Hakutulokset

  1. U

    tarina, lukekaa...

    minipillerit jätin pois tammikuun alussa, sitten tuli 2 luomut...no sitten ei kuulunut mitään,12.3 viimeset menkat, kierto oli 60 pv, vapun tietämillä alkoi nännit olemaan todella arat, no marssin terkkariin antamaan näytettä...negahan se siellä. sh meinasi että varataan lääkäri aika, okei se...
  2. U

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heippa! Olen uusi täällä... sain tänään tietää että raskaana ollaan, viikkoja on 5 tai 6, kun kuukautisia ei tässä oo ollu 2 kk. 1/07 pillerit jäi pois ja 2 luomumenkat tuli.. 2.5 multa otettiin verikoe ja se näytti negatiivista 7.5-16.5 ajan söin terolutit ja menkkoja ei kuulunu, joten tänään...
  3. U

    Milloin raskaus näkyy ultrassa?

    kävin ultrassa gynellä tänään ja mulla näkyi siellä raskaus...epäili et 5 tai 6 viikkoa... teroista sen verran että mä ainakin söin noita just, eli otin viime viikon keskiviikkona viimeisen..ja raskaana olin jo silloin...tuskin siitä haittaa on, syö ja jos viikon sisään ei ala menkat, niin kato...
  4. U

    rinnat todella arat....apuva

    enää ei ole kuin nännit kipeät, pikku hiljaa laskee kipu..voipi olla että menkat tuolta tulee..meen kumminkin gynelle tänään,,
  5. U

    terolut kuurin jälkeen raskaaksi???

    no tuleeko kaikilla aina terojen jälkeen menkat? nimittäin mulla viimonen tero viikko sitten,eikä mitään kuulu, mun pitäs syödä niitä kolme kiertoa, viimeks menkat 15.3 :/
  6. U

    rinnat todella arat....apuva

    juu, olen ottanut säännöllisesti teron joka päivä 1 tbl , tuossa 12-13 aikoihin...viikko sitten tosiaan viimonen. ja tänään oli kait se pv jolloin piti alkaa, (gyne sanoi et viikon sisällä)...mulla ei todella oo mitään oireita muuta kun noi rinnat..mutten usko että oon raskaana..eipä tässä olla...
  7. U

    rinnat todella arat....apuva

    viime viikon keskiviikkona viimenen terolut ja sehän aiheuttaa rintojen kipua..mut nää on kyllä tosi kipeet...menkkoja ei kuulu, pitäs alkaa viikon sisällä viimosesta terosta..onko kokemuksia?? hermo menee :'( oikein kun joku pistäs puukolla tissiin...voiko olla jokin hormoonihäiriö? mulla...
  8. U

    rinnat todella arat....apuva

    viime viikon keskiviikkona viimenen terolut ja sehän aiheuttaa rintojen kipua..mut nää on kyllä tosi kipeet...menkkoja ei kuulu, pitäs alkaa viikon sisällä viimosesta terosta..onko kokemuksia?? hermo menee :'( oikein kun joku pistäs puukolla tissiin...voiko olla jokin hormoonihäiriö? mulla...
  9. U

    rinnat todella arat....apuva

    viime viikon keskiviikkona viimenen terolut ja sehän aiheuttaa rintojen kipua..mut nää on kyllä tosi kipeet...menkkoja ei kuulu, pitäs alkaa viikon sisällä viimosesta terosta..onko kokemuksia?? hermo menee :'( oikein kun joku pistäs puukolla tissiin...voiko olla jokin hormoonihäiriö? mulla...
  10. U

    kauhea vauvakuume

    näytäpä mulle aivokauppa niin muutamat aivot vois noille teineille käydä ostamassaki. ja samalla voin sit näyttää sulle AIKUISEN 18-vuotiaan..eipä taida löytyä kumpaakaan. tiedätköhän ees mistä sana teini tulee ja mitä se käsittää? siinä kun mietit niin tajuat et alle kakskymppiset on teinejä ja...
  11. U

    kauhea vauvakuume

    no voi jeesus..jo on teinit taas elementissään... :headwall: tajuattekohan ees että ootte haluamassa oikeeta lasta ettekä pelkkää ihanaa vauvaa???! se vauva-ikä kun ei kovin kauaa kestä
  12. U

    2004 syntyneitä ja mistä päin?

    6.4.2004,tyttö,jyväskylän mlk
  13. U

    Ketkä syntyneet 1978?

    \ Täällä kans!!
  14. U

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    25 vuotiaana.
  15. U

    gallup: mikä haalari hyvä?

    Meillä on oltu erittäin tyytyväisiä kirpparilta käytettynä ostettuun Reimateciin. Ei ole tarvittu kuravehkeitä käyttää ja vaikka ei ole kovin paksu niin fleecepuku alla riittää kovemmillakin pakkasilla. On todella hyvä haalari. Jos likaantuu niin useimmiten riittää kun vähän rätillä pyyhkäsee...
  16. U

    2v. puhe

    Meillä 1 v 10 kk tyttö läpättää ja laulaa koko ajan. Ennätys tällä hetkellä viiden sanan lause. Aivan fantastinen ikä! Mutta on tosiaan yksilöllistä. Saman ikäinen tyttö kaverilla, joka puhuu niinkuin meidänkin mukula ja toisella kaverilla saman ikäinen poika joka vasta nyt tapailee ensimmäisiä...
  17. U

    Mitä 1-vuotiaalle lahjaksi?

    Nuppipalapeli
  18. U

    karstapään Kelual

    Muksulla kun oli karstaa (oli tosin sillon alle vuoden) niin laitoin neuvolan ohjeiden mukaan yöksi ja myssyn päähän. Aamulla pesin pois. Kelual kyllä toimii!
  19. U

    syntymäpaino & -pituus? rv:t?

    Poika 38+4, 3200g ja 49cm.
  20. U

    Itä- Vantaan äipät ??

    Onko itä-vantaalta päin pikkusten äitejä kahviseuraa vailla? Meillä kohta 6kk tyttö, että ei vielä ihan "puistoiässä". Olisi kiva jos sinulla olisi suunnilleen samanikäinen muksu , ja itse olen 25 vee. Laittelehan postia osotteeseen mikajaulla@city.fi :)

Yhteistyössä