Hakutulokset

  1. mum84

    kaupan perheparkkipaikat

    Täällä niin pienet kaupat ettei perheparkkeja erikseen ole, mutta kyrsii sellaiset joilla ei ole kolikoita tai sitä metalliläpykkää mukana että saisivat kärryt, niin ei sitten ole niitä kaukalokärryjä ikinä vapaana. Ne on aina jollain mummolla jolla on perunapussi siinä kaukalossa.
  2. mum84

    Tyhmä täällä päivää

    Ei ole tehneet sitä, ei ainakaan veljeni ole vaikka se aina mainostaa se ohjelma että tämä ja tämä sai sen verran pisteitä jne, ei se tarkoita että ne henkilöt olisi tehneet testin! Vaikka siinä siis lukee että veljeni sai jonkun tietyn pistemäärän testin tehdessään.
  3. mum84

    Tyhmä täällä päivää

    Ei kyllä haisuakaan :ashamed:
  4. mum84

    Tyhmä täällä päivää

    Tuosta on äo jutusta on muistaakseni varoiteltu iltalehdessä ja radiossakin. Joku oli vissiin saanut aika mehevän laskun siitä.
  5. mum84

    Laitetaanko "sillä siisti"-ohjelman tarpeessa olevia kuvia kodeistamme? :D

    Mulla on kauhee siivousvimma (ollut koko raskauden ajan 100 kertaa pahempi kuin normaalisti) ja mulla sormet syyhyis päästä siivoamaan noita paria keittiötä :ashamed:
  6. mum84

    On tää vaan niin ihana tunne (potkuja)

    Mulla ne potkut sattuu, ei aina mikään ihana tunne, vaikka siis ihanaa tietenkin että siellä liikkuu, mutta kun tuntuu että se koittaa tulla mahan läpi.
  7. mum84

    Vahditteko lastenne syömisiä?

    Karkkipäivä kerran viikossa, limsaa ainoastaan synttäreillä tms. mutta ei muuten.
  8. mum84

    vaippaihottumaako??

    Sinkkivoide on meillä auttanut vaippaihottumaan hyvin. Imetysaikana en voinut syödä paprikaa, silloin tuli aina vaippaihottumaa.

Yhteistyössä