Hakutulokset

  1. mum84

    MITÄ SYÖT JA JUOT?

    En mitään klo 18 jälkeen enää.
  2. mum84

    Kun laitat ruokaa, niin...

    Meillä ei ikinä syödä keittiössä, joten siivoan ruuanlaiton jäljet vasta syönnin jälkeen.
  3. mum84

    Mistä tää mun ähky oikein tulee?

    Jalkoihin jne. ei ole vielä turvotusta tullut. Kahdessa aiemmassa raskaudessa sitä on kyllä ollut, ensimmäisessä varsinkin. Verenpaineet on siinä 90/50 eli kuulemma jopa liian alhaiset. No mutta jos nyt jotain positiivista asiasta kaivaa niin eipähän tule syöpöteltyä iltaisin :D Tosin se ei...
  4. mum84

    onko jollakin ollut LYHYT JÄLKIVUOTO?

    Mulla loppui välillä ja alkoi sitten uudestaan.
  5. mum84

    Mistä tää mun ähky oikein tulee?

    Jotain turvotusta kai tää sitten on, tosin en ole syönyt tulista/rasvaista juurikaan :/ Renniepaketissa lukee jotain just ähkyn tunteesta, mutta eipä rennet auta. Kai tää kuitenkin johonkin turvotukseen tai närästykseen liittyy mutta valvottaa kun on niin karsee olo.
  6. mum84

    Lääkekaapin sisältö

    Panadolia Pamol F:ää Tyroksiinia Allergialääkkeitä Nenäsuihketta Imodiumia Canestenia Yskänlääkettä Zoviraxia tai vastaavaa Aftageeliä
  7. mum84

    Mistä tää mun ähky oikein tulee?

    Kun tulen töistä, syön iltaruuan. Yleensä klo 17.30-18.00. Ihan normaalin kokoinen annos tai usein pienempikin kuin normaalisti (eli silloin kun en ole raskaana). Tämän jälkeen on ihan normaali ja hyvä olo. Mutta klo 22 se alkaa. Tuntuu että on niin kauhea ähky että kuolen. Mitenkään päin ei ole...
  8. mum84

    Onko kaikilla navigaattorin täteillä yhtä härski ääni? :)

    Ei ainakaan meidän navigaattorin tädillä.
  9. mum84

    Kuinka nopeasti alkoi maha kasvamaan toisessa raskaudessa?

    Paljon hitaammin kuin ekassa. Ei vielä 12 viikollakaan kaikki huomanneet jos ei raskaudesta tienneet.
  10. mum84

    iltagallup: mitä päällä, mitä lasissa, mitä lautasella ? :)

    Päällä toppi, huppari, lökärit. Mukissa ei mitään, eikä lautasellakaan.
  11. mum84

    anoppini kaappasi vauvani vaunuineen!!

    En nyt ehkä ihan rikosilmoitusta lähtisi tekemään mutta ei tarttes anopin luulla että lapsenlastaan näkisi aikoihin :whistle:
  12. mum84

    Eikö Avonilla ole tosiaan kuin kaksi naisten hajuvettä?

    On, mutta ei näköjään nettisivuilla.
  13. mum84

    Onko teillä miehet raskaana?

    Ei onneksi. Mun mies tosin ei lihoa vaikka kuinka söisi/syö.
  14. mum84

    minkäikäisen vois jo uskaltaa laittaa nukkuun parvisänkyyn?

    Meillä kerrossänkyyn 4v.
  15. mum84

    Olenpa sitä mieltä että....

    En kai muuta mieltä voisi ollakaan kun olen 2 lapsen kohdalla niin toiminut.
  16. mum84

    Jätesopimus, kuuluuko vuokralaiselle vaikka sopimuksessa ei ole mainintaa siitä?

    Minulle asia olisi aivan itsestäänselvä. Se maksaa kenen ne jäteet on enkä todellakaan edes ilkeäisi muuta yrittää. Jätemaksut ei niin kovin suuria ole että niistä konkurssiin menisi, itsehän senkin saa määrätä kuinka ison astian ottaa ja kuinka usein tyhjennetään.
  17. mum84

    millasen kylppärin

    Me just kylppäriremppaa suunnitellaan. Värimaailma ainut mitä ollaan vasta päätetty, ja se on tumman harmaa.
  18. mum84

    Lapsien lukumäärä

    Kaksi lasta on, ja kolmas tulossa. En saanut selkoa että haluatko kolmannen lapsen vai oletko sitä mieltä että kaksi on tarpeeksi. Siksi ei kannata jättää tekemättä että aiemmat ovat olleet vilkkaita ja valvottaneet. Kolmas ei välttämättä ole samanlainen, eikä siksi kannata tehdä, että...
  19. mum84

    G: Paras raparperiherkkureseptinne?

    Raparperikookospiirakka. Se on NIIN hyvää, yhteishyvässä joskus oli resepti, löytynee jostain keskimaan sivuilta.

Yhteistyössä