Hakutulokset

  1. N

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    Varmaan haluavat juhlia aikuisten kesken, mutta kertovat sinulle, etta voit ottaa vauvan mukaan, kun on viela niin pieni. Siina se. =)
  2. N

    saako vauvalle antaa kraanavettä?

    ja vielä vedest neuvolas ne suositteli vettä antavan ainakin kun alottaa sosett niin ruan jälkeen et huuhtelee just suun ainaki.
  3. N

    saako vauvalle antaa kraanavettä?

    \ mulle neuvottiin sekin että ihon puhdistaminen keitetyllä vedellä..ei siis kuumalla vaan jäähtyneellä auttaa ettei niitä näppyjä tuu. meille ei sitten tullut ku kerrran ehkä pari mut ei sit ku puhistin..sillo ihan vauvana
  4. N

    saako vauvalle antaa kraanavettä?

    niin ja kyllä se vesi ihoa pitää puhtaana. ei tuu pikku näppylöitä.mitä joillaki vauvoil on.. mielipidettä on monta.
  5. N

    Verinen vuoto, kp 14???

    Se vaan yks nimimerkki se Pulttibois tms.
  6. N

    Verinen vuoto, kp 14???

    Jotakin välivuotoa? Olekko BulttiPois
  7. N

    Vanhentaako ylipaino?

    No riippunee myös ylipainon määrästä jonkin verran... :D
  8. N

    Tuetuista lomista-tuulettaa- :)

    Onko se sosiaalitoimiston tukema loma? Lastensuojelun asiakkaille?
  9. N

    Kämmenien kutina???

    varsinkin kun noin on, että ollu ne arvot koholla, niin sinuna soittasin synnärille tai päivystykseen tai johonkin ja kysysin asiasta.. kun ite olin sairaalassa raskausaikana niin oli yks toinenkin odottava äiti siellä ja sanoi, että on ollu viikkoja ja tulee olemaan synnytykseen saakka, koska...
  10. N

    Onko muita jotka eivät imetä ollenkaan?

    \ Mä säälin sua ja sun lapsia. En siksi, että et oikeasti vaihtaisi vaippoja vaan siksi että olet äärettömän kapeakatseinen ja tyhm ä nainen.

Yhteistyössä