Hakutulokset

  1. O

    herppes ja lääkitys

    Rakkula paranee itsekseenkin tuon 5 vuorokauden kuluessa. Herpes ylipäätään on sairaus mihin ei ole lääkettä eli on elinikäinen. Ota asia puheeksi neuvolakäynnillä.
  2. O

    PAPA-koe

    Pienellä harjalla pyyhkäistään kohdunsuulta näyte. ei kestä kauaa. Emättimeen laitetaan se metallinen härveli mikä gynetutkimuksissa voi olla muutenkin käytössä.
  3. O

    Jos olisit 36v nainen ilman ammttia?

    Juu. Ei se siihen vuoteen kaadu vaikka siltä voi hetkittäin tuntuakin.
  4. O

    mustaherukkapensaan leikkaaminen?

    Hah! ku meni ahtaaks
  5. O

    mustaherukkapensaan leikkaaminen?

    http://www.viherpiha.fi/vastaa/95/95/792/marjapensaiden_leikkaus
  6. O

    KUKA OSAISI AUTTAA

    Ei tarvitse tyytyä mihinkään "päällisin puolin" lausuntoihin. Iänkin puolesta pitäisi tarttua toimeen ja tutkia tarkemmin. Missä päin asutte?
  7. O

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    Paska ku mä oon kade :headwall: Mut onnee nainen :flower: Peilistä katselee varmaan kovin erinäköinen ihminen ku alussa? Kai sulla on ennen-kuvia tallessa?
  8. O

    Kuinka usein käyt lasten kanssa kirjastossa?

    Kerran viikossa
  9. O

    montako Olgaa tunnet, minkäikäisiä?

    Ekana nimenä yksi (nyt 10 vee) ja tokana nimenä yksi (9v)
  10. O

    Kuukautisten siirtäminen pillereillä

    Itse olen syönyt 6 kk yhtä putkeen lääkärin suosituksesta ja se sanoi ettei ole mitenkään epäterveellistä. Tiedän monia jotka syö vakituiseen kaksi-kolme putkeen.
  11. O

    15 viikkoon mennessä tullut painoa 9,5 kg! Onko JÄRKYTTÄVÄÄ??

    Mulla on kaikissa komessa raskaudessa tullut 10kg puoliväliin mennessä ja sitten ei loppuajasta enää yhtään. Musta tosi mystistä...
  12. O

    Minkä kokoisen asuntoauton ajamiseen riittää ihan pelkkä B-kortti?

    http://www.ake.fi/AKE/Ajokortit_ja_tutkinnot/Ajokortit/Ajokorttiluokat.htm
  13. O

    kukaan käynyt auschwizin museossa Puolassa?

    tai lennot Krakovaan tai varsovaan ja sieltä junalla. Yksi päivä riittää ja siinä ehtii nähdä ihan tarpeeksi.
  14. O

    Kuolettiko helle kesäkukkianne?

    Perhanan verenpisara nuukahti. Itelleni ostin. :headwall:
  15. O

    Millaista aivokasvaimen aiheuttama pääkipu on?

    Joskus kun niskan lihakset (ne mitkä on ihan siellä kallon alaosassa kiinni) menee jumiin, voi olla tosi kivuliasta ja aiheuttaa outoa kipuilua.
  16. O

    Mitä synttärilahjaksi 11 v tytölle?? Auttakaa...

    Toi koru idea on kiva. Koruliikkeistä löytyy edullisia nuorelle tytölle sopivia juttuja. Kirjakaupan lahjakortti vois olla kans kiva, jos ei tykkää kirjoista voi ostaa kyniä, vihkoja ym.
  17. O

    Ystäväperhe tulossa kylään, ahdistaa!

    :wave: meillä taas sukulaisnainen istuu sohvassa ja huutelee koska sitä kahvia saa vai täytyykö lähteä huoltamolle :headwall: Ruokaa pitää olla heti tullessa kun ovat kaukaa tulleet (200 km) ja tietty seuraavana päivänä lähteissä viimeisenä. Väliajat se puhuu oman elämänsä erinomaisuudesta...
  18. O

    On se niin väärin (mies kuulemma häpeää mua)

    Miks menettäisit toisen lapsen? Ei kai mies lasta halua jos jo nyt niitä salailee?
  19. O

    miten noi lehdet saa tietää ihmisten eroaikeista?

    Ne on julkista tietoa ja lehdet seuraa niitä aktiivisesti koska sieltä saa helpolla jutun juurta.

Yhteistyössä