terolut kuurin jälkeen raskaaksi???

haluaisn kysyä... kuinka nopeesti joku on tullut raskaaksi terolut kuurin jälkeen??? itselläni: 11kk join terolut. vikat 2kk join vain 4 tablettia ja menkkat tuli kp 39. nyt menosso jo kp55 eikä mitään.. kp43 ja kp 49 tein negan testin...

haluisin vaan tietää onko joku tullut raskaaks terolut kuurin jälkeen...
kiitos jo etukäteen... :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 07:31 Anna333 kirjoitti:
haluaisn kysyä... kuinka nopeesti joku on tullut raskaaksi terolut kuurin jälkeen??? itselläni: 11kk join terolut. vikat 2kk join vain 4 tablettia ja menkkat tuli kp 39. nyt menosso jo kp55 eikä mitään.. kp43 ja kp 49 tein negan testin...

haluisin vaan tietää onko joku tullut raskaaks terolut kuurin jälkeen...
kiitos jo etukäteen... :heart:
Mä tulin raskaaksi terolut-kuurin jälkeen, mutta se meni kesken viikolla 10. Nyt uudestaan onnellisesti raskaana, viikkoja takana 24.

Tsemppiä
 
Itselläni pelkkä Terolut ei aikanaan auttanut. Lisäksi tarvittiin Clomifen. En tiedä, mikä sinulla on syy, joten voi toki sulla tepsiä. Mulla itelläni on vika se, että munarakkulat ei kypsy. Kierto oli jotain 40-80. Eikös tuolla Terolutilla saa kyllä kuukautisia säännöllisiksi, mutta jos esim tollasta vikaa kun mulla, ei Terolut auta siihen. Korjatkaa jos oon väärässä.

Toivotaan, että haaveesi toteutuu!
 
Terolut tekee kyllä kuukautiskierrosta monilla säännöllisemmän mutta sinänsä se ei mikään ihmelääke ole eikä paranna juurikaan raskaaksi tuloa. Terolut auttaa lähinnä kohdunlimakalvoon. Jos sun kierrot on aina noin pitkiä niin lähinnä tulee mieleen polykystiset munasarjat? Onko tutkittu/todettu? (Ei aina selviä pelkällä ultraäänitutkimuksella.)

Mulla itsellä oli ongelmana liian lyhyt kierto ja toisinaan ovuloimattomuus. Sain avun Clomifenistä ja Lugesteronista. Tärppäsi tokasta kierrosta ja nyt olen 1-vuotiaan pojan äiti. :) Tätä hoitoa ennen minullekin määrättiin Teroluteja. Söin niitä puoli vuotta ilman tulosta.
 

Yhteistyössä