Kuukautisten siirtäminen pillereillä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Syön Harmonet- merkkisiä pillereitä ja ohjeissa sanotaan vaan että kysyä lääkäriltä aiheesta.. Mutta eikös se ole ainkain joidenkin pilleri- merkkien kohdalla sillä tavalla se siirto, että syödään kaksi liuskaa putkeen ilman taukoja, niin jää menkat välistä...? onkohan noissa Harmoneteissä samanlailla ja voiko olla jotain estettä, miksi en vois "omin päin" siirtää, siis ilman lääkäriltä kysymysistä.?
 
Arew
Jos pillerit on "yksivaiheiset" eli joka tabletissa on sama määrä hormoneja (selviää esim. pakkausselosteesta ) , voi kuukautisia siirtää juurikin niin että jatkaa vain tauotta seuraavasta liuskasta niin pitkään kuin haluaa tai vaikka koko liuskan. Ei tartte kysyä lääkäriltä. jos jatkuvammin haluaa pitkittää kiertoa, kannattaa kysyä gyneltä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?????:
Ei kai pillereillä ole tarkoitus siirtää kuukautisia "lätkätolkulla". Tuskin terveellistä.
Kuka täällä sellaisesta on puhunut..? Tuskin kukaan nyt niitä hyvin monta aina vaan peräjälkeen syö, vaan joskuks on vaan mukavampi, esim. jos juhlat tulossa niin siirtää niitä kuukautisia..
 
harmaa sokeripala
Kunhan neljät menkat pitää vuodessa niin se riittää kohdun limakalvon puolesta. Eli halutessaan voi yhdistelmäpillereitä syödä sen 3 liuskaa putkeen ja sit viikon tauko vaikka koko ajan, ehkäisytehohan tuosta vain paranee. Osalle tulee kyllä välivuotoja jos venyttää noin pitkälle. Itse kun söin yhdistelmäpillereitä niin söin aina 2 liuskaa putkeen. Suosittelen, mitä iloa niistä menkoista on?
 
(vierailija)
Voisiko joku vastata munulle nopeasti, sillä olen menossa pariksi viikoksi etelään ja minulla olisi juuri silloin kuukautiset, niin millä pillereillä voi siirtää niitä YLI 15päivää?
Kiitos teille jotka vastaatte: ))
 
siis
Eiks kaikilla pillereillä voi siirtää, ainakin juuri tilapäisesti? Nimenomaan niin, että jatkaa vaan liuskaa. Mä oon kerran tehnyt noin matkan ja epähygienisten olojen vuoksi. Kysyin lääkäriltäkin luvan ja totesi vain et "siitä vain".


Nii ja eiks nykyään ole sellasiakin pillereitä, mitä ois tarkotuskin syödä putkeen pidempään ja harvoin vaan pitää toi puhdistautumistauko?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Eiks kaikilla pillereillä voi siirtää, ainakin juuri tilapäisesti? Nimenomaan niin, että jatkaa vaan liuskaa. Mä oon kerran tehnyt noin matkan ja epähygienisten olojen vuoksi. Kysyin lääkäriltäkin luvan ja totesi vain et "siitä vain".


Nii ja eiks nykyään ole sellasiakin pillereitä, mitä ois tarkotuskin syödä putkeen pidempään ja harvoin vaan pitää toi puhdistautumistauko?
Cerazetteä ainakin syödään jatkuvasti ilman taukoja.
 
elisa
Mä oon syöny yasminia nyt jo monta kertaa 2kk (2 liuskaa) putkeen. Se toimii hyvin, eikä siinä ajassa ainakaan tule mitään välivuotoja. Nyt oon lähdössä lomalle ja suunnittelen syöväni vielä kolmannenkin putkeen. Ainakin ihmisten kertomuksiin nojautuen olettaisin sen olevan ihan turvallista. Hope so!
 
Alashandra laiskana
Eilen juuri hain apteekista täydennystä ja kysäsin jos söisin nyt 2 laattaa putkeet(Yasmit) niin farmaseutti katto koneelta, että nuita voi syödä turvallisesti sen 2 laattaa mutta sitte suositellaan pitämään tauko.
 

Yhteistyössä