Jan ole mikään eilisen teeren poika. Toki voidaan keskustella siitä, että saako toista seksualisoida, millaista tässä kohtaa on se seksualisointi, huumorin eri vivahteet sekä missä kulkee hyvän maun raja jne.
 
vierailija
Minäkään en ymmärrä että mikä tässä oli niin kauheaa. Jos B seurustelisi/seurustelee jonkun toisen kanssa niin sitten ymmärtäisin paremmin.
Haluan muistuttaa sitä henkilöä, joka sanoo jatkossa poistattavansa vauvalta ne 50 cm jutut (en ole muuten niitä nähnyt kuukausiin siellä), että Janilla on ollut instassaan videoita mm. siitä, miten hän matkii suuseksin antoa naiselle. Siellä on ollut kylpyjuttuja ja se yksi kuva, missä hän pitää vehkeestään kiinni jne. Ei Jan ole mikään eilisen teeren poika. Toki voidaan keskustella siitä, että saako toista seksualisoida, millaista tässä kohtaa on se seksualisointi, huumorin eri vivahteet sekä missä kulkee hyvän maun raja jne.
Onpa ällöttäviä postauksia, en tiennyt Janista näitä asioita. Ei oo mun huumoria.
 
vierailija
Mä kans oon näkemäni perusteella olettanut että joksuilla on kaikilla aika roisi huumorintaju (siksi varmaan menee se huumori aika hyvin yksiin Kärpänkin kanssa). Eivätkä tosiaan oo eilisen teeren poikia.
 
vierailija
Minäkään en ymmärrä että mikä tässä oli niin kauheaa. Jos B seurustelisi/seurustelee jonkun toisen kanssa niin sitten ymmärtäisin paremmin.
Ehkä B:tä yleisesti ahdistaa/ärsyttää häneen kohdistuvat juorut ja parisuhde epäilyt. Mikä se hänen ahdistuksen/ärsyyntymisen taso sitten onkin. Toiset ottaa nämä asiat huumorilla tai ohittaa ne, mutta ei kaikki siihen pysty. B:n nahka ei tunnu olevan kauhean paksu, eikä sen välttämättä tarvitse ollakaan. Ihan hyvä, että julkkikset puhuvat näistä asioista ja tuovat esille kiusaamistapauksia kuten JaloTiina.
 
vierailija
Mitä enemmän meni yli niin sitä hauskempaa oli. Ja tietyllä tavalla mitä älyttömämpi meno niin sitä varmemmin kyse oli huumorista (toki kaikkia ei huvita samat asiat mutta sille ei ole mitään tehtävissä). Nyt siellä on just tätä hipsutusosastoa ja kädestä kiinni pitelemis tyylistä juttua että enää ihmettelisi jos osalla menee totuus ja fiktio sekaisin.
😘 En voisi olla enempää sun kanssa samaa mieltä tästä asiasta.
 
vierailija
Mutta jonkun muun mielestä se on hauskaa. On todella itsekästä poistella viestejä kaikkien yhteiseltä keskustelupalstalta oman maun mukaan.
Siis nuo Janin viestit ei ole mun huumoria. Eikä kyllä myöskään se kulunut 50 cm. En silti ole koskaan poistattanut yhtäkään viestiä mistään, vaikka kuinka epämiellyttäviä olisivat minusta.
 

Yhteistyössä