Hakutulokset

  1. I

    Kuinka kauan vuoto voi kestää km:n jälkeen? Kertokaapa!

    Km.21.9.06 vuoto kesti 1.5viikkoa.4ekapv vuoti kuin seula.Senjälkeen laantui hiljalleen. Karseat kivut.Vahvoja särkylääkkeitä..Ei tarvinnut kaapia.vk.6+jtkin. Km.jouluaattona vk.8+3.Kaavinta27.12. vuoto runsasta menkkavuotoa kaavintaan asti. Nyt viikko kaavinnasta vuoto loppumassa.Pärjää jo...
  2. I

    keskenmenoko?

    Noilla viikoilla pitäsi jo jotain näkyä ultrassa alapään kautta. Toivottavasti sulla on mahd.tutkituttaa asia. Toiv.kaikki hyvin...
  3. I

    oisko keskenmeno???auttakaa

    \ Totta on. Mulla km jouluna, nytten siis reilu viikko aikaa siitä. Tein testin äsken, selkee plussa. hCG poistuu elimistöstä joillakin aika hitaasti.
  4. I

    miten olette selvinnet km:n jälkeen

    Huonosti olen selvinnyt,huonosti. Tuntuu niin toivottoman tyhjältä...Olen jo 42v. toinen keskenmeno peräkkäin.Eka km.n jälkeen tulin raskaaksi yksien menkkojen mentyä. 15.12.ehdin nähdä sykkivän sydämen viikoilla7+4, mutta 22.12.alkoi masuun koskea ja arvasin,että nyt se taas tapahtuu...
  5. I

    ultrassa ei sydämen sykettä

    :'( Minulla alkoi pienen pientä vaal.pun.vuotoa tulla to.iltana. Kivut alkoivat lievinä menkkakipuina pe.iltapvlllä. Lauantai meni kärvistellessä, vuotoa ei ollut. Yöllä aattoa vasten alkoivat karseat kivut, aamulla soitin keskussairaalaan ja siellä tuntien odottelun jälkeen sain tietää...
  6. I

    tyhmälainen kysymys

    Ei ole tyhmä kysymys. Jokainen ihminen on oma yksilönsä.Jollakin on kipuja vaikka sen 20h, joillakin ei ole. Itselläni 4 synnytystä. Omat kipuni eivät olleet sietämättömän kovia ennenkuin aivan viimehetkillä.( kuin menkkakipuja potenssiin kaksi.) Oma esikoiseni synnytti kesällä esikoisensa...
  7. I

    tyhmälainen kysymys

    Ei ole tyhmä kysymys. Jokainen ihminen on oma yksilönsä.Jollakin on kipuja vaikka sen 20h, joillakin ei ole. Itselläni 4 synnytystä. Omat kipuni eivät olleet sietämättömän kovia ennenkuin aivan viimehetkillä.( kuin menkkakipuja potenssiin kaksi.) Oma esikoiseni synnytti kesällä esikoisensa...
  8. I

    Äitiyden ikäenkkoja?

    Vanhin synnyttäjä, jonka tiedän oli yllärikuopuksen saadessaan 50v. Muutamia 44-48vee tiedän. -eivät ole lestadiolaisäitejä.

Yhteistyössä