Millä oksennuksen haju pois autosta?

  • Viestiketjun aloittaja Ammattilainen
  • Ensimmäinen viesti
Ammattilainen
Lapsi oksensi eilen synttäreiden jälkeen autossa.. suurin osa meni onneksi syliin ja turvaistuimeen. otin istumen irti ja pesin kankaat, siitä tuli ihan ok. Mut nyt kun vein sen takas autoon, huomasin että olihan siellä ihana lammikko (nyt jo kuivunut) myös penkillä ja auton turvavöissä on myös kuivahtanutta yrjöä. Onko hyvää kikkaa millä saan yrjöt helposti pois ja millä sen kammottavan lemun?? :x Plyyshipenkit.
 
HMM
Sun täytyy joku puhdistusaine suihke ostaa ja rätti jonka kanssa alat vaan hinkata. Itse olin samassa tilanteessa viime kesänä :x Tosin yrjöäjä ei ollut pikkulapsi vaan aikuinen humaltunut mies :ashamed:
 
viiliini
Me ei saatu millään. Yritettiin itse ei lähteny hajut, jäljet kyllä. Liikkeeseen vietiin eivät saaneet hajua pois. Sanoivat oksennuksen monesti menevän niin pehmusteiden ytimeen että sinne sitä jää eikä pois saa.

Meni sit auto myyntiin. Ja keljuina ei kerrottu hajusteen taakse kätketystä haju ongelmasta.
 
Meillä kans
poitsu oksensi parisen kuukautta sitten autoon. Ensin pyyhin rätillä suurimman osan ja sitten laitoin Vanishia ja lopuksi pesin tuolla minun parhaimmalla siivousapuvälineellä eli höyrypesurilla :D
Meillä lähti hajut pois samantien ;)
 

Yhteistyössä