Vanhentaako ylipaino?

Tuli vain mieleen tuosta Serbian euroviisuvoittajasta ja tuosta ketjusta jossa on puhe hänen iästään. Joku siellä kirjoitti, että ylipaino vanhentaa.

Ei kyllä voi sanoa, että se olisi kaikkien kohdalla niin. Kun aloitin syksyllä koulun niin moni luokkakavereista luuli mua n.5 vuotta nuoremmaksi kuin olen. Ja multa löytyy reilusti ylipainoa.

Itsekin tiedän ylipainoisia ihmisiä jotka näyttävän nuoremmilta kuin mitä oikeasti ovat.

Että eiköhän se riipu muistakin asioista kuin vain siitä painosta. :xmas:
 
paperit
Omakohtainen kokemus.

Olen hoikka 22-v mami ja usein vieläki kysytään papereita. Näytän tosi nuorelta, varmaan n.17-v:ltä.

Mulla on kans samanikäinen kaveri, jolla reilusti ylipainoa. Häneltä ei koskaan ole kysytty papereita.
 
varma tieto
Ei todellakaan vanhenna, päinvastoin.
Olen yli kolmekymppinen ja yleensä mua veikataan 10v nuoremmaksi.
Euroviisuvoittajaa vanhensi rillit ja vaatteet.
Ylipaino antaa pehmeämmän=nuoremman olemuksen. Laihat ovat vanhemman näkösiä, koska ei ole rasvaa nahan alla ja ikä alkaa todella näkyä paremmin heidän ihossaankin.
Pyöreys kannattaa aina! =)
 
Omakohtaisesta kokemuksesta sanon, että vanhentaahan se. Tai sanotaan, että normaalipainoisille on tarjolla nuorekkaampia vaatteita, joilla saa aikaiseksi nuorentavan vaikutelman. Great Girls -teltat kun ei ole kovin trendikkäitä :(
 

Yhteistyössä