Hakutulokset

  1. M

    Ahistaa...

    Olen laskenut syömiset kalorilaskurilla ja laittanut ne ennemmin yläkanttiin kuin liian pieniksi. Kalorimäärä ei ole mennyt peruskulutuksen yli ja sitten vielä siitä kun vähentää liikunnan... En oikeesti ymmärrä. Aikaisemmilla kerroilla paino lähtenyt hyvin tippumaan vaikken ole liikuntaa...
  2. M

    Ahistaa...

    Aloitin vuoden alusta laihdutuksen ja painoa pudonnut vaivaiset puoli kiloa! Motivaatio nollassa. Liikuntaa olen lisännyt huimasti entiseen ja syömisten pitäisi olla ok. Olen laskenut kalorimääriä. Minulla runsaasti ylipaínoa ja eikös sen pitäisi pudota sukkelammin mitä enemmän alkupainoa? Missä...
  3. M

    Cavalier

    Haluttaisiin kyseisen rotuinen koira, mutta mutta... Ei ole aavistustakaan mitä nyt pitäisi tehdä. Olen etsinyt ilmoituksia ja äsken löysin kasvattajien sivujakin, muttei missään ollut pentuja (tai sitten oli varattu) ainakaan niin lähellä että olisi mahdollista hakea, tai jopa pariin kertaan...
  4. M

    moottoriöljy pois farkuista

    mä olen saanut ainakin kaikki rasvatahrat vaatteista svarvega (en muista kuin kirjoitetaan... =) nimisellä aineella. Rautakaupoista saa ainakin.
  5. M

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    äiti79 oisko sul s-posti osoitetta? fiiliksessä oli torstaina alkeisryhmä ja aalto alvarissa muistaakseni tiistaina. molemmat ovat illalla. hintaa en muista varmaksi sanoa!
  6. M

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    Lähtiskö joku mun kanssa kuntonyrkkeilyyn??? aalto alvarissa alkaa alkeisryhmä samoin fiiliksessä Vaajakoskella. :) Daizy ja Lyydis mulla tökkii sähköposti, laitan postia heti, kun saan sen toimimaan!
  7. M

    LAPSEN HARRASTAMISESTA

    hei mitä lapsenne ns harrastavat? Tuntuu että monilla 5-6 vuotiailla vaikka mitä toimintaa. Käyvät jalkapallo / lätkäharrastuksissa ja vaikka mitä- huh olenkohan laiska vai muuten saamaton kun 5.5 vuotiaalla pojallani ei vielä mitään ihmeempää menoa ole. Pitäisikö jo lähteä ???
  8. M

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    äiti 79 onko millasen hinnat Vivianissa? käykö siellä millasta porukkaa? mie olen käynyt kuntonyrkkeilyssä ja enkähän jatka myös nyt keväänkin. daizy ja Lyydis laittelen piakkoin s-postia :)
  9. M

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    moikka! Vaajakoskella asutaan. salille asti en ole vielä ennättänyt, oletteko te käyneet jossain? Missä päin te asutte?
  10. M

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    hei! löytyiskö kaveria kuntosalille, lenkille jne!? uuden vuoden lupauksena painon pudotus ja kunnon kohennus! kaverin kanssa ois mukavampaa harrastaa liikuntaa =) muutenkin ystävät ovat hukkuneet jonnekkin...
  11. M

    Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

    Ilmotttauttu mukaan myös tammikuussa!! nyt nautin jouluherkut ja uudenvuoden pöperöt rauhassa :heart: eikös painonvartijoissakin kai sanota jotenkin näin: sillä EI ole merkityst, mitä joulun ja uudenvuoden välissä syöt, vaan sillä, mitä uudnvuden jälkeen seuaavaan jouluun!!! :D
  12. M

    keskustelu sectiota haluaville

    Minulle luvattiin sektio pelkopolilla jo ennen kuin olin raskaana. Muuten en olisi toista lasta edes harkinnut! Mutta kyllä tuleva sektiokin pelottaa, kyllähän normaali synnytys olisi kait kivuttomampi, mutta siihen ei voi luottaa, että kaikki menisi "normaalisti". Toivon vaan, että tämäkään...
  13. M

    olen menossa

    huomenna taas vaihteeks kilpirauhaskokeisiin...mitä eroa on liika ja vajaa toiminnalla?Minulta otetaan se koe+hormonaalinen verikoe mm.sen takia kun rinnoista tihkuu maitoa synnytyksestä n.vuosi ja imettänyt olen 5kk siis tästä n.vuosi kun tyttö syntyi.Nyt tyttö yli vuosikas ja kappas taas...
  14. M

    Pelkopoli, millä rv:llä?

    Itse sain lähetteen neuvoalääkäriltä jo ennen raskautta. Takana on yksi kaamea synnytys. Lisäksi juttelin lääkärin kanssa asiasta, kun olin niskapussiultrassa eli viikolla 16. En ole käynyt sen jälkeen, koska leikkauslupa tuli jo ennen raskautta.
  15. M

    Istukan jääminen kohtuun

    Itselläni ei kokemuksia vielä kakkossynnytyksestä. Esikoista synnyttäessäni istukka ei irronnut, menetin paljon verta, uutta sain kuusi pussia ja vielä trombosyytit päälle+ neljännen asteen repeämät.... Toipuminen kesti koko kesän joitakin ongelmia oli vielä vuodenkin päästä. Pikkukakkonen...
  16. M

    Eikö teitä yhtään pelota,sillä lääkäri sanoi

    Osaan tehdä päätöksiä itse. Se ei ole siitä kiinni, vaan uskon asiantuntijan sanaan. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja itselläni oli todella paha raskausmyrkytys. Useimmilla se ei uusiudu, mutta ennustaa sitä ei pysty ja vauva vuosi oli raskas. Vauva oli suloinen, mutta minä...
  17. M

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Moi! Esikoistaan odottava vm-79 löytyy täältä. :wave:
  18. M

    poikani syntymä vuosi sitten..

    En jaksa lähteä tähän sektiokeskusteluun. En todellakaan tarkoita, että olisi pitänyt suoraan kuskata sektioon. Mutta jotainhan kätilökin on ajatellut olevan kun oli päikkärille ilmoittanut. Ja valitettavasti en ole kuullut tuttavieni synnytysten menneen nappiin kun lapsivesi on ollut vihreää...
  19. M

    poikani syntymä vuosi sitten..

    ON se kumma juttu, että ammattilaiset päästää tilanteet noin pahoiksi. Näin maallikon mielestä kyllä olisi pitänyt alkaa toimia viimeistää silloin kun lapsivesi oli vihreää. Kaikkihan sen tietää, että silloin vesi on jo saastunutta. Toivottavasti teidän kohdalla menee tulevaisuudessa hienosti ja...
  20. M

    Eikö teitä yhtään pelota,sillä

    minä haaveilin lapsesta yli neljäkymmentä vuotiaana,mutta oma lääkärini sanoi,minun olevan liian vanha ja riskit liian suuret :'( .Minulla oli edellisestä raskaudesta paha raskausmyrkytys ja lapsi syntyi suunniteltuna sektiona. tämä ei ole kritiikkiä ketään yli nelikymppistä kohtaan,mutta eikö...

Yhteistyössä