Hakutulokset

  1. I

    Millä viikolla sait keskenmenon?

    \ Lämmin osanottoni! :heart: voimia jaksamiseen!
  2. I

    mahdollisimman pian raskaaksi keskenmenon jälkeen?

    \ Voisitkohan olla raskaana jo nyt? Lue IINESP.n aloittamaa ketjua, viim.viesti muistaakseni toissapv.ltä. Löytyiskö sieltä apuja? Sain ite km.n joulun aikaan, kaavittu 27pv vuoto loppui 8pv jälkeen. Ei mekään ole käytetty mitn ehkäisyä, joten samanlaista jänskätystä täälläkin!
  3. I

    vauvakaipuu

    :'( Minäkin sain km.n jouluna.-olipa p-a joululahja, ei semmosta kellekään.! Nyt olisin n.13vk about. Kyllä se suru on vielä pahimmoillaan. Jonain päivänä ei tule pilliteltyä just ollenkaan, mutta paljon on mustia päiviä, jolloin tuntuu,että tähän suohon uppoaa ja syvään. Mulla tähän vaivaan...
  4. I

    Uudelleen raskaaksi

    \ :heart: Toivon hartaasti, että kaikki on hyvin!
  5. I

    ammattiihmisten toiminta keskenmenoa hoitaessa

    Hei! Surullisin mielin luin edellisiä kirjoituksia, kuinka tutulta kuulostaakaan. Minusta tuntui kuin olisin ollut teuraalle menossa... Kaavintani tehtiin viimeksi keskellä yötä, päivystyksenä. Yöaikaan tuntui olevan paljon kivempaa henkilöstöä työssä... Kyllä varsinkin naistentautiosaston...
  6. I

    Uudelleen raskaaksi

    \ Voi hyvänen aika! Onpas ollut hankalat jutut sulla. Toivon hartaasti, että onnistut! Oletko miten pitkällä nyt? :hug:
  7. I

    kuukautiset keskenmenon jälkeen

    \ Soita paikkakuntasi neuvolaan terkkarille.Sieltä neuvovat, mitä tehdä. Syyskuisen km.n jälkeen menkkani alkoivat kuukauden ja 2pv.n päästä. Onko kiertosi ollut muutenkin pitkähkö? Voisit jo varailla aikaa.Senhän voi perua, jos menkat alkaakin.
  8. I

    Uudelleen raskaaksi

    Minä nostan peukut ja varpaat pystyyn puolestasi! Onnea! :heart: Ilmoittelethan mitä sulle kuuluu.
  9. I

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Minäkin reilusti ylipainoinen(165cm, 98kg) ikääkin on, marlboro maistuu ja ruoka.. Raskaaksi olen tullut erittäin helposti, paitsi nyt 2*km perätysten.Verenpaineen pudotus jatkuu, vaikka pudonneeko se ollenkaan, kun tässä pitää jänskätä ja hermoilla tän raskautumisen hermoilla. Kyllä muuten...
  10. I

    Uudelleen raskaaksi

    Hei! Mulla km joulun aikoihin. Kaavinta 27pv,vuoto loppui 4pv,nyt tuntuu kuin ovulaatio oisi tulossa... taitaa olla haavetta. Ilman kaavintaa tapahtuneen km.n jälkeen vuotoa mullakin 6vk. Kyllä en jaksas millään odotella...
  11. I

    keskenmeno

    Hei! Eiköhän sitä saa surra niin kauan kuin surettaa. Keskenmenohan on pienen ihmisen alun kuolema. Hänen elämänsä päättyi ennenkuin kunnolla pääsi alkamaankaan. Minä ainakin suren kohta 17vuoden takaistakin keskenmenoa. Suru ja raskas olo ajan kuluessa muuttavat vain muotoaan.Suru väistyy...
  12. I

    Uudelleen raskaaksi

    \ Nytten kyllä jännitän sinun puolestasi!! Joko oot asukin nähnyt? :flower: Ilmoittelethan miten etenet?
  13. I

    miten nopeasti/hitaasti teillä KM alkanut

    Huh helpotusta! Hyvää jatkoa!
  14. I

    Kaavintaan..

    \ Hei!Olen pahoillani vilpittömästi, että joudut tämän kokemaan. Kaavinnat tehdään kai pääsääntöisesti "humauksessa"ts.nukutetaan.Itse toimituksesta (n.10min.)ei tiedä mitään. Jälkikivut ovat yksilölliset.Itse sain kipulääkettä toimenpiteen jälkeen suoraan suoneen, se auttoi.Riippuen sairaalasi...
  15. I

    Millä viikolla sait keskenmenon?

    6+0 21.9.06 8+2 24.12.06 tulin siis hetikohta uudelleen raskaaksi km.n jälkeen... nyt ootellaan menkkoja tai ihmeitten ihmettä tai pettymysten pettymystä. :'(
  16. I

    Uudelleen raskaaksi

    \ Toivottavasti onnistut. :flower:
  17. I

    Uudelleen raskaaksi

    Löytyykö sellaisia, jotka ovat raskautuneet heti km.n jälkeen, ilman yksiäkään menkkoja? Miten raskaus sujui, menikö kesken vai onnistuiko? Miten lääkärit ja terv.hoitajat suhtautuivat? Kotiseutuni lekurit suosittelevat km.n jälkeen ainaski yksiä menkkoja.
  18. I

    Teitkö jtn että tuli keskenmeno?

    No joo.Ihan hirveet syyllisyydentunteet!Vähän ennen jouluna tapahtunutta km.ää harrastettiin sexiä ja poltin yhtenä päivänä tupakkaa... niin ja söin graavilohta.Sairaalassa kaavintaa ootellessa oli aikaa miettiä mitäs kaameeta tuli tehtyä, että taas tuli km. Järjellä ajatellen eihän näille...
  19. I

    Kymenlaakson Keskussairaala

    Itselläni Kys.n naistentautipäivystyksessä jouluna tod.kuollut alkion.8+jtkin vk. Koska en suostunut jäämään aattoa viettämään sairaalaan, sain lähetteen arkipäiväksi kaavintaan ko.sairaalaan.Lääkkeitä ei vissiin anneta yli 35vuotiaille ja esim.astmaa poteville, kuten minä. Riippunee käytännöstä...
  20. I

    Uusi yritys

    "Valaiskaa" minua tietämätöntä. Mistä johtuu, että jotkut lääkärit km.n tapahduttua suosittelevat joillekin yksiä menkkoja ennen uutta yritystä,mutta jotkut voivat alkaa yrittämisen heti jälkivuodon loputtua. Itse en sitten millään malttasi odottaa yhtäkään kiertoa, olen sen verran iäkäs, ettei...

Yhteistyössä