Hakutulokset

  1. N

    Valoisat illat:(

    kannattaa hankkii pimpparit! meilläkin on, ja hyvin tulee uni, ja extra kiitos, kun aamulla nukutaan pitempään!! :)
  2. N

    Elämänkokemuksista?

    Mun mielestä ei pidä lähtee vertaileen kellä on nyt eniten elämänkokemusta. Koska jokainen kokee asiat omalla tavallaan. Joku on saattanut kokea paljon negatiivisia kokemuksia elämänsä varrella ja joku enimmäkseen positiivia. Jokainen ihminen opettaa jotain toiselle ihmiselle oli se sitten...
  3. N

    Yksi kysymys häistä

    kyl se on jokaisen oma valinta kenet häihinsä haluaa. mellä oli semmonen pitopaikka missä lapsi maksoi ihan saman verran kuin aikuinen, vaikka oli omat ruuat mukana. ateria oli 36e nuppi oli vauva taikka vaari. meidän häihin tosin oli lapsetkin tervetulleita ihan vain omienki seuraksi =)
  4. N

    Hesen hampurilainen?

    Onko tää jotain teekkarihuumoria?
  5. N

    Neuvokaa typerää (asokodit)

    ja ottakaa sieltä linkistä vaikka se ensimmäinen asunto esimerkiksi
  6. N

    Fiksu kauppatäti totesi

    Ei varmaan paljoo auta selittää lapselle, että mukaan ei saa lähteä, jos joku pyytää. Kyll ne kuulkaa väkisin vie autoon ja siinä ei pajoo pieni lapsi mitään vio.
  7. N

    huonepelistä taas, apua kaivataan

    oisko jollakin jotain muuta huonepeliä??!!
  8. N

    UUNIRIISIPUUROA

    Eikö riisipaketissa ole ohjetta? Puolitat vaan sen ja sillä hyvä =)
  9. N

    Mikä miehillä aina kestää?

    Ja yleensä valitetaan että naisilla kestää, meillä se on toisinpäin. Oon esim pukenu penskan ja itte ovella jo lähössä kun ukko rupee vasta farkkuja laittaa jalkaan, kaikessa rauhassa touhuileen, me odotetaan jo autossa 10 minuttia :kieh:
  10. N

    5kymppiset ohi

    \ jatkaa... Siis minäkin olen krapulassa, makaan sohvalla alushousut jalassa ja läppäri sylissä. Mies syöttää juuri vauvaa ja pistää tämän nukkumaan. SItten ehkä pannaan vähän ja vähän lisää =) Halusin vain jakaa asian kanssanne =) =)
  11. N

    5kymppiset ohi

    kiinnostaa kiviäkin :whistle: ;)
  12. N

    Minua heitettiin kivillä :(

    \ No en tietenkään puolustellut. Pohdin ainoastaan vain, että mitä hänen päässään oli liikkunut, kun tuollaisen tempun oli tehnyt.
  13. N

    Minua heitettiin kivillä :(

    Missähän kohtaa sanoin, että kivien heittely oli oikein tai sallittua tmv? Elkää kommentoiko sitä mitä ei kirjoitettu vaan sitä mitä kirjoitettiin. Kiitos :)
  14. N

    Minua heitettiin kivillä :(

    Kyllä jokainen normaali (älyltään) 35- vuotias osaa tehdä itsekkin halutessaan kukkapenkkinsä. Olisiko kyse ollut siitä, että hän ei ole kehdannut sanoa suoraan, ettei halua sinua heille määräilemään ja touhuilemaan omalle reviirilleen? Jotkut ihmiset kun tuppaavat vaan kuvittelemaan, että...
  15. N

    Mistä terveimpiä lapsia?

    Jotenkin vaan sitä ajattelen, että Kiinassa olisi sen yhden lapsen politiikan vuoksi enemmän normaaleja ihmisiä antamassa adoptioon. Muistan lukeneeni myös jostain Suvi Lindenin haastattelusta, että hän ajatteli samoin. Hämärä muistikuva. En muista varmasti.
  16. N

    rehellisiä vastauksia kauniilta ihmisiltä

    \ Totta puhut. Hyvä ystäväni kuuluu juuri tähän kategoriaan. Vauvana oikeasti ruma (jopa vanhempiensa mielestä :D ) ja teini-iästä lähtien ollut sitten todellinen kaunotar. Tätä mieltä ainakin suuri osa ihmisistä.
  17. N

    Ihmettelen taas

    aina jaksaa yllättää, ettei kaikkia tuo haittaa. Itse en voisi kuvitellakkaan tekeväni niin. Mitens ois olkaimeton mekko ja rintsikan olkaimet näkyis tai takaa avoin ja rintsikat?!?!?!? No kauneus on katsojan silmissä. ;)
  18. N

    laitetaanko hääkuvia pinoon??

    \ näyttäs olevan Kari Lehtosen kuva!! VAI???
  19. N

    Ylipaino on suuri terveysriski

    Itsellä tällä hetkellä bmi yli 30 (rv 39+4), painoindeksini oli kyllä sama ennen raskauttakin eli kiloja ei ole raskausaikana onneksi tullut lisää. Minä aion saletisti päästä takaisin normaalipainoon synnytyksen jälkeen: en millään pikadieeteillä vaan ihan elämäntapamuutoksella. (onhan tuo...
  20. N

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    Se ettei halua/ pysty ottamaan lapsia haihinsa, ei ole mitaan lapsikielteisyytta. Jos haluaa juhlia aikuisten kesken, mikas siina??! Tilat, rahat ja muut ovat useilla rajalliset, joten mieluummin monet jattavat pienet lapset kutsumatta ja kutsuvat sitten enemman sukua ja ystavia, avovaimoja...

Yhteistyössä