kaupan perheparkkipaikat

  • Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
ärsyyntynyt
ärsyttää kun ihmiset ajavat perhepaikoille vaikka ei ole pieniä lapsia kyydissä

viimeksi kun kävin kaupassa, oli yksi täti-ihminen lapsiparkissa ja lähdössä juuri pois kun ajoin paikalle ettien paikkaa, jäin siihen auton eteen autolla ja katoin kiukkusesti tätiä, ei oikein tykännyt :D

häiritteekö muita nämä lapsettomat jotka ajavat surutta lapsi paikoille?
mua sitten osaa ÄRSYTTÄÄ nämä tapaukset ja niitä on PALJOOON!
 
minua ärsyttää sama asia.kiva sittn jättää auto johonkin hevon kuuseen saakka ja kävelä koko lauman kanssa kauppaan toiselta puolen parkkipaikkaa.mulla kun on vielä yks kaukaloikänen joka painaa jo kiitettävästi niin senkin takia ois kiva jos ei tarttis jättää autoa todella kauas.
joskus mietin eikö nuo lapsettomat ajattele vai onko vaan kivaa kun saa auton lähellä kaupan ovea.
 
ärsyttää... Olen seurannut että aika monesti niillä paikoilla on lapsettomien autoja.. mun puolesta saisi poliisi puuttua asiaan jos autossa ei ole turvaistuimia... sama kanta kuin inva paikoista... olen monesti viiden lapsen kanssa mennyt kauppaan pihan toiselta puolen... lapset 1-8vuotta.. kaikki siltä väliltä...
 
ap
on vaan kivaa kun saa auton niin lähelle, ei ne ajattele että me äidit kenellä pieniä lapsia joutuvat sitten heidän takia kävelemään lasten kanssa toiseltapuolelta parkkista ja sitten kaupasta tullessa raijata niitä tonnin painoisia kauppakärryjä sinne autolle
 
Ärsyttää. Ja varsinkin vanhemmat typit!

Asiasta kukkaruukkuun, perhepaikoissa on ruudut yleensä isommat, ettei kolhi toisia autoja ja lapset helpompi saada autoon ja ulos.
-Mikälie insinööri on suunnitellut Holman Prisman perhepaikat, kun ovat kapeampia kun normit :LOL: :LOL:
 
Borkku
Kyllä niitä katseita saa jos ja kun siihen ajaa vaikka mukana olis useempiki koululainen. Ne on varmaan joidenki mielestä tarkotettu heille joilla on vauva tai taaperoikänen.

En jaksa noin mitättömästä asiasta herneitä vedellä, ku noita oli vaan muutama sillon ku oma laps oli pieni ja ihan hyvin pystyin kulkemaan silti autosta kauppaan ja jopa sieltä kantamusten kera takasin.
 
Täällä niin pienet kaupat ettei perheparkkeja erikseen ole, mutta kyrsii sellaiset joilla ei ole kolikoita tai sitä metalliläpykkää mukana että saisivat kärryt, niin ei sitten ole niitä kaukalokärryjä ikinä vapaana. Ne on aina jollain mummolla jolla on perunapussi siinä kaukalossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
ärsyttää... Olen seurannut että aika monesti niillä paikoilla on lapsettomien autoja.. mun puolesta saisi poliisi puuttua asiaan jos autossa ei ole turvaistuimia... sama kanta kuin inva paikoista... olen monesti viiden lapsen kanssa mennyt kauppaan pihan toiselta puolen... lapset 1-8vuotta.. kaikki siltä väliltä...
Mieheni on samaa mieltä sun kanssa, mutta mun mielestä lapsia voi olla mukana vaikkei autossa olisi ainuttakaan turvaistuinta. Esimerkkinä vauvat, jotka kulkee kaukalossa, useimmiten se kaukalo otetaan mukaan ja toisena sitten isommat lapset, jotka ei istuimia käytä enää, mutta voivat kolhia viereisiä autoja ovet avatessaan.
 
Nojaa, mä tunnustan olevani kamala ihminen mutta ajan kyllä välillä perhepaikalle vaikkei lapset olisikaan mukana... Ihan siksi että meidän perheauto on tavallista leveämpi niin mahtuu paremmin siihen leveämpään ruutuun ja siksi että raahaan 6h perheen ostokset sinne autoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on vaan kivaa kun saa auton niin lähelle, ei ne ajattele että me äidit kenellä pieniä lapsia joutuvat sitten heidän takia kävelemään lasten kanssa toiseltapuolelta parkkista ja sitten kaupasta tullessa raijata niitä tonnin painoisia kauppakärryjä sinne autolle
Tottahan ne ostoskärryt painaa jos niitä kantaa, mutta se ei suinkaan ole tarpeellista; meilläpäin ne kulkee eteenpäin ihan työntämälläkin.
 
kuusi pientä
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Kyllä niitä katseita saa jos ja kun siihen ajaa vaikka mukana olis useempiki koululainen. Ne on varmaan joidenki mielestä tarkotettu heille joilla on vauva tai taaperoikänen.

En jaksa noin mitättömästä asiasta herneitä vedellä, ku noita oli vaan muutama sillon ku oma laps oli pieni ja ihan hyvin pystyin kulkemaan silti autosta kauppaan ja jopa sieltä kantamusten kera takasin.
Nii, kyllähän sitä pystyy kulkemaan kauempaakin. Varaan lyhyimpäänkin kaupassakäyntiin aina tunnin jos lapset on mukana: 15 min menee parkkipaikalle ajamiseen ja lasten taluttamisessa kauppaan ja kärrien etsintään ja puhutteluun miten käyttäydytään, 15 min ostosten tekoon. Puoli tuntia menee kassalla ja pakkaamiseen ja ostosten viemiseen kärrissä autolle ja kärrien palauttamiseen ja taas lasten kanssa autolle.

Siihen lopun retkeilyyn lasten kans vaan on jo niin väsynyt että olis kiva päästä autoon suoraan kaupan ovilta, lastata kassit ja lapset autoon ja tönätä ne kärrit 10 m takasin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:
Ärsyttää. Ja varsinkin vanhemmat typit!

Asiasta kukkaruukkuun, perhepaikoissa on ruudut yleensä isommat, ettei kolhi toisia autoja ja lapset helpompi saada autoon ja ulos.
-Mikälie insinööri on suunnitellut Holman Prisman perhepaikat, kun ovat kapeampia kun normit :LOL: :LOL:
ootsä Lahesta vai ? :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jalat ne on kävelyä varten:
Perheparkit ovat laiskoja varten. Jos ei saa lapsiaan ja itseään ja ostoksiaan kaupalta parkkipaikan reunoille on kyllä enemmän kuin avuton.
Et ole tainnut kokea koskaan vauva-aikaa jossa on myös useampi muu lapsi. Tai sitten sinulle on siunaantunut erittäin terveet ja helpot lapset joitten kanssa on aikaa vaikka mihin. Kommenttisi on erittäin ärsyttävä. Aivan kuin olisit täysin ymmärtämätön asiassa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on vaan kivaa kun saa auton niin lähelle, ei ne ajattele että me äidit kenellä pieniä lapsia joutuvat sitten heidän takia kävelemään lasten kanssa toiseltapuolelta parkkista ja sitten kaupasta tullessa raijata niitä tonnin painoisia kauppakärryjä sinne autolle
Tottahan ne ostoskärryt painaa jos niitä kantaa, mutta se ei suinkaan ole tarpeellista; meilläpäin ne kulkee eteenpäin ihan työntämälläkin.

kuka on puhunut kantamisesta, sorry jos kirjotin liian epäselvästi sun luku taidoille
 
Lissu
Muakin ärsyttää. Olen joskus huomauttanutkin jollekkin, jos ei ole ollut lapsia, että nämä paikat ovat lapsiperhepaikkoja, parkkeeraathan muualle seuraavan kerran. En mäkään inva- paikalle parkkeeraa jos en ole inva, samoin sais toimia lapsiperhepaikat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on vaan kivaa kun saa auton niin lähelle, ei ne ajattele että me äidit kenellä pieniä lapsia joutuvat sitten heidän takia kävelemään lasten kanssa toiseltapuolelta parkkista ja sitten kaupasta tullessa raijata niitä tonnin painoisia kauppakärryjä sinne autolle
Tottahan ne ostoskärryt painaa jos niitä kantaa, mutta se ei suinkaan ole tarpeellista; meilläpäin ne kulkee eteenpäin ihan työntämälläkin.

Ne ostoskärrit ei todellakaan talvella kulje työntämällä siinä lumessa jos kyydissä on vauva ja ostokset ja loput lapset roikkuu kärrin reunoissa kiinni etteivät jää auton alle.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Muakin ärsyttää. Olen joskus huomauttanutkin jollekkin, jos ei ole ollut lapsia, että nämä paikat ovat lapsiperhepaikkoja, parkkeeraathan muualle seuraavan kerran. En mäkään inva- paikalle parkkeeraa jos en ole inva, samoin sais toimia lapsiperhepaikat.
Eiköhän kuitenkin noissa kahdessa ole huomattava ero.

Ja miten se sit määriteltäis et kuka sen lippusen saa et on lupa parkkeerata siihen lapsiparkkiin. Olisko se sit niin et vaan ne joilla on turvaistuin (täällä jo joku ton mainitsi) vai olisiko se sidottu mukana olevien lasten lukumäärään tai jotain muutta.

Laki ei kiellä noihin ajamasta mut invapaikoille se sen kieltää ja ihan asiasta vieläpä.
 

Yhteistyössä