rinnat todella arat....apuva

viime viikon keskiviikkona viimenen terolut ja sehän aiheuttaa rintojen kipua..mut nää on kyllä tosi kipeet...menkkoja ei kuulu, pitäs alkaa viikon sisällä viimosesta terosta..onko kokemuksia?? hermo menee :'( oikein kun joku pistäs puukolla tissiin...voiko olla jokin hormoonihäiriö?
mulla kyllä perjantaina gyne, mut aattelin olisko kelläää vastaavanlaista
 
Olet varmaan raskaana.
Kipaisepa apteekin kautta ennen kuin varaat aikaa gynelle, varmuuden vuoksi, sitä siellä ensimmäiseks kysytään, että oletko testannut.
Tai sitten on kierto pidentynyt jostain syystä. Elimistö on niin herkkä kaikille muutoksille, mutta Terolutin kanssa se kyllä pitäisi olla suht säännöllinen. Olethan muistanut ottaa Terot säännöllisesti eikä ole jäänyt välistä pois yhtään ja samalla annoksella mikä on määrätty?

Mutta ei kun testailemaan! ;)
 
juu, olen ottanut säännöllisesti teron joka päivä 1 tbl , tuossa 12-13 aikoihin...viikko sitten tosiaan viimonen. ja tänään oli kait se pv jolloin piti alkaa, (gyne sanoi et viikon sisällä)...mulla ei todella oo mitään oireita muuta kun noi rinnat..mutten usko että oon raskaana..eipä tässä olla mitää harrasteltukaa... :hug:
 
Pidän peukkui jotta se olis + mikä niit rintoi koskee!

Tääl on alkanu rintojen pakotus vkko sitten...ei koskaan ollu näi aikasin enne menkkoi. Rintoi vihloo,"puukottaa",pakottaa,kihelmöi yms. Nännitkii hirmu kipeet. Nyt oottelen alkaisko menkat täs parinpvän aikan niiku pitäs.

Käyppäs sit kertoo kui kävi :D
 
TERVE !
28.4 OLI VIIM MENKAT KESTI PÄIVÄN.
NYT MENKAT 30 PÄIVÄÄ MYÖHÄSSÄ JA MULLA
TAAS RINNAN PÄÄT OVAT TODELLA ARAT JA KIPEÄT
JA ALAMAHALLA PAINON TUNTUA .
MILLON TEKISIN TESTIN ETTEI LIIAN AIKAISIN
AJATTELIN TIISTAINA :'(
KOVA JÄNNITYS ODOTUKSESSA =)
MIKÄ AVUKS NÄNNI KIPUUN :(
 

Yhteistyössä