Hakutulokset

  1. H

    Backstreet Boys plagioi Hausmyllyä!!!

    hmm. no mut tota hausmyllyn biisii oli selvästi hidastettu ainakin..
  2. H

    Mitä perjantaina tapahtui TUHKIMOTARINASSA?

    nokun mulla ei toimi nuo nettijaksot :/
  3. H

    Mitä perjantaina tapahtui TUHKIMOTARINASSA?

    Jäi kattomatta eikä tänään tullu uusintaa :kieh:
  4. H

    Outoja näppyjä otsassa

    oisko atooppista ihottumaa tai muuten vaan kuiva iho..?
  5. H

    Intiimi/yksityis asiaa

    Pullo? :o En minä työnnä ainakaan mitään sisälle, riittää että näpertää tuota klitorista aikansa omin sormin tai suihkulla :ashamed: :whistle: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :saint:
  6. H

    Millä oksennuksen haju pois autosta?

    Sun täytyy joku puhdistusaine suihke ostaa ja rätti jonka kanssa alat vaan hinkata. Itse olin samassa tilanteessa viime kesänä :x Tosin yrjöäjä ei ollut pikkulapsi vaan aikuinen humaltunut mies :ashamed:
  7. H

    Eräänlainen huonepeli

    Mites tuo värijuttu sen koodi taulun jälkee?
  8. H

    mikä alkon ikäraja oli?

    siis että sai kaikkea ostaa 20 vai 21?
  9. H

    Äijää kiinnostaa vaan toinen reikä

    Meillä mies kans himoitsis.. Tosi harvoin annan kokeilla, mutta yleensä lopetetaan kyllä kesken. Kai se on fantasiaa miehelle..
  10. H

    Törkeä hymiö!!!

    täs menee väärin päin nää kirjaimet..: :laugh: Pitäis olla Ah Ah Ah :D
  11. H

    revittekö kaikki johdot irti ukkosella?

    Mä otan aina kaikki pistokkeet yleensä pois. Mies pitää sitä turhana hommana..
  12. H

    Missä päin ukostaa nyt!

    Hyvinkäällä kuuluu ehkä etäistä murahtelua
  13. H

    KIINNITTYMISVUOTO reilu vko sit, EIKÄ PLUSSAA VIELÄKÄÄ!!HELP

    \ mulla taas acon ja clearblue näytti heti paria päivää ennen menkkojen alkua haaleaa plussa.. Kokeilin apteekin omalla r.testillä 3 päivän päästä ja nega.. sitten odottelin vielä 2 päivää ja testasin aamulla apteekin omalla, sittenkin haalea plussa. Samana iltana vielä clearbluella todella...
  14. H

    Äitiysloma alkaa 20.7, miltä ajalta palkkatiedot?

    Eikös sen voi laittaa tästä hakuhetkestä 6kk taaksepäin ne tulot? Kysäisepä Kelasta sellaista. Kun eihän tosiaan kukaan voi ennustaa tuloja etukäteen ja täytyyhän sun saada haettua äitiysraha (viim. 2kk ennen laskettua aikaa).
  15. H

    Yllättikö kesäkeli pienten lasten vanhemmat?

    Jokainen pukeekon lapsensa niinku parhaaks näkee :kieh: Ei kaikkeen tarvikaan puuttua. Ehkä lapsella oli flunssa ja ylrrnsä näin kesälläkin tulee ja lapset sairastuu helposti.
  16. H

    Onko kaupat tänään

    :o en ees tiennyt.. Onneks on ruokaa kaapssa!
  17. H

    Teille joille on sukupuoli kerrottu ultrassa

    Ihmiset suhtautuu kaikkeen aina niin epäilevästi ja epävarmasti, ahistaa jo teidän puolesta. Luottakaa nyt hyvänen aika jos 2 ultraa näyttää samaa . Minä luotin kun itse näin rakenneultrassa kummastakin. Vaikea sitä pippeliä ja kiveksiä on tytöksi saada jos ne selvästi näkee monesta kulmasta...
  18. H

    Mikä on verkkopalvelutunnuksen salasana?

    \ Juu, niin täytyy..
  19. H

    Miksi ihmiset käy Tallinnassa??

    \ No eipä todellakaan ole tuollainen miksi sitä kuvittelet... Tai on siinä satamassa vähän tuohon suuntaan meno, mutta itse tallinnan kaupunki on kaunis, varsinkin vanhakaupunki. Ei todellakaan suomessa mikään kaupunki vedä vertoja, kesäiltaisinkin aivan upea se vanha kaupunki. Ja kuten sanoin...

Yhteistyössä